مد و استایل زنانهاکسسوری مدمد و استایل
موضوعات داغ

6 مدل از انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن! با انواع مانتو که شما را چاقتر نشان می‌دهد آشنا شوید!

مدل مناسب مانتو برای چاق تر و تو پر دیده شدن

دغدغه بسیاری از بانوان لاغر، کشیده تر شدن اندام آن ها ست که این به نوبه خود، باعث لاغرتر دیده شدن آن ها می‌شود. اما آیا میدانید انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن وجود دارد!؟ با انواع مانتو چاق کننده آشنا هستید؟
در این سری از مطالب آموزشی مد و استایل از مجله وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با انواع سبک از مانتو که اندام شما را چاق تر از آن چه هست، نشان می‌دهد آشنا خواهیم کرد.

مانتوهای با یقه کوچک و باریک، شما را چاق تر نشان خواهد داد

در مطالب قبلی درباره بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق توضیح دادیم. اما اگر لاغر هستید، استفاده از انواع مدل مانتو زنانه با یقه های بزرگ و برگردان، قسمت بالا تنه شما را درشت و چاق تر از آن چه که هست، نشان خواهد داد. اگر شما از اندام لاغری برخوردار هستید و از مانتو های با یقه بزرگ استفاده میکنید، باعث میشود که شما لاغر تر و اندامی تر از قبل نمایان شوید.

مانتو یقه درشت شما را لاغر تر نشان میدهد
مانتو یقه درشت شما را لاغر تر نشان میدهد

برای همین اگر دوست دارید چاق تر به نظر برسید، از تکنیک پوشیدن مانتوهای مانند مانتو کیمونو، جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو کرسپو، جدیدترین مدل مانتو ژاکارد با یقه های باریک و ریز استفاده کنید. با پوشیدن مانتوهای با یقه کوچک و باریک، توجهات از بالاتنه شما از بین رفته و شما چاق تر از آن چه که هستید، نمایان خواهید شد.

مانتوهای با یقه کوچک و باریک، شما را چاق تر نشان خواهد داد
مانتوهای با یقه کوچک و باریک، شما را چاق تر نشان خواهد داد

درباره مانتوها بدانید: مانتو کتی را با چی ست کنیم؟ روش های ست کردن مانتو کتی.

یکی از ویژگی های انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن، وجود طرح و خط های عمودی است

مانتو های با طرح های عمودی و یا برش عمودی، برخلاف مانتو های با طرح و خط های افقی، باعث چاق تر دیده شدن شما خواهد شد. در مطالب چه رنگهای شما را لاغر تر نشان میدهد؟ و چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟ درباره این تکنیک، آموزش داده شد.

اسپانسر لباس سکرت

اگر اندام لاغری دارید و دوست دارید با استفاده از مانتو مناسب، چاق تر دیده شوید، از مانتو های با طرح های افقی، پرهیز کنید. بجای این سبک از انواع لباس زنانه، از مانتوهای ترند زنانه با طرح های عمودی استفاده کنید تا اندام شما درشتر و چاق تر به نظر برسد.

مانتو با طرح عمودی

مدلهای مانند مانتو رنگ سال، شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی، جدیدترین مدل مانتو شومیزی با طرح های عمودی، بهترین پیشنهاد برای انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن است.

مانتو با طرح افقی

بیشتر بدانید: انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه! شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟.

از ویژگی های مانتو چاق کننده، طرح های ساده و برش راسته است

یکی دیگر از ویژگی های مانتو های که شما را چاق تر و توپر تر نشان می‌دهند، وجود طرح های ساده و برش راسته بر روی مانتو است. برای چاق تر دیده شدن، نباید از مانتو های اورسایز مانند مانتو ساحلی استفاده کنید. به جای آن، سعی کنید از انواع مدل مانتو وست، شیکترین مدل مانتو کتی و یا شیکترین مدل‌ مانتو خامه با طرح های ساده و برش های راسته، استفاده کنید.

برای چاق تر دیده شدن، نباید از مانتو های اورسایز مانند مانتو ساحلی استفاده کنید
برای چاق تر دیده شدن، نباید از مانتو های اورسایز مانند مانتو ساحلی استفاده کنید.

این مانتو ها، عموما در مد و استایل بانوان شیک پوش و کمد کپسولی آنها، وجود دارد.

مطالعه بیشتر: 14 تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان! راز مخفی کردن چربی پهلو و شکم.

از کمربند باریک روی مانتو استفاده کنید تا چاق تر دیده شوید

یکی دیگر از تکنیک های مروبط به مانتو های که شما را چاق تر نشان می‌دهند، استفاده از کمربند های باریک است. برای چاق تر دیده شدن، کافیست که از روی اکسسوری های مانند روبدوشامبر، ترنچ کت، مانتو کتی، از انواع مدل کمربند زنانه باریک و کشیده، بهره بگیرید.

در زمان ست کردن این انواع مدل مانتو چاق کننده، بسیار مهم است که از انواع شلوار زنانه مناسب در کنار کیف و کفش مناسب برای تکمیل کردن استایل خود، بهره بگیرید.

مطالعه بیشتر: 8 مورد از عوارض پوشیدن لباس تنگ! مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟!.

انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن، از طرح های ریزی برخوردار هستند

از ویژگی مانتو های چاق کننده بانوان، وجود طرح های ریز است

از ویژگی مانتو های چاق کننده بانوان، وجود طرح های ریز است. این سبک از مانتو ها باید از طرح های ریزی برخوردار باشند تا از مرکز توجه بودن بیرون آمده و اندام فرد را درشت تر از آنچه که هست نشان دهند. اگر دوست دارید با پوشیدن مانتو، چاق تر از آنچه که هستید نشان دهید، از پوشیدن مانتوه های با طرح های درشت خودداری کنید.

مانتو با طرح های بزرگ

مانتو های چاق کننده، از چین و تزئینات بسیار کمی برخوردار هستند

از دیگر ویژگی های انواع مانتو که شما را چاق تر نشان می‌دهد، داشتن چین و تزئینات بسیار کم و محدود است. چرا که وجود این تزئینات، میتواند شما را لاغر تر نشان دهد. پس سعی کنید از مدل مانتو های با استایل مینیمال، استفاده کنید تا چاق تر و تو پر تر نشان دهید.

مانتو های چاق کننده، از چین و تزئینات بسیار کمی برخوردار هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا