مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

کفش مناسب هر مدل شلوار مردانه را بشناسید! چه کفشی برای چه شلوار مردانه ای مناسب است؟

با انواع مدل کفش مناسب انواع شلوار آشنا شوید

یکی از موارد مهم برای داشتن مد و استایل شیک، انتخاب کفش مناسب هر مدل شلوار است. شما باید بدانید که چه مدل کفشی برای چه مدل شلواری مناسب بوده و میتوانید آن ها را با هم ست کنید. رعایت این اصول ساده میتواند استایل شما را زیباتر و جذاب تر از همیشه کند.
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل از رسانه وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با انواع مدل کفش مناسب هر مدل شلوار آشنا کرده و تمام تکنیک های مهم در این باره را آموزش خواهیم داد.

برای آشنایی با کفش مناسب هر مدل شلوار زنانه چیست؟ با هر مدل شلوار زنانه، چه کفشی را ست کنیم؟ این مطلب را مشاهده کنید.

کدام مدل کفش برای ست کردن با شلوار مردانه مناسب است؟

همانطور که در مطالب قبلی درمورد انواع مدل شلوار زنانه و شلوار مردانه توضیح دادیم، هر نوع شلواری، فرم ویژه ای داشته و برای استایل خاصی، مناسب است. اما زیبایی شلوار و استایل شما، در انتخاب صحیح کفش، گره خورده است. شما باید بدانید که چه نوع کفشی را میتوانید با شلوار خود ست کنید.

در قسمت زیر، تمام مدل های شلوار و انواع کفش زنانه و کفش مردانه که میتوان با آن ها ست کرد را آموزش خواهید دید. در نظر داشته باشید که برای داشتن استایل زنانه و تیپ مردانه مناسب، تکنیک هایی وجود دارد که با یادگیری آن ها، میتوانید جذاب تر از همیشه باشید.

انواع مدل کفش برای ست کردن با شلوار شما
انواع مدل کفش برای ست کردن با شلوار شما

مطالعه بیشتر: محبوبترین و بهترین برند کفش دنیا (15مورد از تاپترین برند های کفش جهان).

اسپانسر لباس سکرت

کفش مناسب شلوار مام استایل مردانه چیست؟

همانطور که پیش تر درباره تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل توضیح دادیم، شلوار مام استایل؛ از محبوبترین مدل شلوار زنانه و حتی مردانه است. برای ست کردن کفش مناسب با شلوار مام استایل، میتوان از مدل کفش های کتانی، لوفر، صندل و مدل جورابی استفاده کرد.

رایج ترین نوع ست کردن شلوار مام استایل، با کفش های کتانی و اسپرت است که به زیبایی با هم هماهنگ و ست خواهند شد. اما سعی کنید از رنگ های سرد و همچنین رنگ های سال، برای ست کردن شلوار مام استایل خود، استفاده کنید.

کفش های لوفر و حتی صندل نیز، مدل های مناسبی برای ست کردن با شلوار مام استایل هستند. در نظر داشته باشید که قد شما در انتخاب مدل کفش تاثیر دارد. در این رابطه مطلب کفش مناسب برای افراد کوتاه قد را مشاهده کنید.

کفش مناسب شلوار مام استایل
کفش مناسب شلوار مام استایل

در این باره بدانید: شلوار مام استایل مردانه را با چه لباسی ست کنیم؟ نکات مهم برای آقایان.

کفش مناسب ست کردن شلوار اسکینی مردانه چیست؟

شلوار اسکینی، از انواع مدل شلوار بسیار تنگ است که برای افراد لاغر مناسب است. قبل از استفاده از این مدل شلوار، بهتر است درباره عوارض استفاده از لباس تنگ، موارد مهم را بدانید. کلمه skinny pants، در لغت نامه به معنای شلوار تنگ و چسبان است.

کفش مناسب برای ست کردن با شلوار اسکینی، مدل های کتانی، پاشنه بند زنانه، کفش مدل جورابی و کفش لوفر است. این سبک از کفش ها، به زیبایی با شلوار اسکینی، ست می‌شوند. شلوار اسکینی زنانه را با انواع مدل لباس زنانه مانند، کراپ تاپ، شومیز و نیم تنه به زیبایی هر چه تمام تر، ست کنید.

مدل کفش مناسب ست کردن شلوار اسکینی
کفش مناسب ست کردن شلوار اسکینی

مطالعه بیشتر: روبدوشامبر چیست؟ با انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه جدید آشنا شوید.

چه کفش مردانه ای را با شلوار بگ ست کنیم؟

انواع مدل شلوار بگ، به دلیل فرم آزاد و راحتی که دارد، بین جوانان محبوب و ترند است. همانطور که در مطلب با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم نیز توضیح داده شد، برای ست کردن کفش مناسب با انواع مدل شلوار نیم بگ و شلوار بگ، میتوان از مدل های کفش ونس، کتانی لژدار، صندل و لوفر استفاده کرد. در زمان ست کردن این مدل کفش، باید مواردی مانند انواع فرم بدن، انواع مدل مانتو و رعایت ترکیب رنگی را نیز، مورد توجه داشت.

کفش ونس سفید به زیبایی با انواع مدل شلوار بگ، ست خواهد شد. همچنین میتوان از ست کردن کفش های لژدار، با شلوار بگ نیز استفاده کرد. در این مورد، بهتر است از ترکیب این سبک از کفش ها با کراپ تاپ، بهره بگیرید.

کفش مناسب ست کردن با شلوار بگ را در مجله وقت مد ببیند
آموزش انتخاب کفش مناسب ست کردن با شلوار بگ در مجله وقت مد

مطالعه بیشتر: با شلوار نیم بگ چی بپوشیم؟ آموزش زیباترین روش ست کردن لباس با شلوار نیم بگ.

ترکیب شلوار بوت کات مردانه با کفش مناسب

همانطور که در سری مطالب آموزش مد و استایل در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) توضیح دادیم، شلوار بوت کات (bootcut)، با فرم و مدل خاص خود، نیاز به دانش لازم درباره ست کردن لباس را دارد. در مورد ست کردن شلوار بوت کات باید نهایت حساسیت را به خرج داد.

کفش مناسب برای هماهنگ کردن با شلوار بوت کات؛ شامل مدل های لوفر، کتانی، کفش پاشنه بند و صندل های خاص است. کفش کتانی سفید را به راحتی میتوان با شلوار بوتکات، ست کرد. در این باره، به ست کردن رنگ ها، دقت کنید.

برای انتخاب صندل مناسب با شلوار بوت کات، رنگ بسیار مهم است. سعی کنید از ترکیب رنگ های گرم و یا رنگ های مانند مشکی و سفید، برای انتخاب صندل مناسب، استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: لباس دیجیتال چیست؟ تاثیر لباس و اکسسوری دیجیتال بر روی مد و فشن چه خواهد بود؟.

شلوار کارگو را با کفش های کتانی ست کنید

شلوار کارگو یا شلوار شش جیب، مدلی از شلوار هستند که برای راحتی در انجام کار های روزانه طراحی شده اند. حتما برایتان جالب است بدانید که در ابتدا از شلوار شش جیب و یا کاگو، در لباس ارتش استفاده می‌شد اما بعدا به مد و استایل مردانه و زنانه، راه پیدا کرد.

برای ست کردن شلوار کاگو، از کفش های مدل جردن، صندل زنانه، کتانی و مدل ونس میتوان استفاده کرد. این سبک از کفش ها به زیبایی با این مدل از شلوار، ست می‌شوند.

شلوار کارگو را با کفش های کتانی ست کنید
شلوار کارگو را با کفش های کتانی ست کنید

مطالعه بیشتر: 10 ویژگی مهم کفش پیاده روی که باید بدانید! خصوصیات مهم کفش پیاده روی را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا