مد و استایلاکسسوری مدمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

رنگ زیتونی را چگونه ست کنیم؟ آموزش ست رنگ زیتونی با انواع لباس و استایل

تکنیک ها و روشهای ست کردن رنگ زیتونی

از جمله محبوب ترین رنگ ها که بین بانوان خوش استایل و دختران شیک پوش، رنگ زیتونی است. اما استفاده از تکنیک های ست کردن رنگ زیتونی میتواند استایل شما را زیباتر و جذاب تر کند. برای داشتن مد و استایل زنانه و یا تیپ مردانه زیبا، باید تکنیک های ست رنگ زیتونی را بدانید.
در این سری از مطالب آموزشی مد و استایل از رسانه وقت مد(vaghtemod.ir)، شما را با انواع روش ست کردن رنگ زیتونی آشنا خواهیم کرد تا زیباتر و خوش استایل تر از همیشه باشید.

انواع روش ست کردن رنگ زیتونی

برای ست کردن رنگ زیتونی با انواع رنگ گرم و رنگ سرد، باید از روش های زیر استفاده کنید. این تکنیک ها به شما در زیباتر و خوش استایل تر شدن، کمک زیادی خواهد کرد. از تکینک های ست کردن رنگ زیتونی میتوان در انواع استایل استفاده کرد.

ست رنگ زیتونی با رنگ کرم و رنگ آبی

یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ ها با رنگ زیتونی که بین دختران بسیار محبوب است، ست کردن رنگ زیتونی با رنگ های کرم و آبی است. از این ترکیب رنگی میتوانید در استایل مینیمال، استایل کلاسیک و استایل کژوال استفاده کنید.

برای ست کردن رنگ زیتونی با رنگ های کرم و آبی، از این ترکیب رنگی در انتخاب انواع مانتو و انواع شلوار زنانه استفاده کنید. به عنوان مثال، میتوانید شلوار لی آبی رنگ را با مانتو زیتونی و کراپ تاپ کرم رنگ ست کنید.

اسپانسر لباس سکرت

ترکیب انواع شلوار اسلوچی و یا شلوار نیم بگ آبی رنگ با مدل مانتو کتی زیتونی رنگ، تیپ زیبایی زنانه ای به شما خواهد داد. در مطالب قبلی تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ را آموزش دادیم.

برای داشتن استایل مردانه زیبا با ترکیب رنگی زیتونی، کرم، آبی، میتوانید از ست کردن شلوار مام استایل مردانه با تی شرت زیتونی استفاده کنید.

مدل ست رنگ زیتونی با رنگ کرم و رنگ آبی
مدل ست رنگ زیتونی با رنگ کرم و رنگ آبی

مطالعه بیشتر: ترنچ کت چیست؟ شیکترین انواع ترنچ کت و روش های ست کردن آن.

زیتونی و رنگ آجری و نسکافه ای

رنگ های آجری و نسکافه ای، از جمله رنگ های هستند که به زیبایی با رنگ زیتونی ست شده و ترکیب رنگی پر انرژی را تشکیل می‌دهند. برای داشتن این ترکیب رنگی زیبا و پر حرارت، میتوانید از ست کردن انواع مانتو کرسپو و یا مانتو کیمونو زیتونی رنگ با شلوار لینن، انواع مدل شلوار لگ و یا شلوار واید لگ با رنگ آجری و روسری با رنگ آجری استفاده کنید.

آقایان نیز میتوانند از ترکیب رنگی شلوار مردانه زیتونی با تی شرت آجری و یا نسکافه ای برای داشتن استایل مردانه جذاب تر، بهره بگیرند.

نمونه ست زیتونی و رنگ آجری و نسکافه ای
مدل زیتونی و رنگ آجری و نسکافه ای

درباره زیبایی زنانه بدانید: مانتو مناسب هر اندام چیست؟ کدام مدل مانتو برای کدام اندام مناسب تر است؟.

ست رنگ زیتونی با رنگ سفید

رنگ سفید، یکی از محبوب ترین انواع رنگ در دنیای مد و استایل و همچین انواع سبک دکوراسیون است که با اکثر رنگ ها، به زیبایی ست می‌شود. ترکیب رنگ های زیتونی با سفید نیز، از جمله رنگهای ترند است که بین بانوان محبوب شده است.

از ترکیب رنگ های سفید و زیتونی که جزو رنگ های ترند زنانه به شمار می‌رود، استفاده کنید. میتوانید جدیدترین و شیکترین مدل مانتو جلو بسته و یا جدیدترین مدل مانتو ابروبادی سفید رنگ را با شلوار بوت کات و یا شلوار جاگر زیتونی رنگ ست کنید.

مدل ست رنگ زیتونی با رنگ سفید
نمونه ست کردن رنگ زیتونی با رنگ سفید

درباره مد و استایل بدانید: رنگ های ترند پاییز ! با جدیدترین ترند های رنگ پاییزی آشنا شوید.

ست رنگ زیتونی با رنگ نارنجی و کرم

رنگ نارنجی، رنگ پر انرژی، زیبا و محبوبی است که به شما روحیه می‌دهد. میتوانید به زیبایی رنگ های نارنجی و کرم را با رنگ زیتوتی ست کنید. برای اینکار، میتوان از ترکیب شلوار اسکینی و یا جدیدترین مدل شلوار بگ کرم رنگ با جدیدترین مدل مانتو شومیزی، مدل مانتو ساحلی و یا مانتو وست زیتونی استفاده کنید. همچنین از انواع مدل و طرح شال و روسری زنانه به رنگ نارنجی و یا بادی نارنجی رنگ، برای کامل کردن ست رنگی خود، بهره بگیرید.

ست رنگ زیتونی با رنگ نارنجی و کرم
مدل ست رنگ زیتونی با رنگ نارنجی و کرم

درباره لباس مردانه و زیبایی مردانه بخوانید: کفش مناسب هر مدل شلوار مردانه را بشناسید! چه کفشی برای چه شلوار مردانه ای مناسب است؟.

ترکیب رنگ های زیتونی با سورمه ای

سورمه ای، رنگی زیبا و با وقار است که میتوانید آن را با رنگ زیتوی ست کنید. ترکیب رنگ های زیتونی و سورمه ای، استایل رسمی و زیبایی به شما خواهد داد. میتوانید مانتو کتی سورمه ای رنگ خود را با شلوار زیتونی رنگ همراه با روسری مینی اسکارف یا بی بی اسکارف به راحتی ست کنید.

مدل ترکیب رنگ های زیتونی با سورمه ای
نمونه مدل ترکیب رنگ های زیتونی با سورمه ای در استایل زنانه

مطالعه بیشتر: 8 مورد از عوارض پوشیدن لباس تنگ! مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟!.

ست رنگ زیتونی با کرم

یکی از جذاب ترین انواع ست رنگی با رنگ زیبایی زیتونی، ترکیب کردن رنگ زیتونی با کرم است. رنگ کرم، به زیبایی با رنگ زیتونی ست می‌شود و استایل زیبایی را به اندام شما خواهد داد. از ست انواع کیف زنانه و روسری زیتونی رنگ با ست مانتو و شلوار کرم رنگ، بهره بگیرید.

نمونه ست رنگ زیتونی با کرم
مدل ست رنگ زیتونی با کرم در استایل دخترانه

مطالعه بیشتر: شلوار مناسب پاهای چاق ! کدام مدل شلوار برای پای چاق، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا