لیست عطرهای گرم زنانه

آشنایی با لیست عطرهای گرم زنانه مستلزم این است که اول با تعریف عطر گرم و ویژگی‌‌ها و خصوصیات آن آشنا باشید. ما هم دقیقا برای همین اینجا حضور داریم تا شما را اول از همه با مفهوم عطر گرم آشنا کرده و سپس برای یک خرید مطمئن و باکیفیت راهنمایی کنیم. پس اگر به دنبال عطر گرم و شیرین زنانه هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

یک عطر گرم زنانه باید چه ویژگی ‌هایی داشته باشد؟

قبل از اینکه به سراغ لیست عطرهای گرم و تلخ زنانه برویم، بهتر است ببینیم که یک عطر گرم چه مشخصه‌هایی دارد. به طور کلی به عطر و ادکلن‌هایی که در آن‌ها رایحه‌های تند مانند ادویه و چوب استفاده می‌شود، گرم می‌گویند.

اسپانسر لباس سکرت


ساده‌ترین تعریفی که می‌توان داشت این است که با استشمام این عطرها، احساس گرما می‌کنید. به همین دلیل هم اغلب توصیه می‌شود تا در فصول سرد این نوع عطرها را استفاده کنید.


ویژگی مهم دیگری که عطر گرم و شیرین زنانه دارد، این است که بوی آن‌ها کمی شدید است. بنابراین افرادی که آلرژی یا میگرن دارند، نباید از این نوع عطرها و ادکلن‌ها استفاده کنند.


خصوصیت مهم دیگری که یک عطر گرم زنانه دارد این است که در آن از رایحه گل‌های مختلف مانند مریم و گل سرخ استفاده شده است. بنابراین یک نت شیرینی هم در کنار گرم بودن، به مشام می‌رسد. احتمالا این سوال برایتان پیش می‌آید که «نت» چیست.


به رایحه‌هایی که بعد از استشمام یک ادکلن به مشام می‌رسد، نت می‌گویند. به عنوان مثال با استشمام ادکلن کریستال نویر ورساچه، اولین نتی که متوجه می‌شوید بوی شکوفه پرتقال و یاسمن است. بعد از آن رایحه ادکلن به سمت بوی چوب صندل سفید می‌رود.

از عطرهای گرم زنانه در چه مواقعی باید استفاده کنیم؟

ویژگی مشترک بهترین عطرهای گرم زنانه این است که احساس شرقی در افراد ایجاد می‌کند. احساس شرقی بیشتر به سبک زندگی سنتی ژاپنی و آسیای شرقی گفته می‌شود. بنابراین اولین تصویری که بعد از بوییدن عطر به ذهن می‌رسد، باغ‌های ژاپنی است.


به همین دلیل استفاده از این عطرها می‌تواند معانی مختلفی را داشته باشد. اگر برای شرکت در یک میهمانی از لیست عطر گرم زنانه با ماندگاری بالا انتخاب کنید، این پیام را به دیگران می‌دهید که فردی دلپذیر و مملو از شوق زندگی هستید.


علاوه بر این خصوصیات زنانه شما را برجسته‌تر می‌کند. به همین دلیل بهتر است در هر محیطی از این عطرهای گرم استفاده نشود. احساس سرزندگی، تازگی و دلربا بودن از دیگر احساساتی است که با استفاده از عطر گرم بروز پیدا می‌کنند.


پس به طور کلی توصیه می‌کنیم تا از عطرهای گرم و شیرین زنانه در جمع دوستان، میهمانی‌های شبانه و قرارهای عاشقانه استفاده کنید. در مقابل بهتر است در محیط کار، هنگام برگزاری جلسات، شرکت در کلاس‌های دانشگاه و موقعیت‌های رسمی از عطر گرم استفاده نکنید.

آشنایی با لیست عطرهای گرم زنانه

در اینجا قصد داریم تا در دسترس‌ترین لیست عطرهای گرم زنانه را به شما معرفی کنیم. اول از همه باید بگوییم که در خرید عطر حتما به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید، تا محصولی اصل خریداری کنید. مشکلی که در مورد خرید عطر از فروشگاه‌های غیرمعتبر وجود دارد این بوده که ممکن است شیشه‌ای الکل به جای عطر به شما بفروشند.

ادکلن گرم باکارات مدل Fragrance World Rouge

در صدر لیست بهترین عطرهای گرم زنانه، ادکلن فراگرنس ورد باکارات قرار دارد. این ادکلن با رایحه گرم و لوکس خود احساس بی‌نظیری به شما می‌دهد. البته این ادکلن را می‌توان یونیسکس یا بدون جنسیت هم استفاده کرد.


قیمت ادکلن barakkat‌ اصل در مقایسه با رایحه گرم و شرقی آن کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. ساختار رایحه این عطر از صمغ، چوب، ادویه و گیاهان معطر است. بنابراین در همان ابتدای استفاده بوی بادام تلخ و زعفران در مشام شما می‌پیچد.


در نت‌های میانی آن گل یاسمین و چوب سدر را استشمام می‌کنید. در نت‌های پایانی عطر باکارات هم رایحه دلپذیر صمغ، نت‌های چوبی و مشک به مشام می‌رسد.

ادکلن گرم زنانه دولچه و گابانا مدل Garden

این ادکلن که در سال 2018 به بازار معرفی شد،‌ رایحه‌ای شیرین و گرم داشته و مخصوص زنان است. بوی گلی میوه‌ای شیرین آن بسیار جذاب بوده و یادآور صبح‌های بهاری خنک در سواحل مدیترانه است.


نت‌های ابتدایی این ادکلن شامل نارنگی، ماندارین، بهارنارنج و مگنولیا است. بنابراین ترکیب اسانس آن مرکبات می‌باشد.

نت‌های میانی این عطر گرم و شیرین زنانه نارگیل، پلومریا و گل یلانگ است. در نت‌های پایانی هم بوی خوش وانیل، چوب صندل سفید و بادام به مشام می‌رسد.

ادکلن گرم زنانه ژیوانشی مدل Hot Couture

ادکلن گرم زنانه ژیوانشی که توسط موریلاس و کاوالیر افسانه‌ای تهیه شده، رایحه‌ای گرم، شیرین، خوراکی و تند دارد. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در زمستان است.


این عطر گرم زنانه با ماندگاری بالا و رایحه خاص خود، طرفداران زیادی دارد. نت‌های آغازین آن پرتقال، تمشک و نارنج است. این در حالی بوده که رایحه خوش مرکبات کم کم به بوی گل مگنولیا و فلفل تبدیل می‌شود.


نت‌های پایانی هم با بوی خوش چوب صندل، عنبر و مشک به پایان می‌رسد.

ادکلن زنانه ایو سن لورن مدل Cinema

ادکلن زنانه ایو سن لورن مدل Cinema توسط ژاک کاوالیه معروف تهیه شده است. این ادکلن با اینکه در سال 2004 به بازار عرضه شد اما هنوز هم در لیست بهترین ادکلن‌های زنانه قرار دارد.


گروه بویایی این ادکلن شرقی و گلی بوده و مخصوص بانوان خوش سلیقه است. نت اولیه سینما گل مریم، شکوفه بادام و نارنگی یافا است. بعد از کمی این رایحه به گل صدتومانی، آماریلیس و یاس تبدیل می‌شود. در انتها هم اسانس آن به سمت مشک، کهربا و وانیل می‌رود.

ادکلن زنانه هرمس مدل L’Ambre Des Merville’s

L’Ambre یکی از معروف‌ترین عطرهای گرم و تلخ زنانه است. این ادکلن با بوی خوش گل لادن شروع می‌شود و رفته رفته رایحه آن به سمت نعناع هندی، کهربا و وانیل کشیده خواهد شد. پس گزینه مناسبی برای روزهای سرد و بارانی بوده تا یادآور خاطره گرمای خورشید روی پوست باشد.


در انتها رایحه این ادکلن زنانه هرمس به سمت بوی وانیل و کهربا می‌شود. این ادکلن که تولید کشور فرانسه بوده اختصاصاً برای زنان شیک‌پوش تولید شده است.

ادکلن زنانه گوچی مدل Guilty Intense

ادکلن گوچی مدل Guilty Intense یکی از بهترین عطرهای گرم زنانه است. این ادکلن با رايحه‌ای شیرین و گرم رایحه پرتقال و فلفل صورتی را در مشام شما جاری می‌کند. همچنین ساختار رایحه ادویه‌ای و گلی آن انتخابی به جا برای فصل زمستان خواهد بود.
با اینکه بیش از 10 سال از تولید این ادکلن گذشته اما هنوز یکی از بهترین عطرهایی است که در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

سخن پایانی

خرید عطر گرم زنانه با ماندگاری بالا از یک فروشگاه معتبر و مطمئن، بسیار اهمیت دارد. در صورتی که از فروشگاه‌های غیراصل خرید کنید، عطرهای فیک را با قیمت اورجینال به شما می‌فروشند. این در حالی است که اگر به سراغ یک فروشگاه معتبر بروید، عطرهای اصل را با بهترین قیمت و کیفیت می‌توانید خرید کنید.


استفاده از عطر اجباری نیست اما افرادی که همیشه یک عطر خاص دارند، در ذهن دیگران ماندگار هستند. پس پیشنهاد می‌کنیم شما هم عطری را که بیش از همه بیانگر شخصیت شما است، انتخاب کنید.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا