مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل زنانه
موضوعات داغ

مانتو کفتان چیست؟ روش های ست کردن، انتخاب رنگ، انواع مدل مانتو کفتان شیک

آموزش ست کردن و انتخاب شیکترین مدل مانتو کفتان

یکی از انواع مدل لباس زنانه که در سال جدید، مورد توجه بانوان خوش استایل زیادی قرار گرفته است، مانتو کفتان است. کفتان مدل لباسی است که در گذشته در مد و استایل آقایان استفاده می‌شد و با گذر زمان، به یکی از اکسسوری های مد و استایل زنانه در ایران تبدیل شد. در این سری از مطالب مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) شما را با انواع مدل مانتو کفتان آشنا کرده و تمام روش های ست کردن کفتان با سایر لباس ها و همچنین راز های مهم انتخاب و خرید مانتو کفتان را آموزش خواهیم داد.

جدید ترین انواع مدل مانتو کفتان در مجله وقت مد
جدید ترین انواع مدل مانتو کفتان در مجله وقت مد

کفتان چیست؟

کفتان لباس بلندی است که در گذشته آقایان از آن استفاده می‌کردند تا پوشش مناسب را داشته باشند اما با گذشت زمان، کفتان به یکی از لباس های محبوب بانوان در ایران تبدیل شد. ویژگی کفتان، قد بلند (معمولا تا زانو)، یک تکه بودن، سادگی و راحتی آن است. این مدل از لباس، از گذشته در مد و استایل آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار میگرفت.

جدیدترین انواع مدل مانتو کفتان
جدیدترین انواع مدل مانتو کفتان

این لباس به دلیل سادگی و راحتی در زمان استفاده، در گذشته بسیار مد و رایج بود و اکنون نیز به یکی از لباس های ترند بانوان ایران، در سال جدید تبدیل شده است. برای آشنایی با انواع کفتان و روش های ست کردن آن ها، این مطلب از مجله آموزشی مد و استایل (https://vaghtemod.ir/cat/fashion/) را تا انتها مشاهده کنید.

انواع مدل کفتان زنانه
انواع مدل کفتان زنانه

در مورد ترند های روز در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) بیشتر بخوانید.

انواع مدل مانتو کفتان را بشناسید!

برای انتخاب و خرید شیکترین مدل کفتان، ابتدا باید انواع مانتو کفتان را بشناسید و سپس بهترین و شیکترین مدل که با تیپ و استایل شما هماهنگ تر باشد را انتخاب کنید. در قسمت پایین، انواع مدل مانتو کفتان را مشاهده خواهید کرد.

اسپانسر لباس سکرت
انواع مدل مانتو کفتان در مجله وقت مد
جدید ترین انواع مدل مانتو کفتان در مجله وقت مد

مطالعه بیشتر: مانتو کیمونو چیست؟ جدیدترین انواع مدل مانتو کیمونو ترند و آموزش ست کردن آن.

مانت کفتان جلو بسته، محبوب ترین و ترند ترین سبک از انواع مدل مانتو کفتان

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مدل از این سبک لباس، مانتو کفتان جلو بسته است. این سبک از انواع مدل مانتو زنانه، به صورت یک تکه بوده و از قسمت سر پوشیده می‌شود. مانتو کفتان جلو بسته، دقیقا مدلی را دارد که در گذشته نیز ترند و محبوب مردم بوده است.
اگر در انتخاب و خرید مانتو کفتان جلو بسته، دقت لازم را داشته باشید بدون شک، مد و استایل بسیار زیباتری خواهید داشت. مانتو وست، مانتو ساحلی و مانتو کفتان، از مدل های ترند در ایران هستند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین و شیکترین مدل مانتو جلو بسته و آموزش ست کردن آن، این مطلب را مشاهده کنید.

مدل مانتو کفتان زنانه ست آبی و سفید
مدل مانتو کفتان زنانه ست آبی و سفید

برای انتخاب و خرید مانتو کفتان جلو بسته موارد گفته شده درباره راهنمای انتخاب کفتان در قسمت پایین این مطلب را مد نظر داشته باشید.

شیکترین مدل مانتو کفتان زنانه در مجله وقت مد
شیکترین مدل مانتو کفتان زنانه در مجله وقت مد

مطالعه بیشتر: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

مانتو کفتان جلو باز، جدید ترین سبک از مانتو کفتان

مدل مانتو کفتان جلو باز، از جمله جدیدترین مدل های کفتان در ایران است که توسط متخصصین مد و استایل، باز طراحی شده است. این سبک از مانتو، در واقع دیزاین جدیدی از کفتان است که با هدف استفاده راحت تر، زیباتر و شیکتر در استایل زنانه، طراحی شده است.

مانتو کفتان جلو باز، با حفظ اصالت خود یعنی مدل گشاد و آزاد لباس، میتواند علاوه بر راحتی، تیپ شما را جذاب تر از همیشه کند. این سبک از لباس زنانه، همانند انواع شلوار سند بادی، مدلی گشاد و آزاد دارد.

مانتو کفتان زنانه
مانتو کفتان زنانه

در زمان انتخاب و خرید مانتو کفتان جلو باز، حتما به آموزش های گفته شده درباره روش های ست کردن لباس در مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) دقت کنید.

جدیدترین مدل مانتو کفتان
جدیدترین مدل مانتو کفتان

درباره انواع مدل مانتو بدانید: شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی.

کفتان مونوکروم، یکی از قدیمی ترین انواع مدل مانتو کفتان

مانتو کفتان مونوکروم، سبکی از کفتان است که از یک رنگ در تم اصلی خود، بهره گرفته باشد. این سبک از کفتان، از استایل مونوکروم پیروی می‌کند. در مطالب قبلی، تمام انواع استایل را به شما عزیزان آموزش دادیم. ویژگی انواع مانتو کفتان مونوکروم، تک رنگ بودن آن است که البته به راحتی میتوانید آن را با سایر اکسسوری ها ست کنید.

انتخاب و خرید مانتو مونوکروم بستگی به رنگ پوست و روحیات شما دارد. توصیه میکنیم سری مطالب آموزشی مربوط به انتخاب رنگ را مطالعه کنید تا بهترین تم رنگی را برای تیپ خود انتخاب کنید.

کفتان ساده و شیک
کفتان ساده و شیک

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل مانتو شومیزی! با روش های ست کردن انواع مانتو شومیزی، ترند سال جدید آشنا شوید.

مدل مانتو کفتان مجلسی، زیباترین و ترند ترین مدل مانتو کفتان در سال جدید

اگر به مد و زیبایی زنانه خود اهمیت می‌‌دهید، مدل مانتو کفتان مجلسی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. مانتو کفتان مجلسی، از شیکترین اکسسوری های لباس است که به زیبایی هر چه بیشتر، تیپ شما را جذاب خواهد کرد. در این مدل مانتو، از المان های زیبای مد و استیال برای داشتن شیکترین لباس زنانه استفاده شده است.

لباس زنانه کفتان
لباس زنانه کفتان

همانطور که در مطلب جدیدترین و شیک ترین انواع مدل لباس مجلسی زنانه آموزش دادیم، از مانتو کفتان مجلسی میتوانید در مکان های مختلفی مانند مهمانی ها، مجالس استفاده کنید.

کفتان زنانه مشکی
کفتان زنانه مشکی

مطالعه بیشتر: بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق.

چرا باید مانتو کفتان را در مد زنانه خود، استفاده کنید؟! کاربرد مانتو کفتان چیست؟

مانتو کفتان، باتوجه به مدل زیبا و در عین حال راحت خود، بهترین گزینه برای استفاده در مکان های مختلفی است که آن ها را توضیح داده ایم. شما میتوانید از مانتو کفتان، برای تیپ ساحلی خود در کنار دریا استفاده کنید. زیبایی و راحتی و آزادی لباس کفتان، به شما حس زیبایی شیک پوشی را هدیه خواهد داد. معمولا این سبک از مانتو زنانه را بدون شلوار می‌پوشند برای همین به راحت ترین روش ممکن، میتوان آن را با انواع کفش زنانه و انواع کلاه زنانه ست کرد.

انواع مدل مانتو کفتان
انواع مدل مانتو کفتان

مانتو کفتان، گزینه مناسبی برای استایل خیابانی است. چرا که علاوه بر پوشش مناسب، در صورت انتخاب مدل و رنگ مناسب، استایل زیبای به شما خواهد بخشید.

موارد مهم در انتخاب مانتو کفتان! برای انتخاب و خرید مانتو کفتان به چه مواردی دقت کنیم؟

همانطور که داشتن لباس کفتان شیک و زیبا، استایل شما را جذاب تر خواهد کرد، اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید، تیپ شما را زشت و زننده می‌کند. پس بهتر است در زمان انتخاب مانتو کفتان، به این موارد دقت کنید:

  • مانتو کفتان را بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید.
    بهتر است ابتدا انواع فرم بدن را بشناسید تا بر اساس آن، الگوی مناسب لباس خودتان را انتخاب کنید. در زمان خرید و انتخاب لباس، مهمترین مسئله ای که باید به آن دقت کردن، فرم بدن شما است. برای راهنمایی بیشتر، انواع فرم بدن مجله وقت مد را در گوگل جستجو کنید.
  • انتخاب رنگ مانتو کفتان، بسیار مهم است
    رنگ مانتو کفتان را بر اساس المان های آموزش داده شده در سری مطالب مد و استایل زنانه مجله وقت مد انتخاب کنید. عواملی مانند رنگ پوست شما، رنگ سال و انواع راز های ست کردن رنگ، را در زمان انتخاب مانتو کفتان در نظر داشته باشید.
  • انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن با مانتو کفتان
    در زمان خرید و انتخاب مانتو کفتان، باید اکسسوری ست و هماهنگ با آن را بشناسید. در قسمت پایین درباره این موضوع، بیشتر توضیح داده شده است.
  • به جنس پارچه مانتو کفتان دقت کنید.
    یکی از مواردی است که در زمان خرید مانتو کفتان باید به آن توجه ویژه ای داشت. همانطور که در مطلب انواع جنس پارچه و ویژگی های آن ها در رسانه وقت مد (https://vaghtemod.ir/) توضیح دادیم، هر پارچه برای فصل و آب و هوایی خاصی از سال مناسب است که باید بر اساس ویژگیهای آن، مدل مناسب را انتخاب کرد.
  • قد لباس را در زمان خرید مانتو کفتان، بر اساس موقعیت مد نظرتان انتخاب کنید
خرید مانتو کفتان زنانه
خرید مانتو کفتان زنانه

ست کردن مانتو کفتان

برای ست کردن مانتو کفتان، باید از رنگ و مدل کیف و کفش و روسری مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال، میتوان از ست کیف و کفش و روسری به رنگ قرمز و یا مشکل یک دست، با انواع مدل مانتو کفتان سفید استفاده کرد. در نظر داشته باشید که مدل مناسب کیف و روسری، میتواند استایل زنانه شما را تکمیل کنید.

سعی کنید از انواع مدل کیف زنانه ساده برای ست کردن با مانتو بهره بگیرید. از شیک ترین و زیباترین انواع مدل کفش تابستانی زنانه و دخترانه و یا محبوبترین برند کفش دنیا غافل نباشید. انتخاب انواع مدل مناسب روسری، استایل شما را تکمیل می‌کند.

مانتو کفتان برای چه فصلی از سال بپوشیم

با توجه به فرم راجت و آزاد مانتو کفتان، انتخاب فصل مناسب برای این مدل مانتو زنانه بستگی به جنس پارچه آن دارد. اما به صورت کلی، مانتو کفتان مناسب استفاده در فصل بهار، تابستان و پاییز است. سعی کنید در فصل بهار و تابستان، مدل مانتو کفتان با جنس خنک را انتخاب کنید.

موارد مهم در انتخاب مانتو کفتان

همانطور که داشتن لباس کفتان شیک و زیبا، استایل شما را جذاب تر خواهد کرد، اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید، تیپ شما را زشت و زننده می‌کند.

کفتان چیست؟

کفتان لباس بلندی است که در گذشته آقایان از آن استفاده می‌کردند تا پوشش مناسب را داشته باشند اما با گذشت زمان، کفتان به یکی از لباس های محبوب بانوان در ایران تبدیل شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا