مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

پافر چیست؟ جدیدترین انواع مدل پافر زنانه! آموزش ست کردن پافر

انواع مدل کاپشن پافر و آموزش ست کردن آن ها

چندین سال است که لباس پافر، به دلیل تنوع و تطبیق ‌پذیری زیاد، یکی از گزینه های اصلی مد و استایل محبوب در بین عموم مردم بوده ‌است، زیرا برای گردش‌های رسمی و غیررسمی ایده آل بوده و به عنوان یک اکسسوری ضروری و پرکاربرد در فصل پاییز و زمستان ضروری هستند.
انواع مدل کاپشن پافر یا همان ژاکت، به لطف تنوعی که دارند، به راحتی قابل ست کردن با استایل های گوناکون هستند. برای آموزش شیکترین روش های ست کردن پافر و مشاهده جدیدترین مدل های کاپشن پافر زنانه و طرح های متنوع آنها، در ادامه این بخش از سری مطالب آموزشی مد و استایل از رسانه وقت مد همراه ما باشید.

کاپشن پافر چیست؟

کاپشن پافر چیست؟
با کاپشن پافر و انواع آن در مجله وقت مد آشنا شوید.

پافر؛ نوعی کاپشن است که منشا آن از مجارستان بوده و عموماً بسیار نرم و سبک هستند. انواع مدل پافر؛ علاوه بر ویژگی ضد آب بودن، معمولاً دارای دو دهانه کناری هستند که با دکمه ها یا زیپ بسته می شوند. کاپشن پافر؛ یک نوع ژاکت ایده آل برای آب و هوای سرد است که به شما این امکان را میدهد که در عین حال شیک پوش باشید.

این کاپشن ‌های زنانه در برابر سرما مقاومت می‌کنند، در حالی که طرح‌های نخی بافت بسیار نرمی دارند و برای استفاده در استایل پاییزی و زمستانی ایده آل هستند.

پافر زنانه مشکی
مدل پافر ست مشکی رنگ.

کاپشن کلاسیک پافر؛ در ابتدا کاربرد اصلی آن برای شکار یا اسب سواری بود، اما به دلیل زیبایی و کاربردی بودن آن، در مد و استایل زنانه و مردانه نیز بکار گرفته شد. محبوبیت زیاد این سبک از لباس پاییزی و زمستانی همانند لباس شکت (shacket)، باعث تنوع زیاد در طراحی و تولید این سبک از لباس شد.

مدل پافر ترند سال

مطالعه بیشتر: رنگ سال چیست؟ رنگ سال چیست و چگونه آن را ست کنیم؟.

اسپانسر لباس سکرت

مهمترین ویژگی پافر چیست؟ مهمترین نکات در زمان خرید پافر

کاپشن های پافر دارای برش های رسمی و رنگ های مختلفی هستند که هم برای خانم ها و هم برای آقایان می‌توانند تیپ و استایل شیکی را بسازند. این مدل از لباس، جایگزین ایده آلی برای هودی و سویشرت ها هستند. برای آشنایی با انواع مدل هودی و آشنایی با فرق بین هودی و سویشرت، این مطلب را بخوانید.

با ویژکی های کاپشن پافر آشنا شوید.
با ویژکی های کاپشن پافر آشنا شوید.

درباره مد و استایل بدانید: آموزش انواع روش ست کردن هودی در پاییز و زمستان! شیکترین مدل ست کردن لباس با هودی.

در قسمت زیر، مهمترین نکات در زمان خرید پافر را آموزش بیاموزید:

  • اندازه پافر یکی از المان های مهم در خرید پافر است: یک پافر خوب؛ باید در ابتدا اندازه مناسبی داشته باشد یا با اندام فرد سازگار باشد. شما میتوانید بر اساس فرم بدن، انواع استایل و .. مدل مناسب را با سایز دقیق انتخاب کنید.
اندازه پافر یکی از المان های مهم در خرید پافر است
اندازه پافر یکی از المان های مهم در خرید پافر است.
جنس پافر در انتخاب آن تاثیر گذار است.
جنس پافر، یکی از المان های مهم در انتخاب آن است.
  • رنگ پافر یا ژاکت: اگر به دنبال یک پافر برای مراسم های خاص یا استایل کژوال هستید، باید رنگ های کلاسیک، رنگ های سرد و خنثی را در نظر بگیرید. در زمان ست کردن مدل پافر، مهمترین نکته که به شما کمک شایانی میکند، انتخاب صحیح رنگ لباس است. توصیه میکنیم مطلب روانشناسی رنگ ها را مطالعه کنید.
رنگ بندی پافر زیبا و شیک 2023
انواع رنگ بندی پافر

مطالعه بیشتر: ترنچ کت چیست؟ شیکترین انواع ترنچ کت و روش های ست کردن آن.

مزایا و معایب کاپشن های پافر چیست!؟

در این قسمت با انواع مزایا و همچنین معایب این مدل از لباس پاییزی آشنا خواهید شد.

مشکلات و معایب مدل پافر
سنگینی و بزرگی، یکی از معایب پافر است.

مزایای کاپشن پافر

  • پافرها، کاپشن های بسیار شیکی هستند و لباس ایده آل، برای رویدادهای خاص یا روزهای معمولی به شمار میرند
  • تنوع طرح و مدل در این سبک لباس، بسیار زیاد است و شما قدرت انتخاب زیادی دارد.
  • رنگهای متفاوت و زیبا
  • پوشاک ایده آل برای آب و هوای سرد و خشک، فصل زمستان و پاییز
  • انواع مدل پافر را به راحتی میتوانید با سایر لباس هایتان ست کنید.
  • پافر ها ضد آب هستند برای همین یکی از لباس های مناسب برای آب و هوای بارانی به شمار میروند.
کافشن پافر زنانه
انواع مدل پافر زنانه به راحتی قابل ست کردن هستند.

معایب پافرها چیست؟

  • پافرها در برخی از مدل ها، می توانند قیمت بالای داشته باشند.
  • یکی از معایب پافرها، شستشوی سخت آن ها است. در زمان شستشو حتما با علایم روی اتیکت لباس توجه کنید.
  • این سبک از لباس آب و هوای سرد، معمولا سایز بزرگی دارند و نگهداری و حمل و نقل آن ها کمی دشوار است.
شیکترین انواع پافر ست سفید رنگ

جدیدترین مدل های پافر

در اینجا جدیدترین مدل های پافر را همراه با تصاویر به شما معرفی می کنیم.

مدل پافر زنانه کوتاه

مدل پافر زنانه کوتاه 2023
نمونه ای شیک از مدل پافر زنانه کوتاه .

یکی از پرطرفدارترین انواع مدل پافر در میان بانوان، مدل پافر کوتاه است که معمولا تا کمر شما و یا کمی پایین تر هستند. آنها در رنگ های خنثی، شاد و یا تیره عرضه می شوند. برای ست کردن انواع مدل پافر کوتاه، باید از انواع شلوار زنانه مناسب ترجیحا با رنگ های تیره و سیر استفاده کنید. اگر قد بلندی دارید، بهتر است از این مدل لباس کوتاه استفاده نکنید.

پافر جدید


این مدل از پافر زیبا را میتوانید با انتخاب و ست کردن شال زیبا، ست کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر، آموزش انواع روش بستن شال گردن! ۱۰ سبک از شیکترین روش بستن شال گردن را در مجله وقت مد مشاهده کنید.

مدل پافر کوتاه زنانه
مدل پافر کوتاه با ست رنگ روشن

مطالعه بیشتر در این زمینه: چگونه قد خود را کوتاه تر نشان دهیم؟ چی بپوشیم قد کوتاه دیده شویم؟ نکات مخفی کوتاه تر دیده شدن.

جدیدترین مدل پافر بلند ترند در سال جدید

جدیدترین مدل پافر بلند 2023
جدیدترین مدل پافر بلند یکی از زیباترین انواع مدل لباس زمستانی و پاییزی است.

کاپشن های مدل پافر بلند؛ در اندازه های بلند تر تا زیر زانو و به صورت زیپی یا دکمه دار و حتی جلو باز پوشیده شوند. شما می توانید آنها را در رنگ ها و طرح های متنوعی پیدا کنید.

ست پافر جدید

ست کردن این سبک از لباس زمستانی نیز بسیار ساده است. فقط باید از ژاکت و پیراهن و یا تیشرت لانگ مناسب استفاده کنید. ترکیب رنگ های ست شده و یا رنگ های متضاد در این نوع لباس، به زیبایی بیشتر شما کمک میکند. از انتخاب رنگ موی مناسب و محبوبترین و شیکترین رنگ موی سال برای ست کردن با لباستان غافل نشوید.

جدیدترین مدل پافر بلند
مدلی از پافر بلند زنانه ، ترند روز دنیا.

اگر قد کوتاهی دارد استفاده از این نوع لباس توصیه نمیشود. در این زمینه مطلب ۲۴ راه و روش برای قد بلندتر شدن ! چکار کنیم تا قد بلندتر به نظر برسیم!؟ را مطالعه کنید.

مدل پافر کلاه دار زنانه، رایج ترین لباس پاییزی زنانه

برخی از مدل های کاپشن پافر، دارای کلاه هستند که استایل شما خانم ها را بسیار شیک و جذاب می‌کند. در اکثر این مدل ها، کلاه کاپشن، قابل در آوردن است. این سبک از انواع مدل پافر، برای استفاده در استایل های تینیجری و کژوال مناسب است. از ست کردن این مدل ژاکت با شلوار بگ خودداری کنید. برای آشنایی بیشتر، مطلب تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ را مشاهده کنید.

رنگ بندی مدل پافر زنانه
ترکیب رنگ سبز و صورتی در پافر زنانه

مطالعه بیشتر درمورد استایل زنانه: با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ.

مدل پافر دخترانه بدون کلاه

بسیاری از کاپشن های پافر بدون کلاه و یقه دار هستند که آنها را میتوان در رنگ های تیره و یا شاد خریداری کرد. خانم ها می توانند این مدل از لباس را با یک شلوار مام فیت و شلوار مام استایل و یا جذب ست کنند.

مدل پافر دخترانه بدون کلاه
نمونه ای از مدل پافر دخترانه بدون کلاه سبز رنگ با شلوار زنانه مشکی

کاپشن پافر بدون آستین، محبوب ترین انواع پافر در ایران

کاپشن های پافر بدون آستین نیز در بین خانم ها طرفداران زیادی دارند و بسیار شبیه به وست یا جلیقه هستند. پافرهای بدون آستین را باید به همراه یک بلوز آستین بلند و شلوار جین جذب یا مام استایل ست کرد.

در مورد مد و استایل بدانید: شلوار واید لگ (wide leg pants) چیست؟ شیک ترین انواع مدل وایدلگ ترند.

آموزش ست کردن کاپشن پافر

آموزش ست کردن پافر

برای ست کردن این سبک از لباس بهتر است بدانید، شلوار مناسب با کاپشن پافر، باید به رنگ تیره و کمی جذب باشد. از آنجایی که پافرها خودشان کمی حالت پفکی و گشاد دارند، معمولا با شلوارهای گشاد و یا رنگ روشن ظاهر نامرتبی خواهند داشت. به همین خاطر آنها را با یک شلوار جین جذب و یا استرج بپوشید. البته امروزه شلوار جین های مام استایل نیز به خوبی با این پافرها ست می‌شوند.
از پوشیدن شلوار جاگر، شلوار برمودا با این لباس، خودداری کنید.

آموزش ست کردن کاپشن پافر
در این مطلب تمام اصول ست کردن انواع مدل پافر را آموزش ببینید

برای ست کردن کاپشن پافر، باید از زیر این سبک کاپشن خود یک لباس ورزشی یا اسپرت و یا ژاکت بافتنی، هودی و یا تیشرت های آستین دار بپوشید. بهتر است لباس مورد نظر شما یقه دار باشد، خصوصا اگر کلاه دار هم باشد استایل شما بسیار عالی خواهد شد.

اول از همه اینکه حتما پافر خود را با یک جفت کفش کتانی و یا بوت ست کنید. همچنین کفش های ورزشی و اسپرت نیز گزینه مناسبی برای استایل شما با پافر هستند. اما از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و و رسمی با کاپشن پافر اجتناب کنید.

بیشتر بدانید: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

تفاوت پافر با وست چیست؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، لباس هایی مانند کاپشن پافر و وست از نظر ظاهری بسیار شبیه هم هستند. لبسا وست؛ به صورت جلیقه ای می‌باشد که فقط بالاتنه را می پوشاند. البته برخی از وست ها کاملا تا روی زانوها هستند.
وست ها؛ معمولا دارای دو عدد جیب هستند و همانند کاپشن پافر دارای قابلیت گرمایشی بالایی دارند. برخی از مدل های وست بدون کلاه و برخی دیگر دارای کلاه هستند. شما باید از زیر پافر و وست حتما یک بلوز آستین بلند و یا بافتنی بپوشید.

تفاوت پافر با وست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا