مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

آموزش انواع روش ست کردن هودی در پاییز و زمستان! شیکترین مدل ست کردن لباس با هودی

انواع روش ست کردن هودی

هودی، یکی از انواع مدل لباس زیبا و مناسب برای هوای سرد است که میتواند در زیبایی استایل شما، نقش مهمی ایفا کند. برای استفاده از این سبک لباس، بهتر است با انواع روش ست کردن هودی، آشنا باشید. آیا میدانید که هودی را به چه لباس های میتوان ست کرد؟ استفاده از کدام مدل لباس ها همراه با هودی، تیپ شما را جذاب تر میکند؟
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل از مجله Vaghtemod، شما را با زیباترین و جذابترین انواع روش ست کردن هودی، آشنا خواهیم کرد.

آموزش ست کرد لباس هودی
آموزش ست کرد لباس هودی در استایل زنانه و مردانه در مجله مد

چه لباس های با هودی قابل ست کردن است؟

در مطالب قبلی درباره انواع مدل هودی وفرق بین هودی با سویشرت، توضیح دادیم. هودی، نوعی لباس مناسب استایل پاییزی و استایل زمستانی است که علاوه بر زیبایی، دمای بدن را حفظ می‌کند. اما لازم است بدانید که این سبک لباس خواص را با چه مدل پوشاکی ست کنید. چرا که این مسئله میتواند استایل شما جذاب تر کرده و یا آن را تخریب کند. در ادامه در این باره خواهید آموخت.

هودی را با انواع پالتو، شلوار جذب و کتانی ست کنید

استفاده از مدل های مختلف پالتو و ترنچ کت، در کنار شلوار های مدل جذب مانند شلوار اسکینی، شلوار جاگر و انواع مدل لگ در کنار هودی مناسب، استایل زیبا و با وقاری به شما خواهد داد. از ست هودی همراه با پالتو و شلوار جذب و کتانی، در انواع استایل به خصوص تیپ کژوال میتوانید استفاده کنید.

انتخاب رنگ متناسب با سایر لباس ها، در ست کردن لباس هودی، بسیار مهم است. سعی کنید از یک طیف رنگی مانند رنگ های گرم و یا طیف رنگهای سرد در استایل زنانه و مد مردانه خود، بهره بگیرید.

هودی را با انواع پالتو، شلوار جذب و کتانی ست کنید

ست هودی با شکت و شلوار کتان و کفش بوت

یکی دیگر از انواع لباس قابل ست با لباس هودی، استفاده از لباس شکت، شلوار کتان و کفش بوت است. در مطالب قبلی درباره انواع لباس شکت و نحوه ست کردن آن آموزش دادیم. استفاده از ست شلوار کتان همراه با بوت، تیپ زیباتری به شما خواهد داد. همچنین میتوانید این ست زیبای هودی را با رنگ زیتونی تکمیل کنید.
برای مشاهده آموزش ست رنگ زیتونی با انواع لباس و استایل، جدیدترین مطالب مربوط به زیبایی زنانه و زیبایی مردانه را بخوانید.

اسپانسر لباس سکرت

ست هودی همراه با شکت و شلوار کتان و کفش بوت، برای فصل زمستان بسیار مناسب و ایده آل است.

ست هودی با شکت و شلوار کتان و کفش بوت

ست هودی با پافر و شلوار چرم و کفش کتانی

پافر، یکی از اکسسوری های محبوب در فصل پاییز و زمستان است. برای داشتن مد و استایل زنانه و همچنین استایل مردانه جذاب در فصل پاییز، میتوانید از ترکیب هودی با پافر به همراه شلوار چرم و همچنین مدل کفش کتانی استفاده کنید. استفاده از انواع چرم مانند چرم گیاهی در مدل های متنوع شلوار زنانه و انواع شلوار مردانه، میتواند جذاب باشد، البته در صورتی که اصول مد در آن رعایت شود.

ست شلوار چرم به همراه کفش کتانی ست و پافر در کنار هودی از رنگ های ترند پاییزی، تیپ جذاب و استایل پاییزی دخترانه و مردانه زیبایی به شما خواهد داد.

ست هودی با پافر و شلوار چرم و کفش کتانی
ست هودی با پافر و شلوار چرم و کفش کتانی

ست هودی و شلوار جذب به همراه بوت بلند و مانتو وست

در تیپ خانم های جذاب، رعایت نکات زیبایی را میتوان به سادگی تشخیص داد. مانتو وست، یکی از انواع مدل مانتو زنانه است که میتوانید آن را به زیبایی با هودی ست کنید. سعی کنید از تکنیک مانتو مناسب هر اندام و همچنین ست کردن رنگ سبز با لباس های دیگر و یا رنگ سال در استایل خود، بهره بگیرید.

تکنیک ست کردن لباس هودی

استفاده از شلوار برمودا و شیکترین انواع مدل شلوار لینن نیز برای ست کردن با هودی همراه با بوت بلند و مانتو وست، ایده آل است. سعی کنید از ترکیب رنگی یک سان و هماهنگ برای داشتن زیباترین استایل با هودی، استفاده کنید.

ست هودی و شلوار جذب به همراه بوت بلند و مانتو وست

ست هودی و شلوار جاگر و کتانی سفید

رنگ سفید، با اکثر رنگهای دیگر قابل ست کردن است. برای همین میتوانید از تکنیک ست رنگ سفید با یک رنگ تیره که در مجله معتبر وقت مد، آموزش داده شده استفاده کنید. ست هودی قرمز رنگ خود را همراه با شلوار جاگر و کتانی سفید رنگ، انتخاب کنید.

همانطور که در مطلب شیکترین مدل های شلوار جاگر و آموزش روش ست کردن آن، نیز توضیح داده شد، این سبک از شلوار را میتوان با انواع کفش زنانه کتانی، ست کرد.

ست هودی و شلوار جاگر و کتانی سفید
ست هودی و شلوار جاگر و کتانی سفید

مطالعه بیشتر: شیکترین مدل های استایل دانشگاهی! با جدیدترین ترندهای تیپ دانشگاهی آشنا شوید.

هودی خود را با پافر و شلوار جاگر و بوت ست کنید

از دیگر مدل های محبوب ست لباس با هودی، میتوان به ست هودی، پافر، شلوار جاگر و بوت اشاره کرد. این سبک از انواع لباس زنانه، استایل جذابی به شما خواهد داد. اما در نظر داشته باشید که مواردی مانند رنگ پوست، انواع فرم بدن، در انتخاب لباس، نقش بسیار مهمی دارد.

هودی خود را با پافر و شلوار جاگر و بوت ست کنید

ست کردن لباس هودی با شلوارجاگر، بوت و شکت

از دیگر لباس های محبوب برای ست کردن با لباس هودی، شلوار جاگر به همراه بوت و همچنین شکت است. این سبک از لباس ها در این فصل محبوب و ترند هستند. ست کردن هودی با این لباس ها، استایل شما را زیباتر و جذاب تر خواهد کرد. البته باید بدانید که قد شما در انتخاب شکت مناسب، بسیار نقش مهمی دارد. در مطلب چکار کنیم تا قد بلندتر به نظر برسیم!؟ به صورت کامل این مسئله را توضیح داده ایم.

ست کردن لباس هودی با شلوارجاگر، بوت و شکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا