مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

15 عطر و ادکلن مردانه معروف دنیا را بشناسید! با محبوب ترین ادکلن مردانه آشنا شوید

بهترین و معروف ترین ادکلن و عطر مردانه را بشناسید

رایحه عطر و ادکلنی که یک مرد را احاطه می‌کند، مانند یک اکسسوری خاص، پیامی ظریف و کوتاه از او به دیگران منتشر می‌کند. معمولا همه انسان ها افرادی که بوی خوبی می‌دهند را دوست دارند. این یک واقعیت غیر قابل انکار است که بوی ادکلن افراد در میزان تشکیل ارتباط با دیگران موثر است پس بهتر است با انواع عطر و ادکلن مردانه معروف آشنا شوید.
از بهترین عطر و ادکلن های مردانه می‌توان به ترکیبات تازه، اسپرت، چوبی تند و شرقی اشاره کرد. بنابراین، انتخاب بهترین ادکلن مردانه کار دشواری می‌باشد. بسیاری از عطرها، ظرافت ها و نت های متفاوت را ترکیب می‌کنند و به همین علت جذاب هستند.
در این بخش از مجله زیبایی و آرایش وقت مد، لیستی از بهترین، پرطرفدارترین و معروفترین عطر و ادکلن های آقایان را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با انواع عطر و ادکلن مردانه معروف آشنا خواهید شد.

قبل از انتخاب هر کدام از این ادکلن های مردانه معروف، بهتر است مطلب مهمترین ویژگی در خرید و انتخاب عطر خوب و درجه یک چیست؟ را بخوانید.

معرفی محبوبترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه

عطر و ادکلن ها انواع رایحه و ویژگی مخصوص به خود را دارند که آن ها را به صورت کامل، شرح دادیم. در این قسمت از مطالب مد و استایل مردانه وقت مد، 14 مورد از محبوب ترین و برترین عطر و ادکلن های مردانه را به شما معرفی می‌کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید و در زمان خرید با شناخت ویژگی‌های ادکلن ها مناسبترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی محبوبترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه
معرفی محبوبترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در مجله وقت مد.

مطالعه بیشتر: روبدوشامبر چیست؟ با انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه جدید آشنا شوید.

عطر و ادکلن کول واتر مردانه Davidoff Cool Water، یکی از انواع ادکلن مردانه معروف

در مطالب قبلی، درباره نت عطر چیست توضیح دادیم، عطر و ادکلن یکی از اکسسوری های مهم و محبوب در بین آقایان است. زمانی که ادکلن Davidoff Cool Water در سال 1988 عرضه شد، این فقط رایحه آن نبود که سروصدا کرد، بلکه مردی برنزه و عضلانی به نام دیویدوف آن را تبلیغ می‌کرد.
با وجود تغییر عطرهای دیویدوف در دهه های اخیر، این عطر همچنان یکی از محبوبترین ادکلن های مردانه موجود در بازار می‌باشد. قیمت ادکلن کول واتر به صورت ارجینال فقط 20 یورو است.

اسپانسر لباس سکرت
عطر و ادکلن کول واتر مردانه Davidoff Cool Water
عطر و ادکلن کول واتر مردانه Davidoff Cool Water، یکی از انواع عطر و ادکلن مردانه معروف در دنیا است.

ادکلن Davidoff Cool Water، حاوی نعناع و آب دریا است که به آن طراوت و خنکی می‌بخشد. همچنین گل یاس و عنبر و چوب سدر و تنباکو، نت های حسی و مردانه را به این ادکلن پرطرفدار اضافه می‌کند. بهتر است بهترین نقاط قسمت بدن را برای عطر زدن انتخاب کنید تا میزان ماندگاری آن بیشتر شود.
ادکلن دیویدوف کول واتر، در سال های 1997، 1998 و 1999 جایزه بهترین ادکلن کلاسیک را در مسابقات دریافت نمود.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل مو اسپایکی ! با انواع مدل مو اسپایکی کوتاه و بلند آشنا شوید.

پرفروش ترین عطر مردانه بوس باتلد (Boss Bottled)

عطر Boss Bottled، که در سال 1998 توسط عطر ساز فرانسوی به نام Annick Ménardo ساخته شد، یکی از موفق ترین و پرفروش ترین عطرها می‌باشد. این ادکلن در میان ده ادکلن برتر جهان قرار دارد. رایحه های تند و گرم این ادکلن از چوب صندل، سدر و میخک با طراوت شمعدانی و وتیور ساگار است.

عطر مردانه بوس باتلد (Boss Bottled)
عطر مردانه بوس باتلد (Boss Bottled)

Boss Bottled، یک عطر مردانه تصفیه شده طبیعی و جاودانه می‌باشد. اگر دنبال خاص و متفاوت بودن هستید در انتخاب این عطر تردید نکنید. قیمت مناسب بین 40 تا 50 یورو، این سبک عطر مردانه را جذاب تر کرده است.

در مورد عطر و ادکلن بدانید: 10 مورد عجیب از گران ترین عطر و ادکلن در دنیا در مجله وقت مد!.

ادکلن مردانه دیور Dior Sauvage

دیور ساواژ (Dior Sauvage) یک عطر مردانه تند و خشن و در عین حال ظریف است که جانی دپ به آن جان دوباره داده است.

ادکلن مردانه دیور Dior Sauvage، با رایحه تند
ادکلن مردانه دیور Dior Sauvage، عطر مردانه تند و محبوب در دنیا

Dior Sauvage که در سال 2015 عرضه شد به سرعت به عطر موردعلاقه بسیاری از آقایان تبدیل گردید. فرانسوا دماشی خالق عطر، اسطوخودوس پرووانسالی، نت مرکبات، فلفل سچوان، نعناع هندی و وتیور را با یکدیگر ترکیب کرد. ادکلن دیور بین زنان و مردان بسیار پر طرفدار است به همین دلیل تقلبی آن هم در بازار بسیار موجود است که کیفیت چندانی ندارد. قیمت ارجینال این سبک از ادکلن مردانه، در بازار های اروپایی 80 یورو است. در

خوش استایل شو: با 10 سبک از شیکترین مدل کمربند مردانه آشنا شوید.

ادکلن معروف مردانه ژان پل گوتیه له میل (Jean Paul Gaultier Le Male)

در مطالب قبلی مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) همه موارد مربوط به انتخاب عطر و ادکلن را توضیح دادیم. Jean Paul Gaultier Le Male، یکی از انواع عطر و ادکلن مردانه معروف است که احساسی با رایحه های اسطوخودوس، پرتقال و دارچین که به آن رایحه ای شرقی می‌بخشد. نعناع و ماگورت در این عطر، طروات متعادلی را ایجاد می‌کنند.
این ترکیب خاص به سرعت ادکلن Le Male را به یکی از محبوب ترین عطرها در میان مردان تبدیل کرده است. به ویژه به این علت که خانم ها نیز جذب رایحه این ادکلن می‌شوند.

ادکلن معروف مردانه ژان پل گوتیه له میل (Jean Paul Gaultier Le Male)
ادکلن معروف مردانه (Jean Paul Gaultier Le Male) با رایحه های اسطوخودوس، پرتقال و دارچین.

ادکلن مردانه ژان پل گوتیه له میل خاص توسط فرانسیس کورکجیان ساخته شده است.
Le Male اولین عطر این سازنده بود و بسیاری از عطرهای دیگر به عنوان مثال Davidoff یا Acqua di Parma نیز از ادکلن های معروف این شخص هستند. قیمت این مورد از ادکلن مردانه معروف، بین 50 تا 90 یورو است.

بیشتر بدانید: ریزش موی مردانه چیست؟ روش های علمی درمان و پیشگیری.

عطر مردانه کلاسیک جورجیو آرمانی (Armani Acqua di Giò)

عطر Armani Acqua di Giò مانند نسیم دریایی تازه است. این ادکلن از جزیره سیلیسی مورد علاقه آرمانی یعنی پانتلریا، اقیانوس و بوی ساحل الهام گرفته شده است. نت های نعناع هندی، ترنج از کالابریا و یاس به عطر جورجیو طراوت و سبکی می‌بخشد. ما قبلا در مورد برند معروف جورجیو آرمانی که در زمینه مد و استایل حرف اول را می‌زند صحبت کرده ایم.

عطر مردانه کلاسیک جورجیو آرمانی، یکی از عطر و ادکلن مردانه معروف
عطر مردانه کلاسیک جورجیو آرمانی، یکی از عطر و ادکلن مردانه معروف است.

شما می‌توانید این عطر را در تمام طول سال و هر مناسبتی استفاده کنید. طراح عطر Armani Acqua di Giò، آن را در اواسط دهه 90 میلادی وارد بازار نمود که امروزه به یک ادکلن کلاسیک و معروف در میان آقایان تبدیل شده است. قیمت این مدل عطر مردانه در بازار های اروپایی، بین 90 تا 140 یورو است.

خوش تیپ شو: 16 مدل آموزش بستن گره کراوات مردانه.

پرفروش ترین ادکلن مردانه شنل آلور هوم اسپرت (Chanel Allure Homme Sport)

در مطالب قبلی درباره همه چیز در مورد برند Chanel، داستان تاسیس برند شنل در جنگ جهانی دوم! توضیح دادیم. ادکلن شنل آلور هوم اسپرت، از زمان عرضه در سال 2004 پرفروش ترین عطر مردانه بوده است. ادکلن Chanel Allure Homme Sport، در عین زیبایی و بسیار مردانه بودن طروات خاصی دارد و معمولا خانوم ها به سمت این رایحه جذب می‌شوند.

ترکیب متعادل پرتقال و نارنگی، وانیل، خس خس، مشک سفید و سایر مواد ترکیب شده و معطر، عطری مجلل و دلپذیر در شنل آلور هوم اسپرت ایجاد می‌کند. برایتان جالب خواهد بود که هزینه خرید Chanel Allure Homme Sport ارجینال بین 80 تا 100 یورو است.

پرفروش ترین ادکلن مردانه شنل آلور هوم اسپرت (Chanel Allure Homme Sport)
پرفروش ترین ادکلن مردانه شنل آلور هوم اسپرت (Chanel Allure Homme Sport) است.

بیشتر بدانید: بهترین مدل موی مردانه سال را بشناسید.

عطر و ادکلن پاکو رابان وان میلیون مردانه (Paco Rabanne 1 Million)

ادکلن Paco Rabanne 1 Million، عطری مردانه و بسیار تند برای مهمانی است که اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. رایحه دارچین، نعناع و چرم این ادکلن، آن را متمایز و کمی عجیب و غریب کرده است. عطر و ادکلن پاکو رابان وان میلیون منحصر به فرد در سال 2008 عرضه شد و در لیست پرفروش ترین عطرها قرار دارد. این عطر گرم برای استفاده در مجالس و مهمانی ها بهترین انتخاب است. عطر و ادکلن پاکو رابان وان میلیون مردانه را میتوان با قیمت بین 80 تا 110 یورو خریداری کرد. این مدل ادکلن مردانه، یکی از زیباترین و جذاب ترین شیشه های ادکلن را داراست.

عطر و ادکلن پاکو رابان وان میلیون مردانه (Paco Rabanne 1 Million)
عطر و ادکلن پاکو رابان وان میلیون مردانه (Paco Rabanne 1 Million) با شیشه بسیار زیبا و جذاب.

زیبایی و سلامت: انواع لکه پوست، با ویژگی ها و علت ایجاد لک پوست آشنا شوید!.

ادکلن مردانه کرید وایکنیگ کلون (Creed Viking Cologne) یکی از بهترین ادکلن مردانه معروف

ادکلن کرید وایکینگ کلون (Creed Viking Cologne) نیز در لیست بهترین عطرهای مردانه قرار دارد. برند کرید توسط جیمز هنری کرید در سال 1760 تاسیس شد و مخفف سنت، و تجمل در عطرسازی است. ادکلن وایکینگ ترکیبی از چوب صندل، ترنج، جوز هندی و بخور می‌باشد. قیمت این سبک از ادکلن لوکس مردانه بین 250 تا 320 یورو است.

ادکلن مردانه کرید وایکنیگ کلون (Creed Viking Cologne) یکی از بهترین ادکلن مردانه معروف
ادکلن مردانه کرید وایکنیگ کلون (Creed Viking Cologne) یکی از بهترین ادکلن مردانه معروف است.

بطری کلاسیک creed با خطوط شفاف و باریک سنتی و در عین حال لوکس به نظر می‌رسد. عطر کرید وایکنیگ کلون رایحه گرم و دلپذیری دارد.

خوش استایل شو: مدل موی شیک برای فرم صورت مثلثی، مستطیلی، بیضی شکل آقایان را بشناسید.

محبوب ترین ادکلن مردانه ادو پرفیوم مردانه ایو سن لوران (Yves Saint Laurent La Nuit de L’Homme)

ادکلن مردانه La Nuit de L’Homme از زمان انتشار خود در سال 2009 به طور مداوم در لیست محبوب ترین عطرهای مردانه قرار گرفته است. ادو پرفیوم، تندی را با شیرینی به روشی پیچیده ترکیب می‌کند.
رایحه های سیب، هل، چوب سدر، اسطوخودوس، خس خس و زیره از جمله رایحه هایی هستند که به La Nuit de L’Homme اثری مرموز و اغواکننده میبخشند. این ادکلن دارای بطری شیشه ای گرد تیره با درپوش مستطیلی و تزئینی است و بسیار لوکس و زیبا به نظر می‌رسد. قیمت ادکلن سن لوران در بازارهای جهانی، 100 یورو است.

محبوب ترین ادکلن مردانه ادو پرفیوم مردانه ایو سن لوران (Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme) با رایحه سیب و هلو در مجله وقت مد.
محبوب ترین ادکلن مردانه ادو پرفیوم مردانه ایو سن لوران (Yves Saint Laurent La Nuit de L’Homme) دارای رایحه مردانه سیب و هلو است.

در مورد استایل زنانه بیشتر بدانید: پر طرفدارترین و محبوبترین عطر و ادکلن زنانه را بشناسید.

جدیدترین عطر و ادکلن کالوین کلاین سی کی وان مردانه (Calvin Klein ck one)

ادکلن کالوین کلاین مدل Calvin Klein ck one، عطری کاملا جدید بود که در سال 1994 به عنوان اولین عطر یونیسکس در بازار عرضه شد. به همین دلیل، این عطر امروزه طرفداران خود را دارد و در لیست محبوب ترین عطرهای مردانه و زنانه قرار می‌گیرد. قیمت این ادکلن محبوب در دنیا فقط 30 یورو است.

جدیدترین عطر و ادکلن کالوین کلاین سی کی وان مردانه (Calvin Klein ck one)
جدیدترین عطر و ادکلن کالوین کلاین سی کی وان مردانه (Calvin Klein ck one)

ادکلن کالوین کلاین سی کی وان که توسط استاد عطرساز آلبرتو موریلاس ساخته شده است، رایحه ای تمیز و تازه را با خلوص خود به ارمغان می‌آورد. چای سبز، پاپایا، ترنج با جوز هندی، بنفشه، هل عنبر و مشک از ترکیبات هماهنگ ادکلن سی کی وان هستند. این عط کاملا جوان پسند است.

بیشتر بدانید: برند کلوین کلاین (Calvin Klein)؛ داستان جالب پیدایش برند بزرگ پوشاک توسط یک شاگرد!.

معروف ترین ادکلن ورساچه اروس مردانه (Eros von Versace)

شخصی به نام ورساچه، عطر Eros von Versace را در سال 2012 روانه بازار کرد. ادکلن اروس eros که از نام خدای عشق یونانی گرفته شده است، طراوت برگ های نعناع، پوست لیموی ایتالیایی و سیب سبز را با رایحه ای شرقی ترکیب می‌کند که توسط دانه تونکا، کهربا، شکوفه شمعدانی و وانیل ایجاد شده است. بوی بسیار مردانه ادکلن ورساچه اروس با چوب سرو، خس خزه و خزه بلوط ترکیب می‌شود. ادکلن ورساچه طبعی متعادل دارد و مناسب تابستان و بهار است. این ادکلن مردانه ورساچه را میتوان با قیمت بین 90 تا 100 یورو خریداری کرد.

معروف ترین ادکلن ورساچه اروس مردانه (Eros von Versace)
معروف ترین ادکلن ورساچه اروس مردانه (Eros von Versace) است.

در مورد زیبایی بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید!.

عطر ادکلن گوچی گیلتی مردانه (Guilty von Gucci)

هر عطری از یک نت پایه، یک نت میانی و یک نت بالایی تشکیل شده است. در مورد عطر گوچی گیلتی، نت پایه از عنبر، مشک، مریم گلی، دانه تونکا، وانیل، وتیور و بخور تشکیل می‌شود که رایحه ای بسیار مردانه به آن می‌دهد.
نت میانی یا قلب این ادکلن از رایحه گل شمعدانی، یاس، نعناع هندی، فلفل دلمه ای، فلفل صورتی، چوب صندل و سدر تشکیل شده است. نت های بالایی این عطر نیز ریحان، ترنج، ترخون، زنجبیل، اسطوخودوس، چوب پاپیروس، پتی گرن و لیمو هستند. عطر Guilty von Gucci بوی تند و معطری دارد و برای مصرف روزانه در طول روز و مجالس کاملا مناسب است. قیمت این عطر مردانه گوچی فقط60 یورو است. برای آشنایی بیشتر، مطلب همه چیز در مورد برند گوچی (Gucci)، داستان جالب پیدایش بزرگترین برند مد و استایل را مشاهده کنید.

عطر ادکلن گوچی گیلتی مردانه (Guilty von Gucci) با نت میانی مناسب آقایان
عطر ادکلن گوچی گیلتی مردانه (Guilty von Gucci) با نت میانی مناسب آقایان است.

خوش استایل شو: پرطرفدارترین عینک سال، بهترین عینک سال کدام است؟.

بهترین عطر و ادکلن سان من جیل ساندر مردانه (Sun men von Jil Sander)

عطر سان من جیل ساندر به دلیل رایحه گلدار و در عین حال تند، رایحه ای تابستانی به حساب می‌آید. رایحه عنبر چوبی معطر که در سال 2002 منتشر شد از ترنج، کالون، رزماری، جوز هندی، هل، مشک و پلومریا تشکیل شده است و به هیچ وجه حاوی لیمو نیست. در حالی که لیمو تقریبا در تمام عطرهای تابستانی گنجانده می‌شود. قیمت ادکلن Sun men von Jil Sander، 40 یورو است.

بهترین عطر و ادکلن سان من جیل ساندر مردانه (Sun men von Jil Sander)
عطر و ادکلن سان من جیل ساندر مردانه (Sun men von Jil Sander) مناسب فصل تابستان است.

بیشتر بدانید: مهمترین ویژگی در خرید و انتخاب عطر خوب و درجه یک چیست؟.

عطر جوب هوم مردانه (Homme von Joop)

عطر مردانه Homme von Joop از سال 1989 به عنوان یک رایحه کلاسیک وجود داشته است. نت های قلبی یا میانی این ادکلن، متشکل از دارچین، شکوفه پرتقال و یاس، رایحه های گلی و چوبی صندل، وتیور، نعناع هندی، عنبر، تنباکو، مشک و عسل ترکیب می‌شود.

عطر جوب هوم مردانه (Homme von Joop) یکی از قدیمی ترین ادکلن های مردانه
عطر جوب هوم مردانه (Homme von Joop) یکی از قدیمی ترین ادکلن های مردانه

این ترکیبات عجیب و غریب یک رایحه دلپذیر و ماندگار در این عطر جوب هوم مردانه ایجاد می‌کند. از ویژگی های منحصر به فرد ادکلن عطر جوب هوم به قدرت پخش و ماندگاری بالای آن می‌توان اشاره کرد.

در مورد ترند های روز بخوانید: حیوان سال 1402 چیست؟ نماد حیوان سال 2023 چیست؟ حیوان سال تولد شما چیست و چه خصوصیاتی دارد؟.

عطر و ادکلن کول واتر مردانه Davidoff Cool Water، یکی از انواع ادکلن مردانه معروف

ادکلن Davidoff Cool Water، حاوی نعناع و آب دریا است که به آن طراوت و خنکی می‌بخشد. همچنین گل یاس و عنبر و چوب سدر و تنباکو، نت های حسی و مردانه را به این ادکلن پرطرفدار اضافه می‌کند. بهتر است بهترین نقاط قسمت بدن را برای عطر زدن انتخاب کنید تا میزان ماندگاری آن بیشتر شود.

پرفروش ترین ادکلن مردانه شنل آلور هوم اسپرت (Chanel Allure Homme Sport)

ادکلن Chanel Allure Homme Sport، در عین زیبایی و بسیار مردانه بودن طروات خاصی دارد و معمولا خانوم ها به سمت این رایحه جذب می‌شوند.

منبع
منبعمنبع

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من ورساچ اروس رو داشتم، خیلی خیلی خوبه.در حدی که هر جایی میری همه ازت میپرسن ادکلن چی زدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا