سلامت و زیبایی ابروآرایشزیبایی و آرایشزیبایی، سلامت و آرایش موسلامت و زیبایی چشم
موضوعات داغ

ریمو ابرو چیست؟ انواع روش ریمو ابرو یا پاک کردن تاتو ابرو و عوراض آن

آموزش انواع روش ریمو کردن ابرو

یکی از رایجترین اتفاقات پس از انجام تاتو ابرو، خسته شدن و یا نامتقارن بودن تاتوی ابرو است که نیاز دارید با روش های خاصی مانند ریمو ابرو، آنها را پاک کنید. اما چه روش های برای ریمو ابرو یا پاک کردن تاتوی ابرو وجود دارد؟ کدام روش مناسب تر و ایمن تر است؟ آیا استفاده از ریمو و یا پاک کردن تاتوی ابرو روش ایمن و مناسبی است؟
در این سری از مطالب آموزشی زیبایی و آرایش از مجله سلامتی وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، شما را با حقایق بسیار مهمی درباره ریمو ابرو آشنا خواهیم کرد.

ریمو ابرو چیست؟

ریمو ابرو (Tattoo Removal eyebrow) در واقع روشی است که به کمک آن، تاتوی ابروی شما را پاک می‌کنند. این کار به وسیله لیزر های مخصوص و یا مواد مخصوص ریمو ابرو انجام خواهد شد که در ادامه درباره آن ها توضیح خواهیم داد.
این روش همانند میکروشیدینگ ابرو، بوتاکس ابرو و … در زیبایی ابروی شما تاثیر زیادی دارد. برای مشاهده جدیدترین مطالب علمی و آموزشی سلامت و زیبایی مو، این سری از مطالب مجله وقت مد را مشاهده کنید.

ریمو ابرو در واقع روشی است که به کمک آن، تاتوی ابروی شما را پاک می‌کنند
ریمو ابرو در واقع روشی است که به کمک آن، تاتوی ابروی شما را پاک می‌کنند

چرا ریمو ابرو یا پاک کردن تاتوی ابرو را انجام می دهند؟

دلایل مختلفی برای ریمو ابرو وجود دارد. ممکن است شما تاتوی ابروی خود را دوست نداشته باشید و یا ابروی شما نامتقارن باشند و یا قصد تغییر مدل آن را دارید، برای همین از ریمو کردن ابرو که در ایران منظور از آن، پاک کردن تاتوی ابرو است، استفاده می‌شود.

درباره زیبای و سلامت ابرو بدانید: همه حقایق مهم در مورد فیلر ابرو را بدانید! عوارض، مزایا، ماندگاری، مراقبت های لازم فیلر ابرو یا ژل ابرو و همچنین فواید، عوارض و آموزش استفاده از ژل ابرو را بدانید!.

انواع روش ریمو ابرو

به صورت کلی، از دو روش برای پاک کردن تاتو ابروی و یا ریمو کردن آن، استفاده می‌کنند که در پایین این مطلب از سری مطالب آموزشی زیبایی و مراقبت از ابرو، توضیح داده شده است.

اسپانسر لباس سکرت
انواع روش ریمو ابرو
انواع روش ریمو ابرو را در مجله وقت مد بخوانید

انجام ریمو ابرو با استفاده از مواد مخصوص

تاتو، با استفاده از تزریق رنگ به زیر پوست، به دلایل مختلفی مانند ریزش ابرو انجام می‌شود. این رنگ ها دائمی بوده و در زیر پوست خواهند ماند که البته با مشکلات خاص خود همراه است.
در روش ریمو ابرو یا همان پاک کردن تاتوی ابرو؛ با استفاده از مواد مخصوص، فرد متخصص، موادی که باعث حل شدن جوهر تاتو می‌شود را به زیر پوست تزریق خواهد کرد.

در این زمینه علت ریزش ابرو چیست؟ با راه درمان ریزش ابرو آشنا شوید! را مشاهده کنید.

این روش از ریمو ابرو با مواد، باعث از بین رفتن اثرات و جوهر تاتوی ابرو شده و اثرات باقی مانده آن را از زیر پوست خارج می‌کنند.

عکس قبل و بعد از ریمو ابرو
عکس قبل و بعد از ریمو ابرو در مجله وقت مد

درباره زیبایی ابرو بدانید: انواع مدل ابرو زنانه، (راز های مخفی) جدیدترین و شیک ترین مدل ابرو سال.

استفاده از لیزر برای ریمو کردن ابرو و یا پاک کردن تاتو ابرو

استفاده از لیزرهای مخصوص، بهترین روش برای ریمو کردن ابرو است. لیزرها، به دلیل قدرت بالایی که دارند، میتوانند به بخش خاصی از پوست نفوذ کرده و با برخورد به مواد تشکیل دهنده تتو، آن ها را در هم می‌شکنند. پس از آن، بخش های ریز شده مواد تاتو، در بدن دفع خواهد شد. این کار توسط پزشک و در کلینیک های مخصوص انجام می‌شود.

بیشتر بدانید: جدیدترین مدل لیفت ابرو و لمینت ابرو ! با ترند ترین و شیکترین مدل های لمینت و لیفت ابرو آشنا شوید.

عوارض استفاده از لیزر برای ریمو کردن ابرو

به نقل از NCBI، پاک کردن خالکوبی با لیزر با استفاده از لیزرهای سوئیچ کیو، ایمن ترین هستند. با این حال، عوارض ممکن است رخ دهد که به سلامت شما آسیب وارد کند. عوارض حاد شامل درد، تاول، پوسته پوسته شدن و خونریزی دقیق است.

در میان عوارض تاخیری تغییرات رنگدانه، هیپوپیگمانتاسیون و هایپرپیگمانتاسیون، تیره شدن متناقض تاتوهای آرایشی و واکنش های آلرژیک دیده می شود. یکی دیگر از عوارض شایع وجود رنگدانه های باقیمانده یا تصاویر ارواح است.

البته بهتر است بدانید که این عوارض نادر بوده و در همه افراد اتفاق نمی‌افتد. بهتر است درباره انواع روش زیبایی ابرو مانند میکروبلیدینگ ابرو، سایه ابرو، فیبروز ابرو و صابون ابرو بیشتر بخوانید.

عوارض روش ریمو ابرو با مواد چیست؟

در روش ریمو ابرو و یا همان پاک کردن تاتو ابرو، مطالعات دقیقی در دسترس نیست. اما باید حتما به این مورد دقت داشته باشید که از چه موادی برای ریمو کردن ابرو استفاده می‌کنند. در حالت عادی، استفاده از روش لیزر بسیار ایمن تر است و توسط پزشک متخصص انجام خواهد شد. اما ریمو ابرو با مواد، اکثرا در مراکز غیرتخصصی و توسط افراد آماتور انجام می‌شود.

عوارض روش ریمو ابرو با مواد، بسته به مواد به کار رفته، متفاوت است. ممکن است از مواد حلال کنند رنگ تاتو غیر استاندارد و بیماری زا استفاده شده و به فولیکول مو و کوتیکول مو آسیب وارد شود. همچنین احتمال ایجاد عفونت به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در این روش از ریمو کردن ابرو بسیار زیاد است.
بهتر است به مراکز تخصصی زیبایی که در مجله زیبای و آرایش وقت مد آن ها را معرفی خواهیم کرد، مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: لمینت ابرو چیست(Eyebrow lamination)؟ کاربرد، عوارض و فواید لمینت ابرو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا