مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

شلوار اسلوچی چیست؟ جدیدترین انواع شلوار اسلوچی و روش های ست کردن آن را بشناسید

شیکترین انواع مدل شلوار اسلوچی و روش های ست کردن آن

یکی از شلوار های که بین آقایان و به خصوص بانوان، ترند شده است، شلوار اسلوچی است. این مدل از شلوار، در صورتی که با استایل صحیح و لباس های مناسب ست شده باشد، در عین راحتی شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد. اما لازم است شما با انواع شلوار اسلوچی آشنا باشید تا مدل مناسب را انتخاب کنید.
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، جدیدترین انواع مدل شلوار اسلوچی و روش های ست کردن آن را آموزش خواهیم داد.

شیکترین و جدیدترین انواع مدل شلوار اسلوچی
شیکترین و جدیدترین انواع مدل شلوار اسلوچی را در مجله وقت مد ببینید.

شلوار اسلوچی چیست؟

بسیاری از مخاطبان مجله وقت مد در شبکه های اجتماعی، سوال پرسیده اند که :”شلوار اسلوچی چیه و چجوری ست میشه؟”
شلوار اسلوچی، مدلی از انواع شلوار زنانه و مردانه است که الگوی مانند شلوار های مام استایل داشته اما بر خلاف شلوار اسکینی، در قسمت ران، گشاد بوده و حالت پفی و تقریبا گشاد را دارد. در الگوی شلوار اسلوچی، فاق نسبتا بلند و ران های گشاد، وجود دارد که از مهمترین ویژگی های مدل شلوار اسلوچی است.

مدل شلوار اسلوچی زنانه قهوه ای
مدلی از شلوار اسلوچی زنانه

با توجه به مدل خاص این سبک از شلوار، بهتر است شما درباره انواع روش ست کردن آن و انتخاب رنگ و مدل مناسب، اطلاعات لازم را که در پایین همین مطلب وجود دارد، مشاهده کنید. داشتن مد و استایل زنانه زیبا و شیک، نیازمند آموزش های مخصوص در این مورد است که در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) خواهید خواند.

استایل اسلوچی زنانه مد روزدنیا
استایل اسلوچی زنانه مد روزدنیا

آشنایی با مدل های شلوار: شلوار جاگر (Jogger pants) چیست؟ شیکترین مدل های شلوار جاگر و آموزش روش ست کردن آن.

ویژگی شلوار اسلوچی چیست؟

بهتر است بدانید که مهمترین ویژگی شلوار اسلوچی، علاوه بر مدل تقریبا گشاد و راحت، خنکی، آزادی در عین زیبایی است. با توجه به فرم شلوار مدل الوچی، با پوشیدن این مدل شلوار، قد شما بلند تر و کشیده تر به نظر خواهد رسید. پیشنهاد میکنم در این باره مطالب چگونه قد خود را کوتاه تر نشان دهیم؟ و همچنین 24 راه و روش برای قد بلندتر شدن را مطالعه کنید.

اسپانسر لباس سکرت
ویژگی شلوار اسلوچی، علاوه بر مدل تقریبا گشاد و راحت، خنکی و آزادی آن در عین زیبایی است
ویژگی شلوار اسلوچی، علاوه بر مدل تقریبا گشاد و راحت، خنکی و آزادی آن در عین زیبایی است

انواع مدل شلوار را بشناسید: شلوار برمودا (Bermuda pants) چیست؟ جدیدترین انواع مدل شلوار برمودا و نحوه ست کردن آن.

انواع مدل شلوار اسلوچی

انواع مدل شلوار اسلوچی
انواع مدل شلوار اسلوچی را در مجله مد و استایل vaghtemod ببینید.

بهتر است بدانید که نزدیک ترین مدل به شلوار اسلوچی، شلوار اسلش و انواع مدل شلوار مام استایل است که در مطالب قبلی مجله وقت مد، درباره آن ها توضیح دادیم. در قسمت پایین، جدیدترین انواع مدل شلوار اسلوچی را مشاهده خواهید کرد. شلوار اسلوچی با شلوار بگ و شلوار نیم بگ هم تشابه ای اندکی دارد، چرا که حالا گشاد و آزادی دارد. برای آشنایی بیشتر، مطلب با شلوار نیم بگ چی بپوشیم؟ آموزش زیباترین روش ست کردن لباس با شلوار نیم بگ و با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟ را مشاهده کنید.

انواع مدل شلوار اسلوچی
انواع مدل شلوار اسلوچی را در مجله معتبر مد و استایل برند وقت مد ببینید.

درباره ترند شلوار بدانید: شلوار کارگو یا شلوار شش جیب چیست؟ زیباترین روشهای ست کردن شلوار کارگو را بدانید.

شلوار لی اسلوچی، از ترند ترین انواع شلوار اسلوچی

شلوار لی اسلوچی، پرفروش ترین و ترند ترین سبک از انواع مدل اسلوچی است. این مدل از شلوار اسلوچی، از جنس پارچه لی تولید شده و معمولا در رنگ های آبی و طوسی و خاکستری عرضه می‌شود. برای ست کردن شلوار اسلوچی لی، طبق راهنمای آموزش داده شده در بخش پایین این مطلب از معرفی انواع لباس زنانه اقدام کنید.

شلوار لی اسلوچی
شلوار لی اسلوچی ترند روز دنیا

درمورد ترند شلوار بدانید: 14 نوع از شیکترین انواع شلوار سند بادی، آموزش ست کردن انواع شلوار سندبادی یا شلوار خمره ای زنانه و مردانه.

شلوار اسلوچی پارچه ای، محبوب ترین مدل از مدل شلوار اسلوچی

مل شلوار اسلوچی پارچه ای
مل شلوار اسلوچی پارچه ای

شلوار اسلوچی پارچه ای، همانگونه که از نام آن پیداست، از انواع پارچه سبک و راحت نخی تولید می‌شوند. مهمترین ویژگی های شلوار اسلوچی پارچه، زیبایی، راحتی بسیار زیاد و در عین حال خنک بودن است. مدل خاص شلوار پارچه ای اسلوچی، به گونه ای است که جریان هوا به خوبی در آن گردش دارد برای همین بسیار خنک است.

شلوار اسلوچی پارچه ای رنگ سبز
شلوار اسلوچی پارچه ای، یکی از ترند های تابستان و بهار است.

از انواع مدل شلوار اسلوچی پارچه ای زنانه در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید. برای ست کردن این سبک از لباس اسلوچی، سعی کنید از لباس هایی با استایل کلاسیک و یا رسمی و تم رنگی روشن استفاده کنید. به عنوان مثال، برای ست کردن شلوار اسلوچی مردانه، از پیراهنی با رنگ آبی روشن و یا سفید بهره بگیرید. بانوان شلوار اسلوچی لینن را با مانتو کتی یا مانتو ابروبادی ست کنند.

جدیدترین مدل شلوار اسلوچی پارچه ای
مدل شلوار اسلوچی پارچه ای

مطالعه بیشتر: شلوار واید لگ (wide leg pants) چیست؟ شیک ترین انواع مدل وایدلگ ترند.

شلوار اسلوچی کتان

از شلوار اسلوچی کتان بیشتر در مد و استایل مردانه استفاده می‌کنند. با توجه به الگوی خاص شلوار کتان اسلوچی، میتوان آن را با پیراهن مردانه مناسب ست کرد.

شلوار اسلوچی کتان
شلوار اسلوچی کتان

در شلوار اسلوچی کتان زنانه، شما به راحتی میتوانید از طیف وسیعی از لباس ها برای ست کردن آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم شما این مدل شلوار را با مانتو وست و انواع مدل مانتو خامه دوزی ست کنید. شلوار اسلوچی کتان با انواع شومیز نیز استایل جذابی می‌شود.

ست کردن شلوار اسلوچی کتان
آموزش ست کردن شلوار اسلوچی کتان در رسانه وقت مد

بیشتر بدانید: شلوار بوت کات (bootcut) چیست؟ با شیکترین انواع مدل شلوار بوت کات یا دمپا گشاد آشنا شوید.

شلوار اسلوچی شاین دار

شلوار اسلوچی شاین دار، یکی از انواع مدل لباس سبک اسلوچی است که جدیدا ترند شده و مناسب پوشیدن در مراسمات غیر رسمی و مهمانی است. این مدل از شلوار، در بین نوجوانان، از محبوبیت زیادی برخودار بوده و میتوان در زمان خرید آن، از طیف وسیعی از رنگ های گرم و رنگ های سرد و به خصوص رنگ سال، استفاده کرد. این مدل شلوار را با مانتو سال ست کنید تا شیک پوش تر بنظر برسید.

مدل شلوار اسلوچی شاین دار
مدل شلوار اسلوچی شاین دار

درمورد استایل زنانه بدانید: انواع مدل شلوار لگ! راهنمای خرید شلوار لگ، جنس مناسب، روش ست کردن و عوارض استفاده از آن.

آموزش ست کردن شلوار اسلوچی زنانه

با توجه به فرم خاص مدل شلوار اسلوچی زنانه، سعی کنید آن را با مدل های متنوع از کراپ تاپ و نیم تنه ست کنید. شلوار اسلوچی زنانه، یکی از مناسب ترین مدل های شلوار برای ست کردن با انواع سوتین و شومیز های کوتاه است.

آموزش ست کردن شیکترین مدل های شلوار اسلوچی زنانه
آموزش ست کردن شیکترین مدل های شلوار اسلوچی زنانه

شلوار اسلوچی چیست؟

شلوار اسلوچی، مدلی از انواع شلوار زنانه و مردانه است که الگوی مانند شلوار های مام استایل داشته اما در قسمت ران، گشاد بوده و حالت پفی و تقریبا گشاد را دارد. در الگوی شلوار اسلوچی، فاق نسبتا بلند و ران های گشاد، وجود دارد که از مهمترین ویژگی های مدل شلوار اسلوچی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا