زیبایی و آرایشآرایشزیبایی، سلامت و آرایش موسلامت و زیبایی ابرومد و استایل زنانه

سایه ابرو چیست؟ همه حقایق درباره انواع مدل سایه ابرو موقت و دائمی

با جدیدترین انواع مدل سایه ابرو آشنا شوید

حتما برایتان پیش آمده که از ظاهر ابرویتان رضایت نداشته باشید. منشا این نارضایتی ناشی از متناسب نبودن مدل ابرو با فرم صورت، کم پشت بودن ابرو و متقارن نبودن فرم ابروها است. همانطور که انواع مختلفی از فرم صورت وجود دارد، مدل های ابروی متفاوتی نیز وجود دارد که متناسب با شکل چهره باید انتخاب شود. پس بهتر است با انواع مدل سایه ابرو آشنا باشید.
سایه ابرو، نوعی وسیله آرایشی است که برای پر کردن ابروهای کم پشت و حالت دادن به آنها به شکل دلخواه به کار می‌رود. اگر می‌خواهید با انواع مدل سایه ابرو دائم و موقت، نحوه استفاده از آن و کاربرد آنها آشنا شوید در ادامه این قسمت از مجله آرایش و زیبایی وقت همراه ما باشید.

سایه ابرو چیست؟

اگر دچار ریزش ابرو هستید، ابتدا دنبال علت و درمان آن باشید و سپس به سراغ سایه ابرو بروید. سایه ابرو مانند سایه چشم معمولی، پودری است. از نظر ظاهر و روش استفاده، سایه ابرو مشابه سایه چشم معمولی می‌باشد. این وسیله یک ماده آرایشی پودری است که برای استفاده با یک اسفنج کوچک یا برس طراحی شده است.

اغلب خانم ها با ابروهای نازک از سایه ابرو استفاده می‌کنند تا ابروهای خود را پرتر و سالم تر نشان دهند. همچنین، برخی از افراد با ابروهای خیلی روشن از سایه ابرو برای پر رنگ و مشخص کردن ابروها استفاده می‌کنند که با رنگ موهای آنها مطابقت دارد. سایه ابرو کمرنگ تر از تاتو ابرو است و ابرو را طبیعی نشان می‌دهد به همین دلیل سایه ابرو بین بانوان بسیار محبوب است. مهم است که شما انواع مدل سایه ابرو (موقت و دائمی) را بر اساس انواع فرم صورت خود انتخاب کنید که در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) موارد مهم آن را توضیح دادیم.

سایه ابرو مشابه سایه چشم معمولی است و باعث زیباتر شدن چشم ها میشود.
سایه ابرو مشابه سایه چشم معمولی است و باعث زیباتر شدن چشم ها میشود.

درمورد ابرو ها بدانید: پرطرفدار ترین انواع مدل سایه چشم را بشناسید.

آموزش استفاده از سایه ابرو

قبل از انجام سایه ابرو بهترین مدل ابرو را انتخاب کنید و بر اساس آن مدل سایه را اعمال کنید. استفاده از سایه ابرو کار سختی نیست کافی است، مقدار کمی از سایه ابرو (مرطوب شده) را روی یک برس یا اسفنج کوچک جمع کنید و به تدریج سایه را روی ابروهای تمیز و خشک خود بزنید تا به مدل و ظاهر دلخواه برسد.
با این حال، برخی افراد برای استفاده از سایه ابرو، ترجیح می‌دهند از انواع دیگر لوازم آرایشی جایگزین مانند مداد ابرو استفاده کنند. این مدادها از نظر ظاهر، عملکرد و کاربرد مشابه مداد خط چشم دارند. به طور کلی، سایه ابرو نسبت به مداد ابرو و صابون ابرو کاربرد بیشتری دارد و در زیبایی ابروها نقش بیشتری را ایفا می‌کند.

اسپانسر لباس سکرت
آموزش استفاده از انواع سایه ابرو موقت و دائم
برای استفاده از سایه ابرو، مقدار کمی از سایه ابرو (مرطوب شده) را روی یک برس یا اسفنج کوچک جمع کنید و به تدریج سایه را روی ابروهای تمیز و خشک خود بزنید تا به مدل و ظاهر دلخواه برسد.

انواع مدل سایه ابرو چیست؟

برای انجام سایه ابرو دو سبک وجود دارد که شما بر اساس نیاز، سلیقه و خواست خود باید مدل مدنظرتان را انتخاب کنید. در کل دو نوع سایه ابروی موقت و دائمی وجود دارد.
در مدل سایه ابرو موقت مدت ماندگاری آن به اندازه چند ساعت است و در مدل سایه ابرو دائم مدت ماندگاریش بین 6 ماه تا یکسال است. ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید و سپس مدل مد نظرتان را انتخاب کنید. در اینجا هر یک را توضیح می‌دهیم.

انواع مدل سایه ابرو، شامل دو نوع سایه ابروی موقت و دائمی است.
انواع مدل سایه ابرو، شامل دو نوع سایه ابروی موقت و دائمی است.

درباره زیبایی ابرو ها بخوانید: آموزش اصلاح ابرو در خانه، با تکنیک های مهم برداشتن ابرو آشنا شوید.

سایه ابرو موقت چیست؟

سایه ابرو موقت را می توانید با استفاده از مداد، سایه پودری یا پالتی، ریمل ابرو و صابون ابرو و با استفاده از براش به روی ابروهای خود بکشید. معمولا این رنگ از سایه ابرو کمی روشن تر از رنگ ابروهای اصلی در نظر گرفته می‌شود.
ابتدا ابروهای خود را شانه بزنید و سپس با کمک یک مداد یا براش، قسمتهای خالی و کم پشت ابروهای خود را پر کنید. این کار را با‌‌‌ دقت انجام دهید، تا خطوط در ابروها دیده نشود و کاملا طبیعی بنظر برسد به همین دلیل مهم است فقط یک درجه پر رنگ تر از رنگ اصلی ابرو خود انتخاب کنید. سایه ابرو موقت با شستشو به راحتی پاک می‌شود و ماندگاری کوتاه مدتی دارد. اگر کنار ابرو و اطراف چشم شما دچار چین چروک شده است برای درمان نیاز است حتما فیلر ابرو انجام دهید.

آموزش استفاده از سایه ابرو موقت
سایه ابرو موقت را می توانید با استفاده از مداد، سایه پودری یا پالتی، ریمل ابرو و صابون ابرو و با استفاده از براش به روی ابروهای خود بکشید.

بیشتر بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید.

سایه ابرو دائمی چیست؟

سایه ابروی دائمی، زیر مجموعه ای از تاتو ابرو است و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شود. سایه ابرو دائمی نوعی سبک آرایشی هست که ماندگاری طولانی دارند. به صورت رایج، سایه ابرو بین 6 ماه تا 1 سال ماندگاری دارد، البته می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد که به جنس پوست و شرایط خاص هر فردی بستگی دارد. سایه دائمی ابروها نیز با رنگی کم رنگ تر از تاتو انجام می‌گیرد. اگر ابرو افتاده دارید برای اینکه فرم و شکل زیبایی بگیرد از لمینت ابرو استفاده کنید.

سایه ابروی دائمی، زیر مجموعه ای از تاتو ابرو است و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شود. سایه ابرو دائمی نوعی سبک آرایشی هست که ماندگاری طولانی دارند.
سایه ابروی دائمی، زیر مجموعه ای از تاتو ابرو است و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شود. سایه ابرو دائمی نوعی سبک آرایشی هست که ماندگاری طولانی دارند.

انواع مدل سایه ابرو دائمی

سایه ابرو طبیعی: در این روش سایه ابرو، فقط قسمت های که خالی و کم حجم هستند با سایه پر می‌شوند. سایه ابرو طبیعی برای کسانی که برای اولین بار دنبال تغییر جزئی در ابروها هستند بسیار مناسب است. این روش در عین حال بسیار کم هزینه و بصرفه است. اگر پلک افتاده دارید حتما با تکنیک مخصوص آرایش پلک افتاده خود را زیباتر کنید.

فیبروز ابرو: بنا به مطالب قبلی گفته شده، فیبروز ابرو یک روش زیبایی، برای پر کردن ابروها با استفاده از رنگدانه های مصنوعی طراحی شده است. در این روش با ایجاد الگوی سایه ظریف، به ابروها حجم و فرم زیبایی می‌بخشد. فیبروز ابرو یکی از روش های نیم دائم برای سایه ابرو است که امروزه بسیار ترند شده است.

فیبروز ابرو یک روش زیبایی، برای پر کردن ابروها با استفاده از رنگدانه های مصنوعی است.
فیبروز ابرو یک روش زیبایی، برای پر کردن ابروها با استفاده از رنگدانه های مصنوعی است.

میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از یک سوزن، رنگدانه های به سطح پوست ابرو تزریق می‌کند تا ابروهای پرپشت و طبیعی داشته باشید. میکروبلیدینگ ابرو با توجه به شرایط مختلف بین 6 تا 18 ماه ماندگاری دارد و به دلیل فرم طبیعی که به ابرو می‌دهد بین بانوان بسیار محبوب است.

میکروبلیدینگ ابرو یکی از انواع مدل سایه ابرو است.
میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از یک سوزن، رنگدانه های به سطح پوست ابرو تزریق می‌کند.

شیدینگ ابرو (مخمل ابرو)، یکی دیگر از محبوب ترین روش های سایه ابرو دائمی است. در میکروشیدینگ ابرو؛ فرد متخصص با کمک دستگاه شیدینگ رنگدانه ها را به لایه سطحی پوست وارد می‌کند. این روش نسبت به میکروبلیدینگ تاثیر گذارتر است و ماندگاری آن بین یکسال تا 3 سال است. بعد از انجام شیدینگ ابرو خط چشم گرافیکی بکشید تا چشمانتان درشت تر و زیباتر بنظر برسد.

شیدینگ ابرو (مخمل ابرو)، یکی از محبوب ترین روش های سایه ابرو دائمی است.
شیدینگ ابرو (مخمل ابرو)، از محبوب ترین روش های سایه ابرو دائمی است.

سایه ساده ابرو با قاب و بدون قاب: در روش سایه ابرو دائمی با قاب، تمام بخش های ابرو با قاب سایه می‌شود. به این شکل که در بخش تاج ابرو تراکم و رنگ ابرو کم می‌شود و در بخش انتها یا دم ابرو رنگ و تراکم بیشتر می‌شود. سایه ابرو بدون قاب هم همانند سایه ابرو با قاب است تنها تفاوت آن این است که تمامی مراحل در این روش بصورت دستی انجام می‌شود بدون اینکه از قاب برای فرم دهی ابرو استفاده شود.

بیشتر بدانید: سیاهی زیر چشم چرا به وجود می‌آید!؟ 12 راه درمان سیاهی زیر چشم را بشناسید.

مزایای سایه ابرو دائمی

خانم ها و آقایانی که دارای بیماری آلوپسی یا کچلی، ریزش مو هستند و کسانی که دچار ریزش ابرو می‌شوند، سایه ابرو دائمی یا همان تاتو برای برگرداندان حالت طبیعی ابرو این افراد مناسب است. برای درمان ریزش مو و ابرو، روغن های تقویت کننده مو بسیار مناسب هستند.
از طرفی دیگر، سایه ابرو دائمی منجر می‌شود که زمان آرایش و میکاپ شما کمتر شود؛ چرا که با کمک تاتو ابرو دیگر نیازی به استفاده همیشگی از مداد ابرو نخواهید داشت. استفاده از سایه ابرو دائمی بخاطر شکل زیبایی که به ظاهر می‌بخشد باعث افزایش اعتماد بنفس می‌شود.

سایه ابرو دائمی منجر می‌شود که زمان آرایش و میکاپ شما کمتر شود و این از مزایای سایه ابرو دائمی است.
سایه ابرو دائمی منجر می‌شود که زمان آرایش و میکاپ شما کمتر شود و این از مزایای سایه ابرو دائمی است.

بیشتر بدانید: ترند رنگ مو سال! با رنگ موی مد سال آشنا شوید.

روش پاک کردن سایه ابرو دائمی

برای حذف و از بین بردن سایه ابرو و تاتو، روش های گوناگونی وجود دارد که در اینجا سه شیوه اصلی را به شما می‌گوییم:
• حذف سایه ابرو با لیرز که حتما باید توسط متخصص انجام شود تا آسیبی به بافت پوست و ابرو وارد نشود.
• از بین بردن سایه ابرو دائمی؛ با کرم پاک کننده که همراه با مشورت پزشک متخصص صورت می‌گیرد.
• آب نمک یکی از روش های رایج برای پاک کردن سایه ابرو است.

بیشتر بدانید: با ویژگی ها و علت ایجاد لک پوست آشنا شوید.

فرق سایه ابرو با هاشور ابرو چیست؟

سایه ابرو با هاشور ابرو تفاوت های زیادی دارد. هر دو روش نوعی آرایش برای پرتر و طبیعی جلوه دادن ابروها هستند و فرم زیبایی به ابروها می‌بخشند. تفاوت این دو روش این است که سایه ابرو نوعی آرایش با مداد ابرو است که انجام می‌شود و هاشور ابرو، خط مویی می‌باشد که نواحی کم مو و خالی ابرو را پر نشان می‌دهد.
در واقع هاشور ابرو، نوعی تاتو است با این تفاوت که هاشور به صورت تارهای موی طبیعی به نظر می‌رسد. به دلیل خط مویی که هاشور ابرو ایجاد می‌کند نسبت به سایه ابرو فرم طبیعی تری دارد.

فرق سایه ابرو با هاشور ابرو
فرق سایه ابرو با هاشور ابرو را در مجله وقت مد آموزش ببیند.

در هاشور ابرو، حالت مویی در بخش های مدنظر ایجاد می‌شود و در سایه ابرو به پوست ابرو سایه زده می‌شود. اینکه شما کدام مدل را انتخاب کنید بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. مهم است که ابتدا فرم صورت و فرم چشم خود را تشخیص دهید و مدل ابرویی را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت باشد.

زیباتر شوید: فیشیال پوست (Facial) چیست؟ با انواع کاربرد، عوارض، فواید، مراحل انجام فیشیال صورت و پوست، مراقبت های بعد از آن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا