زیبایی و آرایشاکسسوری مدمد و استایلمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

14 تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان! راز مخفی کردن چربی پهلو و شکم

آموزش مخفی کردن شکم و پهلو به کمک لباس

با پیشرفت صنعت مد و استایل، انواع تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان وجود دارد که میتوان با آن، خوش استایل تر به نظر رسید. گاهی اوقات به دلیل بالا رفتن سن، ورزش نکردن، عادت غذایی نامناسب، زایمان، استرس و بی‌خوابی، دچار چربی شکم و پهلوها می‌شویم.
با وجود شکم و پهلو، لباس پوشیدن و داشتن استایل زیبا، کاری چالش برانگیز است. پس بهتر است با استفاده از تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان به دنبال راه حل هایی باشیم که کمر خود را باریکتر نشان داده و چربی های شکم را با استفاده از لباس مناسب، پنهان کنیم.
در این سری از مطالب آموزشی مد و استایل از رسانه وقت مد(vaghtemod.ir/)، شما را با جدیدترین و بهترین متد ها و روش های مخفی کردن شکم و پهلو با استفاده از لباس، آشنا خواهیم کرد.

انواع تکنیک مخفی کردن شکم و پهلو، با استفاده از لباس

فرقی ندارد کدام یک از انواع فرم بدن را دارید. اگر می‌خواهید بدون ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی، مد و استایل زنانه زیبا و استایل مردانه جذابی داشته باشید، بهتر است این مطلب را با دقت تا انتها مشاهده کنید.

آموزش انواع تکنیک مخفی کردن شکم و پهلو، با استفاده از لباس
انواع تکنیک مخفی کردن شکم و پهلو، با استفاده از لباس را در مجله وقت مد بخوانید.

مخفی کردن شکم و پهلو، با لباس گشاد

ساده ترین راه برای تکنیک مخفی کردن شکم با لباس، پوشیدن لباس هایی است که در قسمت وسط، یعنی شکم و پهلوها، هیچ چسبندگی به بدن وجود نداشته باشد. پیراهن تا زانو، با آستین های کوتاه و استفاده از کفش پاشنه دار، راه بسیار ساده و مناسبی است. در این تکنیک، کافی است که از لباس های گشاد مانند انواع شلوار سند بادی، مانتو کفتان و یا مانتو کیمونو استفاده کنید.

لباس های که در قسمت وسط خود، گشاد و آزاد هستند، شما را اندامی نشان خواهند داد.

درمورد استایل زنانه بخوانید: جدیدترین و شیکترین مدل مانتو جلو بسته و آموزش ست کردن آن.

اسپانسر لباس سکرت

استفاده از لباس های کمربند دار، برای مخفی کردن شکم

لباس های مانند روبدوشامبر و یا مدل های خاصی از مانتو و پالتو که از کمربند برخوردار هستند، میتوانند به شما در مخفی کردن چربی های پهلو و شکم، کمک زیادی کنند. لباس های کمربند دار، را فراموش کنید و به سراغ پیراهن های بلند با پارچه های شل بروید.
این سبک از انواع مدل لباس زنانه و لباس مردانه، به زیبایی، برجستگی های پهلو و شکم را مخفی خواهد کرد. اما باید در انتخاب اکسسوری های دیگر مانند انواع شلوار زنانه و یا مردانه برای ست کردن با این لباس ها، دقت لازم را داشته باشید.

استفاده از لباس های کمربند دار، برای مخفی کردن شکم
برای مخفی کردن شکم و پهلو از لباس های کمربند دار استفاده کنید

مطالعه بیشتر: 20 مدل از بهترین انواع پارچه و ویژگیهای آنها! چه جنس و نوع پارچه ای مناسب است؟!.

کت جلو باز، شما را لاغر تر نشان می‌ دهد

همانطور که در مطلب چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟ چگونه لاغر تر به نظر برسیم!؟، نیز توضیح دادیم، برای مخفی کردن برجستگی های پهلو و شکم، از کت، ژاکت یا بلوز کوتاه و انواع مانتو زنانه جلوباز استفاده کنید که رنگ متضادی با تاپ شما داشته باشد. دکمه های کت را نبندید. این تکنیک، شکم شما را کوچک تر از حالت عادی، نشان خواهد داد.

شما می‌توانید شکم خود را با کت های چهار دگمه، کوچک نشان دهید. فراموش نکنید که دکمه های کت را ببندید و ترجیحا انواع مدل کت و شلوار مردانه ست بپوشید.

در مورد استایل مردانه بیشتر بدانید: 8 نکته طلایی برای پوشیدن و انتخاب مدل کت و شلوار مردانه که نمیدانید!.

استفاده از تی شرت های گشاد، برای مخفی کردن شکم

یکی از راحت ترین انواع تکنیک مخفی کردن شکم با لباس، استفاده از تاپ و تی شرت های آزاد و لش است. دقت کنید که اگر لباس شما دکمه دار است، به هیچ وجه دکمه های آن نباید کشیده شوند. از انواع مدل تی شرت و یا تاپ که سایز بزرگ دارند، استفاده کرده و از پوشیدن لباس های جذب، خودداری کنید.

بیشتر بدانید: پوشیدن جوراب در خواب مفید است یا مضر؟ فواید و عوارض استفاده از جوراب در خواب.

برای مخفی کردن شکم و پهلو، شلوار تنگ بپوشید

در مطالب قبلی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/)، در باره مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ، هشدار دادیم. اما اگر چربی شکم و پهلو دارید و میخواهید آن را با لباس مناسب، پنهان کنید، بهتر است که شلوار تنگ بپوشید تا پاهای شما بیشتر از بالاتنه به چشم بیاید.

انواع مدل شلوار مانند انواع مدل شلوار لگ، شلوار بوت کات، شلوار اسکینی و … میتواند در مخفی کردن برجستگی پهلو و شکم از دید مخاطب، کمک کننده باشد.

از تکنیک های زیبایی و آرایشی استفاده کنید

با استفاده از آموزش های آرایش و زیبایی، توجه را به قسمت دیگر معطوف کنید تا چربی های پهلو شما دیده نشود. به طور مثال از رژ لب قرمز، عینک چشم گیر، زیورآلات، یقه یا آستین های خاص استفاده کنید. استفاده از انواع تکنیک آرایش و میکاپ مانند کانتو، باعث می‌شود که توجه دیگران از قسمت وسط بدن شما برداشته شده و به صورت شما جلب شود.

برای مخفی  کردن شکم و پهلو از تکنیک های زیبایی و آرایشی استفاده کنید
برای مخفی کردن شکم و پهلو از تکنیک های زیبایی و آرایشی استفاده کنید

از جادوی رنگ برای مخفی کردن شکم خود استفاده کنید

سعی کنید رنگ قسمت بالاتنه لباس خود را، از رنگ های تیره و رنگ های گرم انتخاب کنید. رنگ قسمت بالاتنه شما، باید تیره تر از قسمت پایین تنه باشد. لباس رویی خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید. به طور مثال تاپ قهوه ای و یک ژاکت یا پالتوی بژ جلو باز به همراه شلوار کرم رنگ و یا به رنگ سال بپوشید.

در این مورد بدانید: ست کردن رنگ سبز با لباس های دیگر؟! شیکترین تکنیک های ویژه ست کردن لباس رنگ سبز.

لباس های طرح پپلوم، شکم و پهلو خانم ها را پنهان می کند

برای مخفی کردن شکم و پهلو در استایل زنانه، از لباس های طرح پپلوم (Peplum) استفاده کنید. طرح پپلوم؛ لباسی است که در قسمت کمر، چین کوتاهی دارد و کمر را باریکتر نشان می‌دهند. سعی کنید این سبک از لباس را در کمد کپسولی خود، داشته باشید. لباس پپلوم را با انواع مدل کلاه زنانه و انواع کیف زنانه، ست کنید تا خوش استایل تر به نظر برسید.

از الگو مناسب لباس برای مخفی کردن شکم استفاده کنید

در پایین تاپ و تی شرت، از برش هفتی شکل یا برش های نامتقارن استفاده کنید. برش صاف، شکم را بیشتر نشان می‌دهد. این مدل الگو از لباس، میتواند توجه را از پهلو های برجسته شما برداشته و شما را با فرم زیباتر، نشان دهد.

شلوار و دامن فاق بلند، کمک زیادی به مخفی کردن شکم خواهند کرد

استفاده از شلوار و دامن های فاق بلند، کمک زیادی به پوشاندن شکم و پهلوها می‌کند. شما باید بلوز را در شلوار خود بگذارید، زیرا با این کار، علاوه بر جمع تر شدن شکم خود، پاهایتان کشیده تر دیده خواهد شد. در این صورت است که استایل شما، کشیده تر به نظر رسیده و شکم و پهلو های برجسته، به چشم نخواهد آمد.

لباس های ذوزنقه ای (A شکل) گزینه خوبی برای افرادی است که شکم بزرگی دارند. مانند دامن کلوش.

مطالعه بیشتر: مد لوکس در دنیای متاورس و NFT! تاثیر NFT بر روی مد لوکس چه خواهد بود؟.

خانم ها برای پنهان کردن چربی شکم، از لباس شیفت استفاده کنند

گزینه مناسب برای بانوانی که دارای شکم بزرگ هستند، لباس های شیفت (Shift Dress) است که به دلیل داشتن دامن چین دار، توجه را به پایین تنه جلب می‌کند. این مدل از لباس زنانه همچون لباس سرهمی یا اورال بوده و به اندامی نشان دادن شما، کمک خواهد کرد.

فراموش نکنید، استفاده از انواع سوتین هایی که ساپورت خوبی دارد، باعث می‌شود که سینه بالاتر رفته و کمر باریک تر به نظر برسد.

خانم ها برای پنهان کردن چربی شکم، از لباس شیفت استفاده کنند
خانم ها برای پنهان کردن چربی شکم، از لباس شیفت استفاده کنند

مطالعه بیشتر: لباس های که در باشگاه نباید بپوشید! با انواع مدل لباس ممنوعه در باشگاه و در زمان ورزش، آشنا شوید.

برای مخفی کردن شکم و پهلو، از استایل تک رنگ استفاده کنید

بنا بر گزارش aarp، برای پنهان کردن شکم و پهلو، میتوان از استایل تک رنگ و یا استایل مونوکروم، استفاده کنید. در مطالب قبلی مجله وقت مد، درمورد انواع استایل به صورت کامل توضیح دادیم. با داشتن استایل مونوکروم، میتوانید توجه ها را به قسمت پهلو و شکم خود، کاهش داده و به سایر قسمت های بدن، هدایت کنید.

مطالعه بیشتر: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

8 اشتباه بزرگ در پوشیدن لباس توسط کسانی که شکم و پهلو دارند

  • استفاده از کمربند نازک برای دور کمر. به خصوص اگر رنگ متضادی با لباس داشته باشد، شکم شما را مرکز توجه خواهد کرد.
  • پوشیدن لباس تنگ از سر تا پا. این کار شکم شما را به مرکز توجه تبدیل خواهد کرد.
  • استفاده از شلوارهای کیسه کاغذی (Paper bag). این شلوارها، توجه را به کمر انسان جلب می‌کند.
  • استفاده از شلوارهای جین دکمه دار. به این دلیل که دکمه ها جلب توجه می‌کنند.
  • پوشیدن لباس خیلی گشاد. به خصوص اگر قد کوتاهی دارید.
  • استفاده از پارچه های شفاف و براق برای لباس.
  • پوشیدن لباس هایی که در زیر سینه چین فراوان دارند.
  • استفاده از لباس های دارای طرح درشت و شلوغ.

ترفندهای ساده برای لاغر دیده شدن چربی های شکم و پهلو

  1. استفاده از لباس هایی با راه راه باریک عمودی و همچنین لباس هایی با برش های عمودی، سبب لاغرتر دیده شدن می‌شود و برجستگی شکم و پهلو در این مدل ها دیده نمی‌شود.
  2. کت و شلوار ساده مشکی بپوشید. رنگ مشکی توانایی این را دارد که برجستگی ها را پنهان کند. اگر کت شما کمربند دارد، آن را در پشت کمر خود ببندید.
  3. استفاده از لباس تکرنگ از سر تا پا، روشی دیگر برای لاغر دیده شدن و پوشاندن شکم و پهلوها است. به خصوص لباس به رنگ سیاه و یا رنگ سفید، بهترین گزینه ها هستند.
  4. آخرین راه، پوشیدن گن است. انواع متنوعی از گن را می‌توانید در برند های معتبری مانند www.lebassecret.com تهیه کنید.

توصیه های مهم برای کسانی که برجستگی پهلو و شکم دارند

  1. بهتر است قد آستین لباس در قسمت کمر و یا باسن، به اتمام برسد. زیرا اگر آستین در قسمت شکم به اتمام برسد، ناخوداگاه چشم به سمت شکم کشیده می‌شود.
  2. از بین برندهای مختلف، به دنبال برندی باشید که متناسب با اندام شماست. برای انتخاب برند، طرح، رنگ، برش و جنس را در نظر داشته باشید.
  3. پیراهن ها و مانتو کیمونو و پیراهن های کفتان، گزینه های مناسبی برای اندام زنانه با شکم بزرگ هستند.
  4. توجه داشته باشید که باید از پارچه های ساتن، پلی استر، الاستین دوری کنید.
  5. بهتر است لایه لایه لباس بپوشید.
  6. لباس یقه باز مانند یقه هفت بپوشید و از گردنبند براق استفاده کنید.
  7. از پالتو و مانتوهای بلند استفاده کنید. برای دانستن “تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب بانوان چاق” به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا