مد و استایل مردانهاکسسوری مدمد و استایل

10 سبک از شیکترین مدل کمربند مردانه ! با انواع مدل کمربند مردانه آشنا شوید

با شیکترین مدل کمربند مردانه آشنا شوید

یکی از کوچکترین اکسسوری های که کامل کننده مد و استایل آقایان است؛ انواع مدل کمربند مردانه است. کمربند، همچون قطعه ای هرچند کوچک از پازل، تیپ و استایل مردانه شما را تکمیل میکند. البته این در صورتی است که با انواع مدل کمربند مردانه آشنا باشید و بر اساس آن زیباترین را برای تیپ خود انتخاب کنید. در غیر این صورت همین اکسسوری میتواند تیپ شما را تخریب کند.
در این مطلب از مجله مد و استایل Vaghtemod.ir، با شیکترین مدل کمربند مردانه آشنا خواهید شد. همچنین با توجه به ویژگی ها و آموزش های این سری از مفالات مد و زیبایی؛ میتوانید بهترین مدل از انواع آن را برای سبک تیپ و فشن خود انتخاب کنید.

آقایان به دلایل زیادی از کمربند استفاده می‌کنند. هر کدام از آنها برای اهداف مشخصی از جمله کمربند نظامی، وزنه برداری، رسمی و غیر رسمی هستند. در زیر ۱۰ مدل از انواع کمربند مردانه را آورده ایم که استایل شما را تکمیل می‌کنند.

برای آشنایی با مهمترین و حرفه ای ترین اصول شیک پوشی و انتخاب لباس مردانه، این سری از مطالب رسانه وقت مد (https://vaghtemod.ir/cat/fashion/mens-fashion-and-style/) را دنبال کنید.

شیکترین مدل کمربند مردانه کدام است!؟

همانطور که گفته شد، کمربند برای آقایان نقش نگهدارنده و البته تکمیل کننده مد و استایل مردانه را دارد. اما نیاز است شما در مورد انواع استایل، انواع فرم بدن، انواع رنگ پوست و حتی انواع مدل موی مردانه اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین سبک از کمربند را برای تیپ مردانه انتخاب کنید.
در این سری از مقالات مجله وقت مد، در مورد تمام این موارد به صورت رایگان آموزش داده شد است.

کمربند مردانه رسمی، یکی از محبوبترین انواع مدل کمربند آقایان

برای مجالس رسمی و به همراه کت و شلوار باید از این کمربندهای رسمی (Official belt) بهره بگیرید. کمربند پارچه ای چین دار که معمولا با کت تاکسیدو (tuxedo suit) و یا کت و شلوار مردانه پوشیده میشوند، نوعی کمربند رسمی است.
کمربندهای جیر ممکن است، نیمه رسمی به نظر برسند. اگر چه میتوانید با توجه به کیفیت و طرح، آنها را با لباس های رسمی و استایل کلاسیک خود، هماهنگ کنید و بپوشید. این مدل از کمربند آقایان را با انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه ست کنید تا جذاب تر شوید.

اسپانسر لباس سکرت
مدل کمربند ریلی مردانه برای تیپ رسمی و اداری
کمربندهای رسمی حالتی ساده و در عین حال شیک دارند که با تاکسیدو یا کت و شلوار پوشیده میشوند.

کمربند مردانه رسمی؛ معمولا حالتی ساده و استایلی کلاسیک دارند. این مدل از کمربند مردانه، یکی از محبوبترین انواع مدل کمربند آقایان است. از این مدل کمربند مردانه در مد و تیپ های رسمی و اداری استفاده کنید.

درباره استایل مردانه بیشتر بخوانید: انواع مدل کت و شلوار مردانه (Men’s Suit)! جدیدترین و شیکترین مدل کت و شلوار آقایان را بشناسید!.

کمربند چرمی مردانه، نمونه ای از شیکترین مدل کمربند مردانه

در مطالب قبلی همه حقایق مهم در مورد انواع چرم و چرم گیاهی توضیح دادیم. کمربند چرمی (Leader Belt)؛ برای استایل کلاسیک مردانه شما بسیار مناسب است. جنس چرم کمربند؛ بادوام، محکم و همینطور کلاسیک و شیک می‌باشد. پرطرفدارترین کمربندهای چرمی مردانه رنگ مشکی و قهوه‌ای دارند.

حالت اسپورت و کلاسیک این نوع از کمربند، باعث شده تا بتوانید در طیف گسترده ای از استایل ها را با این سبک کمربند مردانه تکمیل کنید.

مدل کمربند چرم اصل و شیک مردانه
کمربند چرمی مردانه یک استایل کلاسیک و حتی اسپورت به شما میبخشد.

در مورد چرم بدانید: چرم چیست؟ تاریخچه ساخت چرم (Leather) در طول تاریخ.

5 مدل از انواع کمربند چرمی مردانه

در زیر تمام انواع سبک از شیکترین مدل کمربند مردانه را مشاهده میکنید.

کمربند مردانه چرم اصل

کمربند چرم اصل، باید دارای چرم ۱۰۰ درصد طبیعی باشند. همچنین آنها با مواد مصنوعی ترکیب نمیشوند. این سبک از کمربند های چرمی مردانه قیمت بالای دارند و البته پرستیژ و زیبایی شما را دوچندان افزایش میدهند. از این اکسسوری چرمی بیشتر در استایل های مردانه رسمی و اسپورت بهره میگیرند. این سبک از چرم با مد سبز و یا مد پایداری نیز سازگار است.

درباره استایل مردانه بدانید: 16 مدل آموزش بستن گره کراوات مردانه! شیکترین گره کراوات کدام است!؟(با ویدیو).

کمربند چرمی دانه ای (Grain leather belt)، مدل رایج از کمربند چرمی

این مدل از کمربند از پوست حیوانات بریده و پردازش می‌شود. البته دقت داشته باشید که از لحاظ عرفی استفاده از پوست حیوانات به کل توسط افراد فرهیخته و حمایت کنندگان از حقوق حیوانات توصیه نمیشود و این مسئله فقط با فست فشن یا مد سریع سازگار است. مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، حامی مد سبز یا مد پایداری است. این مدل کمربند مردانه، برای افراد چاق بسیار ایده آل است. پیشنهاد میکنیم در این زمینه مطلب استایل و لباس مناسب مردان چاق چیست؟ نکات مهم در تیپ آقایان چاق را مشاهده کنید.

مدل کمربند چرم دانه ای با سگگ آلیاژی
کمربند چرم دانه ای از پوست حیوانات تولید میشود که استفاده از آن برای حمایت از حقوق حیوانات توصیه نمیشود.

مطالعه بیشتر: تاکسیدو چیست؟ 3 تفاوت تاکسیدو با کت و شلوار؟ بهترین ست ها با تاکسیدو.

کمربند چرم مردانه سبک عجیب و غریب

رایج ترین پوست برای ایجاد چرم، پوست گاو است. اما چرم های عجیب و غریب دیگری مانند چرم تمساح، مارمولک و شترمرغ نیز یافته میشوند.

یکی از انواع کمربند چرم مردانه، چرم ابزار دار (Tooled leather belt)

این مدل کمربندها فقط در مکان های معمولی استفاده میگردد. کمربند چرم ابزار دار (Tooled leather belt) است. از کمربند چرم مردانه مدل ابزار دار یا تراش خورده در استایل های شلوغ مانند مد و استایل کابوی بیشتر بهره می‌گیرند. این نوع از اکسسوری مردانه بسیار گران قیمت و معمولا به صورت دستساز هستند.

کمربند مردانه ضحیم یا ابزار دار قهوه ای
این مدل کمربند بیشتر برای تکمیل استایل کابوی استفاده میشود.

در مورد زیبایی مردانه بیشتر بدانید: ۲۰ سبک از جدیدترین انواع مدل مو مردانه، شیکترین مدل موی مردانه کدام است؟!.

کمربند مردانه جیر (Suede belt)، یکی از محبوبترین انواع کمربند مردانه

کمربند مردانه جیر (Suede belt)؛ دارای روکشی در یک طرف بند است که آن را نرم و زیبا میکند. کمربند جیر که نوعی از چرم است، معمولا در محیط های غیررسمی مناسب خواهد بود، در رنگهای مشکی، قهوه ای، آبی، برنزه و خاکستری پیدا میشود. از این اکسسوری مردانه بیشتر در استایل خیابانی و استایل اسپورت مردانه بهره میگیرند. در انتخاب انواع مدل شلوار مردانه، مناسب برای ست کردن با این کمربند، دقت کنید.

مدل جدید کمربند جیر مردانه
کمربند جیر نوعی از چرم است که برای استایل غیر رسمی پرکاربرد است.

بهتر است کمربند خود را با انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه (شیکترین مدل کفش برای ست کردن با کت و شلوار) ست کنید.

کمربند مردانه مدل چرم مصنوعی (Faux leader belt)، مدل جذاب از انواع مدل کمربند مردانه

معمولا کمربند مردانه مدل چرم مصنوعی (Faux leader belt) از پلی اورتان و پلی وینیل کلراید مصنوعی ساخته میشوند. با این حال بهتر است بدانید، چرم طبیعی و گیاهی که از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، محبوب تر است.

کمربند چرم مصنوعی مردانه مجلسی شیک مشکی رنگ
کمربند چرم مصنوعی ارزان تر و بادوام تر از چرم طبیعی است ولی در برابر پاره شدن مقاوم نیست.

بیشتر بدانید: بهترین برند لباس ترکیه ! با محبوب ترین مارک لباس ترک آشنا شوید.

کمربند با چرم مصنوعی (Faux leader)، قیمتی پایین تر از سایر مدل ها دارد اما از مزایا و معایبی زیر هم برخوردار است.

  • کمربند مردانه چرم مصنوعی ارزان تر و با دوام تر از چرم اصل است.
  • چرم مصنوعی مانند چرم اصل کشش یا تنفس ندارد و در برابر پاره شدن مقاوم نیست.
  • از لحاظ ظاهر و کیفیت نیز چرم طبیعی بهتر از چرم مصنوعی میباشد.

برای استایل زیباتر مردانه، پیشنهاد میکنیم کمربند خود را با یکی از 13 مدل از شیکترین کلاه مردانه در دنیا ست کنید.

کمربند لباس مردانه Dress Belt

درصورتیکه که مردان استایل و لباس فانتزی بپوشند، احتیاج به کمربند لباس Dress Belt دارند. این مدل از کمربند مردانه؛ براق به نظر میرسند و در رنگ های قهوه ای و مشکی موجود هستند. شما میتوانید از آنها به صورت ست با انواع مدل کفش مردانه، بهره بگیرید. به عنوان مثال کمربند قهوه ای لباس را با کفش قهوه ای هماهنگ کنید.

مدل کمربند چرم و اسپورت مردانه قهوه ای رنگ
کمربند لباس مردانه اصولا از جنس چرم و به رنگ قهوه ای یا مشکی است.

کمربند لباس با سگک کلاسیک تک شاخکی و یا سگک ضامن دار خودکار، گزینه های خوبی برای خرید هستند. بهترین جنس برای کمربند لباس مردانه (Dress Belt)، چرم است! زیرا بسیار پرطرفدار در میان مردان میباشد. کمربند لباس رالف لورن و مربی انتخاب های محبوبی هستند.

در مورد سگک، بیشتر بدانید.

کمربند معمولی یا کژوال مردانه (Casual Belt)، شیکترین مدل کمربند برای آقایان

یک اکسسوری مناسب مردانه برای شلوار جین و سایر لباس های غیررسمی، کمربند معمولی یا کژوال مردانه (Casual Belt) است. این مدل از اکسسوری لباس مردانه جزو شیکترین مدل کمربند برای آقایان است. کمربندهای چرم، چرم مصنوعی، الاستیک، بافته شده و برزنت همگی گزینه های عالی برای کمربند کژوال مردانه هستند.

درصورتیکه که استایل پسرانه شما کژوال است، ما کمربندهای معمولی را پیشنهاد میکنیم. از نظر رنگها نیز سایه هایی مانند مشکی، قهوه ای، خرمایی، خاکستری، آبی و غیره برای این استایل مناسب میباشند. از استفاده رنگ سال در مد و استایل مردانه، غافل نشوید.

کمربند مردانه شیک قهوه ای چرم برای تکمیل استایل کژوال
درصورتی که به دنبال استایل پسرانه و کژوال هستید از کمربندهای ساده استفاده کنید.

بیشتر بدانید: چگونه قد خود را کوتاه تر نشان دهیم؟ چی بپوشیم قد کوتاه دیده شویم؟ نکات مخفی کوتاه تر دیده شدن.

کمربند بافته شده مردانه (Braided Belt)

این مدل کمربندها طرح های متنوعی را عرضه میکنند.از جمله کمربندهای بافته شده Braided Belt میتوان به کمربندهای کشسان بافته شده الاستیکی، نوارهای نخی یا پلی استر، کنربند بافته چرمی با سگک فلزی و کمربندهای بافته شده سه رنگ اشاره نمود.این کمربندها برای انواع لباس های فانتزی و غیررسمی تر کاربرد دارد اما برای برای مراسم رسمی گزینه خوبی نیستند.

کمربند چرمی بافته شده مردانه شیک به رنگ قهوه ای
کمربندهای بافته شده مردانه برای تکمیل استایل غیر رسمی انتخاب مناسبی هستند.

درمورد برند های فشن، بیشتر بدانید: بهترین برند لباس ایرانی! محبوبترین مارک پوشاک در ایران.

کمربند مردانه گیره یا تسمه (Snap Belt)

زمانی که اصطلاح تسمه گیره به گوش شما میرسد، میتواند معناهای مختلفی داشته باشد. در واقع تسمه این کمربندهای مردانه به شما کمک میکند تا سگک مورد نظر خود را با بند یا همان بدنه کمربند تغییر دهید.
اصطلاح کمربند گیره یا تسمه (Snap Belt)، همچنین به کمربندی اشاره دارد که دارای یک سگک کمربند با انتهای نر و ماده است که به هم میچسبند. برای مثال کمربندهای ایمنیSnap Belt از این موارد هستند که برای تکمیل استایل کاری آقایان مناسب خواهند بود.

مدل کمربند اسپورت مردانه جدید
کمربند تسمه یا گیره ای مردانه

مطالعه بیشتر: 22 مورد از لوکس ترین و محبوبترین مدل پیراهن مردانه، معرفی انواع پیراهن رسمی و غیر رسمی آقایان.

کمربند مردانه دو طرفه یا برگشت پذیر ( Reversible Belt )

یکی از محبوبترین کمربندهایی که استایل پسرانه شما را زیباتر میکند، پوشیدن کمربند برگشت پذیر (Reversible Belt) میباشد. معمولا این مدل از کمربند مردانه، دارای دو طرف غیر همرنگ هستند. در اصل شما با هزینه کردن برای یک کمربند مردانه دو طرفه، گویی که دو عدد کمربند متفاوت دارید.
این اکسسوری کمربند؛ اغلب از جنس چرم ساخته میشوند. آنها دارای نوعی سگک چرخشی هستند که با استفاده از آن میتوان، از هر دو طرف کمربند استفاده کرد.

مدل جدید کمربند مردانه دو طرفه یا دو رنگ که برگشت پذیر است.
کمربند برگشت پذیر دارای دو رنگ غیر همرنگ هست و سگگ چرخشی دارد.

بیشتر بدانید: انواع کراوات مردانه شیک !محبوبترین طرح کراوات چیست!؟.

کمربند مردانه نظامی (Military Belt)

کمربند نظامی (Military Belt) یا کمربند تاکتیکی؛ معمولاً از جنس نایلون یا برزنت تولید میشود و بسیار محکم هستند. این کمربندها قابل انعطاف هستند و آب و عرق را جذب خود می‌کنند. همچنین آنها برای کسانی که نیاز به نگهداری و جاذبه جایی ابزار و وسایل دارند مناسب میباشند.

انواع مدل کمربند نظامی مردانه با رنگبندی متنوع
کمربندهای نظامی مردانه دارای ویژگی های منحصر بفرد هستند.

بیشتر وقت ها شما میتوانید کمربند نظامی را به اندازه دلخواه خود کوتاه نمایید. به علاوه آنها هیچ سوراخی ندارند و میتوان آنها با چندین سگک متفاوت پیدا کرد. کمربندهای نظامی میتوانند عبور از فلزیاب ها و غربال گری های امنیتی را راحت تر کنند.

این مدل کمربند مردانه توسط ارتش ها و برای استایل نظامی طراحی شد. اما با گسترش مد و استایل نظامی، این سبک از اکسسوری نزد افراد معمولی هم محبوب و رایج شد.

کمربند مردانه ورزشی (Athletic Belt)

یکی از ضروری ترین تیپ و استایل ورزشی مردانه، استفاده از کمربند مردانه ورزشی (Athletic Belt) است. به هنگام وزنه زدن، استفاده از تسمه یا کمربند نگهدارنده توصیه میشود. کمربند ورزشی مردانه (Athletic Belt) برای ورزش کاران کشتی گیر و بوکسورها در نظر گرفته شده اند. تسمه های دویدن برای ایمنی یا نگهداری وسایل در حین دویدن مناسب خواهند بود.

اگر شما هم عاشق مد و استایل ورزشی هستید، این مدل از اکسسوری مردانه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مطالعه بیشتر: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا