سلامتاکسسوری مدزیبایی و آرایشمد و استایلمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

بهترین مدل لباس باشگاه چه ویژگی های دارد؟ با انواع مدل لباس باشگاه زنانه و مردانه آشنا شوید

با مهمترین ویژگی های که لباس باشگاه باید داشته باشد آشنا شوید

ورزش، بهترین راه برای حفظ سلامتی و ترشح هورمن شادی آور در بدن است. اما با توجه به اینکه ورزش و رفتن به باشگاه، با تعریق زیاد ما همراه خواهد بود، پس لازم است از انواع مدل لباس باشگاه ورزشی که ویژگی های مهم گفته شده در بخش پایین را دارند استفاده کنید. شما با انواع جنس لباس باشگاه زنانه و مردانه که مناسب پوست باشد، آشنا هستید؟ بهترین مدل لباس باشگاه را می‌شناسید؟
در این مطلب از مجله سلامتی و مد و استایل وقت مد، بهترین مدل های لباس باشگاه برای بانوان و آقایان را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدل لباس باشگاه زنانه و مردانه چه ویژگی های دارد؟

با توجه به فشاری که در زمان ورزش بر روی بدن جاری خواهد بود و همچنین تعریق زیادی که از پوست شما خارج خواهد شد، لباس باشگاه چه در مدل های زنانه و چه مردانه باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

ویژگی بهترین مدل لباس باشگاه را در مجله وقت مد آموزش ببینید.
ویژگی بهترین مدل لباس باشگاه را در مجله وقت مد آموزش ببینید.

جنس مناسب لباس باشگاه چیست؟

در مطالب قبلی مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، درباره انواع جنس پارچه و ویژگی های آن ها توضیح دادیم. جنس لباس باشگاه شما باید نرم و لطیف بوده و در عین حال، از استحکام بالایی برخوردار باشد. چرا که پوست شما در زمان ورزش، با توجه به باز شدن دریچه های عرق از سطح پوست، زمان حساس و آسیب پذیری را طی می‌کند.

جنس مناسب لباس باشگاه باید نرم و لطیب باشد
نرمی و لطافت، از ویژگی های جنس مناسب لباس باشگاه است.

پس یکی از مهمترین ویژگی های که لباس باشگاه زنانه و مردانه باید از آن برخوردار باشد، جنس نرم و لطیف پارچه آن است.
از انواع جنس لباس باشگاه که پارچه آلاستیکی و الیافت مصنوعی دارند، خودداری کنید.

خانم ها بخوانند: اندازه سینه خانم ها، به چه عواملی بستگی دارد؟ با انواع روش بزرگ کردن سینه با لباس آشنا شوید.

اسپانسر لباس سکرت

حمایت از بافت سینه از ویژگی های مهم لباس باشگاه ورزشی است

یکی از مهمترین ویژگی های لباس ورزشی و یا لباس باشگاه زنانه، حمایت و پشتیبانی از سینه است. بافت نرم سینه، به دلیل حرکات شدید در زمان ورزش، نیاز به سوتین ورشی و یا نیم تنه ورزشی مناسبی دارد که از آن حمایت کرده و مانع از آسیب های شدید ناشی از جابجایی به آن شود.

نیم تنه برند لباس سکرت

خانم ها باید در زمان ورزشی از انواع مدل سوتین ورزشی مناسب و نیم تنه ورزشی برای حمایت از بافت سینه، استفاده کنند.

ست سوتین ورزشی و نیم تنه برند لباس سکرت
ست سوتین و رزشی و شورت مناسب باشگاه برای بانوان

مطالعه بیشتر: 14 تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان! راز مخفی کردن چربی پهلو و شکم.

کشسانی مناسب

با توجه به فعالیت بدن در زمان ورزش و باشگاه، کشسانی مناسب، از ویژگی های لباس باشگاه است که باید به آن توجه کرد. اگر لباس ورزشی و یا همان لباس باشگاه شما از میزان کشسانی مناسبی برخوردار نباشد، شما را دچار محدودیت کرده و مانع از انجام حرکات بدنی در باشگاه خواهد شد.

کشسانی نیم تنه ورزشی
تست کشسانی نیم تنه های ورزشی

این مورد به خصوص برای لباس باشگاه زنانه بسیار مهم است که در بخش پایین در این مورد بیشتر توضیح داده ایم.

مطالعه بیشتر: 8 دلیل مهم برای اینکه چرا باید لباس خواب و لباس زیر بپوشیم؟!.

سایز مناسب، راحت و آزاد بودن لباس باشگاه بسیار مهم است

لباس باشگاه شما باید از سایز مناسب (نه تنگ و نه بسیار گشاد) برخوردار باشد. در مطالب قبلی درباره عوارض پوشیدن لباس تنگ به صورت علمی و کامل، توضیح دادیم. به صورت کلی توصیه می‌شود از لباس های گشاد برای ورزش های که نیاز به تحرک بالایی ندارند، استفاده کنید.

سایز مناسب، راحت و آزاد بودن لباس باشگاه بسیار مهم است

در این باره بدانید: 8 مورد از عوارض پوشیدن لباس تنگ! مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟!.

تنفس پذیری لباس باشگاه مهم است

همانطور که در سری مطالب علمی سلامتی و زیبایی پوست توضیح دادیم، تنفس پذیری لباس، مهم است. پوست شما باید در معرض جریان هوای تازه باشد تا سلامتی آن، تضمین شود.
جریان هوای تازه، باعث جلوگیری از ابتلا به قارچ های پوستی خواهد شد. محیط های مرطوب پوست به ویژه در نواحی خصوصی بدن شما، در صورت محبوب بودن هوا در آنها، محیط ایده آلی را برای رشد باکتری ها و قارچ ها بر روی پوست، ایجاد خواهد کرد.

مطالعه بیشتر: 10 ویژگی مهم کفش پیاده روی که باید بدانید! خصوصیات مهم کفش پیاده روی را بشناسید.

مدل زیبا

بهتر است بدانید که مد و استایل زنانه و یا استایل مردانه شما بسیار مهم است. چرا که عزت نفس شما را بالا خواهد برد. هرچه لباس زنانه و یا لباس مردانه شما زیباتر باشد، اعتماد به نفس و در نتیجه عزت نفس شما نیز بیشتر خواهد شد. پس بهتر است از زیباترین مدل های لباس ورزشی و یا لباس باشگاه استفاده کنید.

مطالعه بیشتر در این مورد: تاثیر مد و استایل در شخصیت و اعتماد به نفس چیست!؟ آیا مد در روحیه شما تاثیر مثبت دارد؟!.

انواع مدل لباس باشگاه زنانه

انواع مدل لباس باشگاه زنانه که بهتر است تمام بانوان در مورد آن، مطلع باشند، شامل موارد زیر است که هر کدام را توضیح داده ایم.

مدل بلوز و شلوار زنانه مناسب باشگاه

یکی از انواع مدل لباس باشگاه زنانه نه چندان رایج، بلوز و شلوار است. این سبک از انواع لباس زنانه، پوشش کاملی را برای بانوان به همراه خواهد داشت. اما بهتر است از این مدل لباس باشگاه زنانه فقط در مواردی که مجبوب هستید استفاده کنید، چرا که بدن شما در حال تعریق بوده و بهتر است در به جای محدود کردن پوست خود، آن را در معرض جریان هوا و اکسیژن قرار دهید.

مطالعه بیشتر: شلوار مناسب پاهای چاق ! کدام مدل شلوار برای پای چاق، مناسب است.

تاپ و شلوارک، محبوب ترین مدل لباس باشگاه زنانه

در مطالب قبلی درباره لباس کراپ چیست!؟ انواع کراپ و مدل های جذاب آن را بشناسید! توضیح دادیم. تاپ و شلوارک ها، از جمله بهترین لباس باشگاه برای بانوان به شمار می‌روند. کراپ تاپ، یکی از مدل های لباس زنانه بسیار مفید برای زمان ورزش است. چرا که به خوبی از بافت سینه حمایت میکند. بهتر است از مدل های کراپ تاپ باکیفیت در کنار انواع سینه بند مناسب که در پایین توضیح داده ایم، استفاده کنید.

بیشتر بدانید: بهترین برند لباس زیر و لباس خواب در ایران.

سوتین ورشی، از بهتری انواع سوتین مناسب باشگاه

به گزارش lebassecret، سوتین ورزشی (sports bra)؛ برای نگهداری و حمایت بیشتر از سینه ها و جلوگیری از آسیب به آن ها در زمان ورزش خانم ها طراحی و تولید شده است. استفاده از سوتین ورزشی برای خانم ها در زمان ورزش، ضروری است. این مدل از سینه بند ها به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین حمایت را از سینه ها داشته باشند.

بیشتر بدانید: شورتکس چیست؟ فواید، کاربرد و نحوه ی استفاده از شورت پریودی.

شورت مناسب باشگاه

یکی از مهمترین مواردی که باید به در زمان ورزش، خانم ها به آن توجه کنند، استفاده از شورت مناسب باشگاه است. بهترین مدل و جنس شورت برای استفاده به عنوان لباس باشگاه، شورت نخی است. شورت های نخی به خوبی رطوبت را به خود جذب می‌کنند، برای همین باید در زمان ورزش، از لباس زیر نخی مناسب استفاده کنید.

در این باره بخوانید: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

انواع مدل لباس باشگاه مردانه

آقایان نیز مانند بانوان باید از سری نکات آموزشی بالا استفاده کنند. بهترین مدل لباس باشگاه برای آقایان، تاپ و شلوارک مردانه است. تاپ و شلوارک ورزشی مردانه، اگر از سایز مناسب، جنس پارچه مناسب برخوردار باشد، بهترین گزینه برای استفاده توسط آقایان در باشگاه و اماکن ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا