آرایشپوستزیبایی و آرایشزیبایی، سلامت و آرایش مومد و استایل زنانه

ترفندهای آرایش در فصل پاییز! جذاب ترین ترند ها و ترفند های میکاپ پاییزی کدام است؟!

با جذابترین ترند های آرایش در فصل پاییز آشنا شوید

با به پایان رسیدن فصل تابستان و فرا رسیدن پاییز، رنگ های جدید، ترند های جدید، لباس ها و حتی لوازم آرایشی مناسب برای روزهای کوتاه تر پاییزی، به ترند های مد و استایل پاییزی تبدیل میشود. خانم ها در فصل پاییز، به دنبال آرایش مناسب این فصل زیبا از سال هستند که معمولا رنگ های تیره تر و خاکستری را با خود به همراه دارد. تا چه حد با ترفندهای آرایش در فصل پاییز آشنا هستید؟ آیا شما می دانید بهترین آرایش فصل پاییزی چگونه است؟ با رنگهای ترند در میکاپ پاییزی آشنا هستید؟

در این بخش از سری مطالب آموزشی آرایش و زیبایی از مجله وقت مد (vaghtemod.ir)، تمام آموزش های لازم آرایش در فصل پاییز را خواهید خواند.

مدل آرایش و میکاپ صورت پاییزی
ترفند آرایش پاییزی

آموزش قدم به قدم ترفندهای آرایش در فصل پاییز

در این بخش از مطالب آموزش آرایش، مراحل گام به گام آرایش در فصل پاییز، از چشم ها گرفته تا میکاپ لب را به شما توضیح می دهیم.

مدل آرایش صورت غلیظ در فصل پاییز
آموزش میکاپ پاییزی

آبرسانی صورت، از مهمترین اصول آرایش در فصل پاییز

همانطور که در مطلب انواع جنس پوست و خصوصیات آنها توضیح دادیم، معمولا پوست ما به دلیل هوای سرد پاییزی، خشک می‌شود، در نتیجه به زمان بیشتری برای جذب محصولات مرطوب کننده نیاز دارد تا آرایش پاییزی شما به نرمی و لطافت انجام گیرد.
بنابراین حتما در این فصل سال، از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید و سپس مقدار زیادی از مرطوب کننده مورد علاقه خود را درست قبل از خواب، به پوست خود بزنید تا با پوستی هیدراته و آماده آرایش، بیدار شوید. برای آشنایی بیشتر با روتین مراقبت از پوست در روز، مهمترین روتین مراقبت از پوست در شب و همچنین مهمترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، این سری از مطالب علمی رسانه وقت مد را بخوانید.

مدل آرایش ساده و اروپایی مناسب فصل پاییز
آبرسانی صورت در فصل پاییز مهم است.

مطالعه بیشتر: هایفوتراپی چیست؟ (HIFU) تمام فواید و عوارض هایفوتراپی صورت را بدانید!.

اسپانسر لباس سکرت

آماده سازی پوست، از ترفند های آرایش در فصل پاییز

هایلایتر، بهترین وسیله آرایشی برای ما در فصل پاییز خواهد بود. به این صورت که قبل از رسیدن به شقیقه و بالای ابروها، جایی که می‌خواهیم قوس ابرو را برجسته کنیم، هایلایتر را روی استخوان گونه اعمال می‌کنیم. این کار، صورت ما را پر از نور و ظاهر را بهتر می کند. برای آشنایی با مهمترین آموزش های سلامت و آرایش صورت، این سری از مطالب وقت مد را دنبال کنید.

آموزش میکاپ صورت مناسب فصل پاییز
آمادسازی پوست برای میکاپ پاییزی

در مرحله بعد یک کرم پودر مرطوب کننده با پوشش متوسط انتخاب کنید، که پوست شما را کمی روشن تر کند. این کار باعث روشن شدن صورت میشود و با رنگ های تیره ای که بعداً به دیگر قسمت های صورت خود می زنیم، برجسته تر خواهد شد.

در مورد زیبای صورت بدانید: اتو صورت یا درما اف چیست؟ فواید، مضرات و آموزش استفاده از اتوی صورت که بهتر است بدانید!.

سایه چشم دودی، مناسب برای میکاپ فصل پاییز

پس از یک تابستان پر از ترند های آرایشی درخشان و روشن، فصل پاییز با سایه های چشم طبیعی، برای داشتن چشمان کمی تیره تر، می‌تواند همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. سایه چشم عمیق و دودی یا قهوه ای برای پاییز مناسب است. برای آشنایی بیشتر، مطلب پرطرفدار ترین انواع مدل سایه چشم و انتخاب سایه چشم مناسب بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم را مشاهده کنید.

مدل سایه چشم دودی یا اسموکی
جدیدترین مدل سایه چشم اسموکی برای فصل پاییز

آیا رنگ های روشن تابستانی را از دست داده اید؟ چه کسی گفته است که نمی‌توانید آنها را برای فصل پاییز داشته باشید؟ هوای سرد تر و رنگ‌ های تیره‌ تر، بهتر است با رنگ ‌های روشن و پر جنب و جوش ترکیب شوند. بنابراین به رنگ های بنفش، نئون، زرد، صورتی و گلبهی نیز فکر کنید.

آموزش زدن سایه چشم
سایه دودی یا مشکی مناسب فصل پاییز

بیشتر بدانید: سبک از انواع مدل ابرو زنانه، (راز های مخفی) جدیدترین و شیک ترین مدل ابرو.

خط چشم گربه ای برای چشم ها؛ ایده مناسب برای آرایش در فصل پاییز

بهترین میکاپ چشم برای آرایش در فصل پاییز؛ کشیدن خط چشم مدل گربه ای است که معمولا با مداد خاکستری و یا قهوه ای انجام می‌شود. شما می توانید این مدل خط چشم را با توجه به فرم چشم های خود کمی نازک تر و یا ضخیم تر بکشید.

مدل خط چشم گربه ای جدید
خط چشم و میکاپ مناسب فصل پاییز

همچنین، نیازی نیست که دنباله خط چشم خود را بلند بکشید، بلکه با استفاده از یک سایه روشن، قسمت انتهایی چشم ها را درخشان کنید. در نهایت، آرایش چشم های خود را با یک ریمل تیره و مشکی کامل نمایید. در مطالب قبلی درمورد انواع مدل خط چشم، خط چشم گرافیکی و همچنین انواع مدل کشیدن خط چشم با توجه به فرم چشم ها توضیح دادیم.

استفاده از رژگونه برنز برای زیباتر کردن میکاپ پاییزی

هیچ چیز مانند یک رژگونه برنز، خوب نیست که به پوست شما ظاهری برنزه و درخشان بدهد. اما در پاییز، انتخاب رژگونه ‌های پررنگ ‌تر نه تنها به صورت شما رنگ و بعد می ‌افزاید، بلکه شباهت به برافروختگی ‌هایی دارد که از هوای خنک پاییزی دریافت می‌کنید.

آموزش زدن رژگونه پاییزی
از رژگونه برنز یا تیره استفاده کنید.

مقداری رژگونه برنزه یا تیره تر از کرم پودر (مانند قهوه ای) روی گونه‌ های خود بکشید تا ظاهری برجسته داشته باشید. برای اینکه آن را حتی برای پاییز مناسب تر کنید، رنگ خاکی عمیق مانند کهربایی یا شرابی را نیز امتحان کنید.

مطالعه بیشتر: فیلر صورت! دشمن سلامت یا همراه زیبایی شما! عوارض، فواید فیلر، ژل یا پرکننده صورت.

رژ لب پاییزی! یکی از اساس آرایش پاییزی است

در مطالب قبل در مورد آرایش انواع مدل لب، اسکراب لب و تینت لب توضیح دادیم. یک رژ لب نرم با بافت مخملی در رنگ های تیره مانند قهوه ای، شرابی، قرمز تیره و نارنجی، می توانند گزینه های مناسبی برای فصل پاییز باشند. به علاوه، خط لب تیره در پاییز امسال، ظاهری دراماتیک تر به ما می دهد.

رژلب های مناسب برای میکاپ پاییزی
رژلب های مخملی با رنگ تیره مناسب فصل پاییز

در این رابطه بخوانید: با انواع مدل لب آشنا شوید، روش های زیباتر کردن فرم لب.

بهترین مدل موی فصل پاییز کدام است؟

علاوه بر آرایش صورت، باید مدل مو زنانه مناسب فصل پاییز را داشته باشید، تا جذاب تر به نظر برسید. برای این کار از آرایشگر خود بخواهید تا چتری های بلند و لایه ای در جلوی موهای شما درست کند. همچنین، پشت موهای خود را با یک مدل موی باب (Bob) و یا پیکسی تکمیل کنید. برای آشنایی بیشتر، سری مطالب زیبایی، سلامت و آرایش مو را دنبال کنید.

مدل موی کوتاه و باب مناسب فصل پاییز
مدل موی ترند پاییز

مدل موی باب فرانسوی کمی کوتاه تر از باب معمولی می باشد و بسیار شیک به نظر می‌رسد. همچنین، می توانید رنگ موهای خود را قهوه ای کنید که برای فصل پاییز عالی است. علاوه بر این مدل موهای بلند و طولانی نیز گزینه مناسبی برای این فصل می باشد.

بافت فرانسوی مو مناسب فصل پاییز
مدل موی دخترانه ترند پاییز

مطالعه بیشتر: مدل موی مناسب فرم صورت زنانه چیست؟ کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا