زیبایی و آرایشآرایشمد و استایلمد و استایل زنانه

9 روش ماندگاری رژ لب در تمام طول روز را بشناسید!

با تکنیک های مخفی ماندگاری بیشتر رژ لب آشنا شوید

در مورد روش های ماندگاری بیشتر رژ لب چه می‌دانید؟! برایتان حتما پیش آمده که در طول روز چندین بار مجبور شوید، رژلبتان را تمدید کنید. علاوه بر حرکت مداوم دهان و حرف زدن؛ محصولات آرایشی لب، انواع نوشیدنی ها سرد و گرم را و حداقل سه وعده غذایی را تحمل می‌کنند. این موضوع برای بانوان بسیار آزار دهنده است و شاید در بیشتر اوقات ترجیح بدهند که رژ لب را کنار بگذارند.
در این بخش از مجله زیبایی و آرایش وقت مد (vaghtmod.ir) قصد داریم 9 ترفند آرایشی برای ماندگاری رژ لب در تمام طول روز را به شما معرفی کنیم تا زمانی که خودتان قصد پاک کردن آن را داشته باشید.

چگونه رژ لب روی لب ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

در این بخش از مطالب آرایشی وقت مد به صورت اختصاصی تمامی روشهای ماندگاری رژ لب را برایتان آورده ایم. شما می‌توانید بنا به دسترسی به لوازم آرایشی و راحتی خود بهترین روش را انتخاب کنید. انواع ترفند ماندگاری رژ لب شامل موارد زیر است که هر یک را به صورت کامل شرح داده ایم.

برای ماندگاری رژ لب از پودر شفاف استفاده کنید!

ابتدا با توجه به فرم لب خود یک رنگ مناسب رژ لب انتخاب کنید و با دقت آن را بر روی لب بمالید. زمانی که رنگ دلخواه را پیدا کرد؛ یک براش کوچک کرکی را برداشته و داخل پودر شفاف کرده و بچرخانید. مقداری اضافی پودر را از روی براش بردارید و سپس آن را به آرامی روی لب فشار دهید.
میزان فشار دادن این پودر شفاف روی لب بسیار مهم است چرا که باعث انتقال رنگدانه و دوام و ماندگاری رژ لب می‌شود.

برای ماندگاری رژ لب از پودر شفاف استفاده کنید!
برای ماندگاری رژ لب از پودر شفاف استفاده کنید!

بیشتر بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید!.

برای دوام رژ لب از پرایمر استفاده کنید!

استفاده از پرایمر لب یکی از روشهای مهم برای دوام رژ لب به اندازه چندین ساعت است. پرایمرها با افزایش چسبندگی و نرمی ابریشمی، یک پایه عالی برای رژ لب آماده می‌کنند. بعضی از این پرایمرها حاوی آبرسان و حجیم کنندگی لب هستند تا لب‌ها را شاداب و سالم نگه دارد. البته شما باید در ابتدا آرایش انواع مدل لب را بدانید، تا به بهترین شکل ممکن این تکنیک را اعمال کنید.

اسپانسر لباس سکرت

درباره زیبایی بیشتر بدانید: هایفوتراپی چیست؟ (HIFU) تمام فواید و عوارض هایفوتراپی صورت را بدانید!.

برای ماندگاری رژ از خط لب استفاده کنید!

در این روش از تکنیک های ماندگاری رژ لب، ابتدا خط لبی همرنگ رژ لب خود انتخاب کنید و سپس خط لب را در بخش خط لب یا خارج از آن (برای حجیم نشان دادن لب) بکشید. زمانی که فرم لب را مشخص کردید؛ به کمک خط لب، بخش داخلی لب را پر کنید و سپس رژ‌لب را در بخش داخلی بمالید.
این کار باعث چسبندگی رژ لب و ماندگاری آن برای مدت طولانی می‌شود چرا که اگر رژ لب شما پاک شود رنگ زیرین باقی می‌ماند.

برای ماندگاری رژ از خط لب استفاده کنید
ماندگاری رژ با استفاده از از خط لب

بیشتر بدانید: خط لب دائم یا تاتو لب چیست؟ با مهمترین عوارض و فواید آن آشنا شوید!.

چندین بار رژ لب بزنید

برای زدن رژ لب می‌توانید از تکنیک زدن ژلیش ناخن آرایشگران خبره استفاده کنید. آنها بجای استفاده از یک کت رنگ ضخیم از چند کت نازک لاک استفاده می‌کنند و سپس طرح ناخن مدنظر را اعمال می‌کنند. در این روش هم بجای انتخاب یک رژ پر رنگ، می‌توانید ابتدا رژ لب محبوب خود را بر روی لب اعمال کنید.

به کمک انگشت یا برس رژ را به آرامی پخش و محو کنید تا رنگدانه ها پخش شوند و سپس یک الی دو لایه دیگر رژلب بزنید این کار باعث دوام رژ می‌شود.

بیشتر بدانید: اکستنشن مژه یا کاشت مژه! فواید، مراقبت، عوارض کاشت مژه (eyelash extension)! حقایق باورنکردنی.

از رژ لب مایع استفاده کنید!

در گذشته رژ لب های مایع ماندگاری زیادی نداشتند، حالت خشکی به لب می‌دادند و به سرعت محو می‌شدند به همین دلیل بین بانوان محبوب نبودند. امروز بیشتر رژ لب های مایع جدید؛ دارای مایع بی وزن و آنتی اکسیدان ها و روغن های ضروری هستند که به شکل ویژه لب‌ها را صاف و هیدارته می‌کند. این موضوع باعث ماندگاری بیشتر رژ لب می‌شود. برای انتخاب بهترین رژ مهم است که انواع رژ لب و کاربردشان را بشناسید.

برای ماندگاری رژ لب از بالم لب استفاده کنید!

استفاده از رژ لب عموما باعث خشک شدن لب و پوسته پوسته شدنش می‌شود. یکی از بهترین روش های جلوگیری از خشکی لب و بالا بردن ماندگاری رژ؛ استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده می‌باشد. ابتدا روی لب‌ها، بالم لب غیر روغنی بزنید و صبر کنید تا کامل جذب پوست شود سپس رژ مدنظرتان را روی لب اعمال کنید تا زمان ماندگاریش را افزایش دهید.

برای ماندگاری رژ لب از بالم لب استفاده کنید!
ماندگاری رژ لب با استفاده از از بالم لب

بیشتر بدانید: تزریق ژل لب (Lip gel injection)، مراقبت، فواید، عوارض، هزینه، انواع روش تزریق ژل لب و فیلر لب را بدانید.

برای دوام رژ لب، لب‌‌ها را لایه برداری کنید!

همانطور که آرایش صورت روی پوست لایه برداری شده و صاف بهتر عمل کرده و ماندگاری بیشتری دارد؛ رژ لب نیز روی لب‌های لایه برداری شده دوام بیشتری پیدا می‌کند. اسکراب لب را خودتان در منزل نیز می‌توانید انجام دهید. اسکراب لب باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست شده و پوست لب را شفاف و تازه می‌کند. بعد از لایه برداری لب رژ لب بزنید تا شاهد ماندگاریش باشید.

همانطور که آرایش صورت روی پوست لایه برداری شده و صاف بهتر عمل کرده و ماندگاری بیشتری دارد؛ رژ لب نیز روی لب‌های لایه برداری شده دوام بیشتری پیدا می‌کند
همانطور که آرایش صورت روی پوست لایه برداری شده و صاف بهتر عمل کرده و ماندگاری بیشتری دارد؛ رژ لب نیز روی لب‌های لایه برداری شده دوام بیشتری پیدا می‌کند

بیشتر بدانید: اسکراب صورت و بدن چیست؟ نحوه استفاده، مضرات و انواع اسکراب پوست و صورت.

از پنکک استفاده کنید!

اگر دوست دارید رژ لب مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشد به شما استفاده از پنکک را پیشنهاد می‌دهیم. در این روش ابتدا بالم لب را بمالید و سپس بگذارید تا کامل جذب پوست شود و سپس به وسیله پد، انگشت یا براش لایه نازکی از پنکک را روی لب اعمال کنید و سپس رژ لب را بزنید. با این کار شما ماندگاری رژ لب را به اندازه چند ساعت افزایش می‌دهید.

بیشتر بدانید: فیلر صورت! دشمن سلامت یا همراه زیبایی شما! عوارض، فواید فیلر، ژل یا پرکننده صورت.

رژ لب مات انتخاب کنید!

رژ لب های مات ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارد. ابتدا مرطوب کننده را روی لب اعمال کرده و سپس از رژ لب مایع مات استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از تینت لب که ماندگاری بالایی بر روی لب‌ها دارد و همچنین دارای رنگ مات و کم رنگ است استفاده کنید.

بیشتر بدانید: گچ مو یا رنگ موی موقت چیست؟ آموزش استفاده از انواع گچ مو (Hair Chalk).

چگونه رژ لب روی لب ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

ما در این بخش از مطالب آرایشی وقت مد به صورت اختصاصی تمامی روشهای ماندگاری رژ‌لب را برایتان آورده ایم. شما می‌توانید بنا به دسترسی به لوازم آرایشی و راحتی خود بهترین روش را انتخاب کنید.

برای ماندگاری رژ از خط لب استفاده کنید!

در این روش ابتدا خط لبی همرنگ رژ لب خود انتخاب کنید و سپس خط لب را در بخش خط لب یا خارج از آن (برای حجیم نشان دادن لب) بکشید. زمانی که فرم لب را مشخص کردید، بخش داخلی لب را با خط لب پر کنید و سپس رژ لب را در بخش داخلی بمالید. این کار باعث چسبندگی رژ لب و ماندگاری آن برای مدت طولانی می‌شود چرا که اگر رژ لب شما پاک شود رنگ زیرین باقی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا