مد و استایلمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

آموزش ست کردن لباس با رنگ طوسی! شیکترین انواع ست کردن رنگ طوسی

رنگ طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ طوسی (gray color)، یکی از زیباترین انواع رنگ در مد و استایل است که در طیف وسیعی از دکوراسیون ها و لباس ها، به کار برده می‌شود. اما بسیار مهم است بدانید که ست کردن لباس با رنگ طوسی چگونه است و باید رنگ طوسی را با چه رنگ های ست کرد؟!
در این سری از مطالب آموزشی استفاده از انواع رنگ، از رسانه وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با مهمترین نکات در ست کردن لباس طوسی رنگ آشنا کرده و آموزش ست کردن رنگ طوسی را خواهیم داد.

ویژگی رنگ طوسی چیست؟

رنگ طوسی، رنگی خنثی به شمار می‌رود. رنگ های خنثی (نه رنگ گرم محسوب می‌شوند و نه رنگ سرد)، توانایی تطبیق با اکثر رنگ ها را دارند. رنگ طوسی، طیف های مختلفی دارد و تمامی سایه های بین رنگ سفید و سیاه را شامل می‌شود.

یک کمد لباس ایده آل که به آن “کمد کپسولی” می‌گویند، باید حداقل چند آیتم از رنگ های خنثی را در خود داشته باشد که به راحتی بتوان آیتم های لباس را با یکدیگر ست کرد. اکسسوری های لباس مانند انواع شلوار زنانه طوسی رنگ، کت طوسی، تیشرت طوسی و … که شما را زیباتر خواهند کرد.

ویژگی رنگ طوسی

مطالعه بیشتر: استایل چیست (Style)؟ انواع استایل و ویژگی های آن ها را بشناسید!.

رنگ طوسی، یکی از بهترین رنگ برای مد و استایل مردانه

در واقع، رنگ اصلی لباس مردانه بسیاری از افراد به ویژه آقایان که به مد و استایل مردانه خود اهمیت می‌دهند، طوسی رنگ است.

اسپانسر لباس سکرت

به طور کلی رنگ طوسی، بعنوان رنگی محافظه کارانه و بی روح شناخته شده است و برای افرادی که از ترکیب های رنگی جدید می‌گریزند، انتخاب می‌شود. اما واقعیت این است که رنگ طوسی، رنگی شیک و عاقلانه و کلاسیک است و هنگامی که با رنگ های دیگر ترکیب شود، استایل فرد را خیره کننده خواهد کرد.

بیشتر بدانید: رنگ زیتونی را چگونه ست کنیم؟ آموزش ست رنگ زیتونی با انواع لباس و استایل.

رنگ طوسی را با رنگ زرد ست کنید

بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ طوسی، رنگ زیبا و درخشان زرد، است. ترکیب زرد و طوسی، ترکیبی بی نقص و شاد است که هم در میان آقایان و هم در بین خانم ها، طرفداران بسیاری دارد. این ترکیب، به دلیل داشتن رنگ زرد، انرژی مثبت فراوانی به همراه خود دارد و بسیار جذاب است.

رنگ طوسی را با رنگ زرد ست کنید

ست رنگ زرد و طوسی، در لباس زنانه و مد و استایل بانوان، از جایگاه ویژه ای برخودار است. از این ست رنگی زیبا، در استفاده از انواع مدل مانتو، انواع شلوار زنانه، کیف و کفش، همچین در فصل های متفاوت سال، میتوان استفاده کرد.

با رازهای جالب رنگ سال 1403 وآموزش ست کردن آن آشنا شوید.

    ست رنگ طوسی با رنگ قرمز

    قرمز نیز یکی از اولین رنگ هایی است که با طوسی، قابل ست کردن است. در ترکیب طوسی با قرمز، فرقی ندارد شما از قرمز روشن و یا قرمز تیره استفاده کنید. در هر صورت، استایلی جوانانه، ترند و خیره کننده‌ای خواهید داشت.
    فراموش نکنید همراه با این استایل، از انواع رژ لب قرمز استفاده کنید که زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

    ست رنگ طوسی با رنگ قرمز

    شما می‌توانید از بلوز قرمز به همراه کت یا بلیزر طوسی و شلوار طوسی استفاده کنید. همچنین اگر کیف و کفش قرمز هم استفاده کنید، جذابیت استایل شما بیشتر خواهد شد. ترکیب این دو رنگ، به استایل پاییزی معروف شده است. مثلا می‌توانید از پالتوی قرمز با شلوار و شال طوسی استفاده کنید.
    در این باره مطلب رنگ های ترند پاییز ! با جدیدترین ترند های رنگ پاییزی آشنا شوید را بخوانید.

    ست کردن لباس با رنگ طوسی و صورتی

    ترکیب رنگ صورتی و طوسی، ترکیبی دلپذیر و بهاری است که بیشتر مورد پسند خانم های جوان است. این ست کاملا شاداب است و حس صمیمیت را القا می‌کند. مزیت این ترکیب، در این است که شما می‌توانید، هر تناژی از صورتی، از کالباسی گرفته تا سرخابی، را با طوسی ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید و استایل رومانتیک و شیک داشته باشید.

    ست کردن لباس با رنگ طوسی و صورتی

    ست کردن رنگ طوسی با رنگ بنفش

    رنگ بنفش، یکی از رنگ هایی است که برای ترکیب با طوسی دیرتر به ذهن می‌آید. اما طوسی روشن با بنفش اسطوخودوس، ترکیبی دلچسب برای تابستان است. در این استایل میتوانید از شلوار جاگر، انواع مدل شلوار لگ ویا شلوار لینن در کنار مانتو کیمونو، مانتو ژاکارد و یا مانتو کرسپو به رنگ بفنش، در استایل زنانه خود، بهره بگیرید.

    ست کردن رنگ طوسی با رنگ بنفش

    بنفش در ترکیب با طوسی، بسیار زیباست. تناژهای مختلفی از طوسی با تناژهای مختلفی از بنفش، هماهنگ می‌شوند. به طور مثال بنفش کمرنگ (یاسی) با طوسی ملایم و کمرنگ، بسیار دلنشین و چشم نواز می‌شود. این ترکیب بیشتر در تابستان استفاده می‌شود. همچنین بنفش تیره و طوسی تیره، ترکیبی جذاب است که در زمستان بیشتر استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید رنگ بنفش از دیرباز، رنگی سلطنتی و گران بوده است. به همین دلیل هنوز مردم برای داشتن یک استایل شاهانه، ازین رنگ استفاده می‌کنند.

    ست رنگ های تیره و روشن طوسی با هم

    یکی از ترکیب های جالب با طوسی، استفاده از سایه های روشن و تیره رنگ طوسی در کنار هم است. این ترکیب رنگی زیبا، کنتراست چشم گیر و جذابی ایجاد می‌کند. در حالی که ساده و همیشگی است، اما خسته کننده و تکراری هم نیست.

    ست کردن رنگ طوسی با مشکی

    از ترکیب های جالب، به خصوص برای استفاده در محل کار و به طور کلی برای زندگی حرفه ای، ترکیب طوسی و مشکی است. این ترکیب مورد علاقه بسیاری از آقایان است. ست کردن رنگ طوسی با مشکی، شما را حرفه ای تر نشان می‌دهد. بهتر است در نظر داشته باشید که طوسی کمرنگ، در ترکیب با مشکی، زیباتر از طوسی تیره است.

    برای ست کردن لباس با رنگ طوسی از رنگ سبز استفاده کنید

    رنگ سبز، در ترکیب با طوسی، بسیارشیک و جذاب خواهد بود. اما نباید فراموش کرد که این ترکیب کمی سرد است و باید با آزمون و خطا متوجه شد که کدام تناژ رنگ سبز، مناسب کدام تناژ از طوسی است. بطور مثال سبز تیره و طوسی تیره در کنار هم، ممکن است استایل را کدر و افسرده نشان دهد.
    در این باره بخوانید: ست کردن رنگ سبز با لباس های دیگر؟! شیکترین تکنیک های ویژه ست کردن لباس رنگ سبز.

    ست آبی با طوسی

    آبی، رنگ دیگری است که با رنگ طوسی، به راحتی ست می‌شوند. این ست رنگی جذاب، ترکیبی کلاسیک و حرفه ای است که بسیار محبوب آقایان و خانم ها است. به طور مثال شلوار جین آبی رنگ به همراه تی شرت طوسی، زیبا و محبوب است.
    مزیت رنگ آبی، در این است که از آبی آسمانی تا سورمه ای، همه را می‌توانید با رنگ طوسی ست کنید.

    ست کردن رنگ طوسی با سفید

    سفید، رنگ خنثی دیگری است که براحتی با طوسی ست می‌شود. با استفاده از رنگ سفید در ترکیب با طوسی، می‌توانید استایل خود را از بی رنگی و تکراری بودن خارج کنید. برای مثال، بلوز (شومیز) سفید ساده و شلوار طوسی به دلیل سادگی و جذابیت فراوان، بسیار ترند شده است.

    رنگ طوسی را با رنگ نارنجی، ست کنید

    رنگ نارنجی، رنگ زیبای بعدی است که بهتر است بدانید، تناژ گرم و زیبایی دارد و استایل را درخشان و جذاب و جوان خواهد کرد. برای ست کردن لباس با رنگ طوسی، از نارنجی در ترکیب انواع شلوار و مانتو و همچنین تیشرت و شلوار برای آقایان، استفاده کنید تا استایلی جذاب، پر انرژی داشته باشید.

    رنگ طوسی را با رنگ نارنجی، ست کنید

    درباره ترند ها بدانید: حیوان سال 1403 چیست؟ با حیوان سال 2024 و ویژگی های آن آشنا شوید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا