7 فینگرفود خوشمزه مناسب برای جشن هالووین

اگر دلتان می‌خواهد به مناسبت جشن هالووین جشن و برنامه خاصی داشته باشید، توصیه می‌کنیم به مسئله تهیه فینگرفود به صورت جدی فکر کنید. ما در این مقاله 7 مدل از فینگرفود و خوراکی‌های مخصوص جشن هالووین را برایتان معرفی می‌کنیم. برای داشتن ایده‌های بهتر و متفاوت‌تر همراه ما باشید.

تست کدو تنبل

حتماً می‌دانید که کدو تنبل یکی از نمادهای خاص جشن هالووین است. به همین منظور می‌توانید از فینگرفود و خوراکی های مخصوص جشن هالووین با تم کدو تنبل استقبال کنید. در ابتدا نان‌های را تست کرده و سپس با کره بادام زمینی شکل کدو تنبل را به روی نان تست بکشید.

اسپانسر لباس سکرت

به کمک نوتلا یا شکلات صبحانه نیز می‌توانید برای کدو تنبل‌ها چشم و دهن ترسیم کنید. مطمئن باشید که کودکان کم‌غذا و بی‌اشتهای شما نیز از این فینگرفود لذیذ استقبال خواهند کرد.

هات داگ مومیایی

رپ32تس

برای تهیه این فینگرفود خوشمزه و البته کمی ترسناک به هات داگ و خمیر پیراشکی نیاز دارید. کافی است خمیر را به صورت رولی به دور هات داگ بپیچید.

البته ناگفته نماند که سر یا قسمتی از بالای هات داگ باید مشخص باشد. به کمک سیاه دانه می‌توانید به روی هات داگ‌ها چشم بگذارید، سپس تمامی هات داگ‌های آماده شده را به روی سینی فر گذاشته و اجازه می‌دهید در مدت مشخص پخته شود. برای تزیین نیز می‌توانید از سس کچاپ استفاده کنید.

کوکی انگشت جادوگر

رپ33تس

شما می‌توانید کوکی‌هایی شبیه به انگشت درست کرده و آن را با سس شکلات و مربای توت فرنگی به ترسناک‌ترین شکل ممکن تزیین کنید.

لازم به ذکر است که اگر کوکی با اشکال ترسناک موردپسند شما نیست، هیچ مانعی برای طبخ کوکی به شکل بهتر و مناسب‌تر وجود ندارد. مثلاً می‌توانید کوکی به شکل شبح یا کدو تنبل آماده کنید.

یخ‌های هالووینی

اگر دلتان می‌خواهد لیموناد خنکی برای میز فینگرفود جشن هالووین داشته باشید، بهتر است یخ‌هایی به تم هالووین آماده کنید.

مثلاً می‌توانید در قالب یخ پاستیل‌هایی به شکل دندان مصنوعی، استخوان، اسکلت، جمجمه، مار و … قرار داده و از آنها برای خنک شدن لیموناد استفاده کنید.

تخم مرغ عنکبوتی

برای تهیه فینگرفود تخم مرغ عنکبوتی به تعداد مشخصی تخم مرغ آب پز شده، زیتون سبز و سیاه نیاز دارید.

تخم مرغ‌ها را به صورت موربب و بیضی شکل برش زده و زیتون سیاه را نیز برش طولی و از وسط بزنید. حال نصف زیتون سیاه را به روی زرده تخم مرغ قرار داده و پاهای عنکبوت را نیز با زیتون سبز آماده کنید.

ژله و پاستیل ترسناک

رپ34تس

از دیگر فینگرفود‌های جذاب و خوشمزه‌ای که می‌توان برای جشن هالووین تدارک دید، می‌توان به ژله یا پاستیل ترسناک اشاره کرد.

به این منظور لازم است که قالب‌هایی با تم ترسناک خریداری کرده و مواد ژله و پاستیل را در این قالب‌ها ریخته و اجازه دهید که آماده شوند.

این فینگرفود علاوه بر اینکه موردپسند کودکان است با استقبال بزرگسالان نیز مواجه می‌شود.

کاپ کیک هالووینی

اگر دلتان می‌خواهد که میز فینگرفود جشن هالووین شما زیبا و منحصربه‌فرد باشد، توصیه می‌کنیم انواع ماپ کیک با تم هالووین را فراموش نکنید.

شما می‌توانید برای تزیین کاپ کیک‌ها از طرح عنکبوت استفاده کنید. کاپ کیک‌هایی با شکل شبح، کدو تنبل، سیب گاز زده و… نیز ایده‌های جذابی هستند.

برای تزیین کاپ کیک‌ها نیز می‌توانید از خامه شیرینی پزی و رنگ‌های مجاز خوراکی استفاده کنید.

سخن آخر

مواردی که برایتان نام بردیم 7 مورد از لذیذترین فینگرفودهایی هستند که می‌توانید به مناسبت جشن هالووین آماده کنید. البته اگر استعداد و مهارتی در زمینه تهیه فینگرفود نداشته یا زمان کافی برای این کار ندارید، نگران نباشید.

شما عزیزان می‌توانید کلیۀ فینگر فودهای موردنیاز و دلخواه خود را از مومنتاپ خریداری کنید. به این منظور توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت مجموعه مومنتاپ مراجعه کرده و از صفحه فینگرفود بازدید کنید.

علاوه بر فینگرفودهای جشن هالووین امکان ثبت سفارش سایر مدل‌های فینگر فود برای مناسبت‌های مختلف نیز فراهم شده است.

کیفیت مواد غذایی که برای تهیه فینگر فودها استفاده می‌شوند درجه یک و مرغوب بوده و شما عزیزان از این بابت هیچ جای نگرانی نخواهید داشت.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا