مد و استایلآرایشاکسسوری مدزیبایی و آرایشسبک زندگیمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

رنگ های ترند پاییز ! با جدیدترین ترند های رنگ پاییزی آشنا شوید

جدیدترین ترند های رنگ پاییزی

از مهمترین المان ها در مد و استایل و همینطور انواع اکسسوری ها، رنگ است. هر فصل، رنگ جذاب و مخصوص به خود را دارد که برای زیبایی بیشتر میتوان از آن رنگ ها استفاده کرد. تا چه حد با جدیدترین ترند های رنگ پاییزی آشنا هستید؟ آیا درباره اهمیت استفاده از رنگهای پاییزی در استایل زنانه و مردانه خود اطلاعات کافی را دارید؟
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل از مجله وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با جدیدترین و جذاب ترین ترند رنگ پاییزی و رو های ست کردن انواع رنگ پاییزی، آشنا خواهیم کرد.

رنگ قرمز، رنگ ترند در پاییز هر سال

یکی از محبوب ترین و دلربا ترین رنگ ها که در فصل پاییز میتواند در مد و استایل زنانه و یا تیپ مردانه شما تاثیر زیادی داشته باشد، رنگ قرمز است. رنگ قرمز را میتوان با رنگ های گرم، رنگ سفید، مشکی، آبی آسمانی، نارنجی ست کرد.

رنگ قرمز، رنگ ترند در پاییز هر سال
رنگ نارنجی و قرمز از رنگ های ترند و محبوب در فصل پاییز است.

رنگ قرمز در سال 2023 به عنوان رنگ سال نیز انتخاب شد. برای ست این رنگ زیبایی پاییزی، میتوانید از کت و شلوار و یا کافشن طوسی رنگ همراه با کلاه قرمز رنگ برای استایل مردانه و یا ست کردن انواع مدل مانتو زنانه سفید رنگ و یا پافر سفید، همراه با شال و شومیز زنانه و شلوار قرمز استفاده کنید تا استایل پاییزی زنانه جذابی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر، مطلب آموزشی شیک ترین تیپ و استایل پاییزی زنانه! راز های جذاب ترین لباس پاییزی زنانه ترند سال را در مجله وقت مد مشاهده کنید.

رنگ قرمز، رنگ ترند در پاییز هر سال
رنگ قرمز، رنگ ترند در پاییز هر سال

مطالعه بیشتر: بادی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ انواع بادی و روش های ست کردن آن.

اسپانسر لباس سکرت

رنگ نارنجی، محبوبترین ترند رنگ پاییز

رنگ نارجی، که از آن به عنوان محبوبترین رنگ پاییزی یاد می‌کنند را میتوان با رنگ های سفید، قرمز، زرد، طوسی روشن، سفید ست کرد. هماطنور که در مطالب رنگ گرم چیست و مزه رنگ ها و روانشناسی رنگ ها توضیح دادیم، رنگ نارنجی، رنگی بسیار پر انرژی است که میتواند در استایل های کژوال بسیار کارآمد باشد.

رنگ نارنجی، محبوبترین ترند رنگ پاییز

برای استفاده کردن و ست کردن نارنجی در لباس زنانه و یا لباس مردانه، به عنوان زیباترین رنگ پاییزی همسان با این فصل زیبا، از مدل های متنوع مانتو مانند انواع مانتو کرسپو، مانتو کتی و مانتو کیمونو به رنگ نارنجی همراه با انواع مدل شلوار زنانه سفید رنگ استفاده کنید.

همچنین برای استفاده از رنگ نارنجی در استایل پاییزی مردانه، میتوانید از اوکت مردانه نارنجی رنگ، در کنار ست پیراهن و شلوار مردانه با کفش اسپرت سفید رنگ، استفاده کنید. سعی کنید از لباس هایی با بهترین پارچه مناسب پاییز استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: چرا باید در پاییز و زمستان از ضد آفتاب استفاده کنیم؟!.

رنگ قرمز جگری، از رنگ های ترند در پاییز

همانطور که در بالا درباره ست کردن رنگ پاییزی قرمز توضیح دادیم، میتوان از آن تکنیک ها برای رنگ جگری که طیفی از قرمز است، استفاده کرد. جگری با رنگ های سفید، طوسی، آبی روشن ست می‌شود.

رنگ قرمز جگری، از رنگ های ترند در پاییز
رنگ قرمز جگری، از رنگ های ترند در پاییز

این رنگ جزئی از رنگ های گرم به شمار می‌آید و میتواند استایل رسمی و یا استایل کلاسیک به شما بدهد. از ترکیب رنگ جگری همراه با لباس سفید، در انواع استایل میتوان بهره برد. از این رنگ میتوانید در شیکترین استایل و مد پاییزی مردانه استفاده کنید.

رنگ قرمز جگری، از رنگ های ترند در پاییز
رنگ قرمز جگری، از رنگ های ترند در پاییز

مطالعه بیشتر: نت عطر چیست؟ آموزش نحوه تشخیص انواع نت عطر، هرم بویایی و ویژگی آنها.

زرد کهربایی، از جمله رنگ های ترند پاییز در سال جدید

از رنگهای پرطرفدار و جذاب که جزئی از ترند زنانه و ترند مردانه در پاییز سال جدید به شمار می‌آید، رنگ کهربایی است. کهربایی با رنگ های سفید، طوسی روشن، کرم، مشکی ست می‌شود.

زرد کهربایی، از جمله رنگ های ترند پاییز در سال جدید

برای داشتن استایل زیبا و جذاب، هماهنگ با فصل زیبایی پاییز، میتوانید از ترکیب رنگ کهربایی با رنگ های سفید، کرم رنگ در اکسسوری ویا انواع مدل دکوراسیون در منزل و یا محیط اداری، استفاده کنید.

زرد کهربایی، از جمله رنگ های ترند پاییز در سال جدید

مطالعه بیشتر: هر آنچه درباره سلامت و آرایش صورت باید بدانید.

سبز پسته ای، رنگ ترند پاییزی

رنگ سبز پسته ای، با انواع رنگ های سفید، سبز روشن و سبز تیره به زیبایی ست خواهد شد. سبز، از رنگ های جذاب است که در دسته رنگ های سرد قرار می‌گیرد. در مورد انواع رنگ سرد و ویژگیهای آن ها، قبلا توضیح دادیم. ترکیب رنگ های مانند سفید و انواع طیف سبز رنگ روشن و یا تیره میتوانید استایل شما را جذاب کند.

سبز پسته ای، رنگ ترند پاییزی

مطالعه بیشتر: هر آنچه درباره سلامت و زیبایی پوست باید بدانید.

رنگ حنایی، رنگ ترند در پاییز جدید

از جمله جدیدترین ترند های رنگ پاییزی، رنگ حنایی است. رنگ حنایی را میتوان با رنگ های سبز، طوسی، سفید، کرم، ست کرد. از رنگ حنایی در انواع لباس، شلوار و یا دکوراسیون در کنار رنگ های روشنی مانند سفید رنگ میتوان استفاده کرد.

رنگ حنایی، رنگ ترند در پاییز جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا