مد و استایل زنانهاکسسوری مدمد و استایل
موضوعات داغ

از زیر کت چی بپوشیم! بهترین ست لباس با کت زنانه

با زیباترین لباس های مناسب پوشیدن با کت زنانه آشنا شوید

یکی از چالش های بانوان خوش استایل، ست کردن انواع لباس با کت و شومیز است. بسیاری از کاربران مجله وقت مد سوال کرده اند که “زیر کت و شومیز چی بپوشیم؟چه لباس هایی را با شومیز و کت ست کنیم؟ کدام لباس مناسب برای پوشیدن در زیر کت و شومیز است؟
در این سری از آموزش های مد و استایل از مجله وقت مد، به شما بهترین لباس ها برای پوشیدن زیر انواع کت و شومیز را آموزش خواهیم داد. همچنین شما را با زیباترین ست ها با کت و شومیز زنانه، آشنا خواهیم کرد.

بهترین لباس های برای پوشیدن زیر کت

تیشرت، یکی از بهترین لباس های برای پوشیدن زیر کت و شومیز

برای داشتن مد و استایل زنانه جذاب، از انواع تیشرت ساده استفاده کنید. یکی از بهترین انواع لباس مناسب برای پوشیدن در زیر کت و شومیز، تیشرت است. به یاد داشته باشید که حتما از تیشرت های ساده و ترجیحا با رنگ سفید، رنگ سرد و یا رنگ سال، استفاده کنید.

تیشرت، یکی از بهترین لباس های برای پوشیدن زیر کت و شومیز
تیشرت، یکی از بهترین لباس های برای پوشیدن زیر کت و شومیز است.

از پوشیدن تیشرت های طرح دار در زیر کت و یا شومیز زنانه خودداری کنید. زیبایی در سادگی است. در مورد ست کردن انواع تیشرت با کت و شومیز باید به المان های مهمی مانند انواع فرم بدن خود، رنگ پوست، جدیدترین مدل شومیز و مدل آن دقت داشته و بر اساس آن، لباس مناسب را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: لباس دیجیتال چیست؟ تاثیر لباس و اکسسوری دیجیتال بر روی مد و فشن چه خواهد بود؟.

کراپ تاپ، لباس ایده آل برای ست کردن با کت زنانه

کراپ تاپ ها، مدل های متنوع مختلفی دارند. در مطالب قبلی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) در مورد لباس کراپ توضیحات لازم را ادائه دادیم. انواع مدل کراپ تاپ، برای استفاده در فصل های تابستان و بهار، بسیار مناسب هستند. همچنین این لباس به دلیل فرم زیبای خود، به راحتی با انواع مدل کت زنانه ست می‌شود.

اسپانسر لباس سکرت
کراپ تاپ، لباس ایده آل برای ست کردن با کت زنانه
کراپ تاپ، برای ست کردن با کت زنانه گزینه مناسبی هستند.

برای داشتن شیکترین لباس مناسب برای پوشیدن در زیر کت و شومیز، از ترکیب کراپ تاپ و شیکترین مدل دامن زنانه استفاده کنید. در این براه مطلب 7 سبک از جدیدترین و جذاب ترین تیپ و مدل کت و دامن زنانه به شما کمک خواهد کرد.

ست لباس با کت زنانه

تاپ زنانه به زیبایی با کت ست می شود

تاپ زنانه به زیبایی با کت ست می شود
تاپ زنانه به زیبایی با کت ست می شود.

تاپ، یکی از محبوبترین لباس های بانوان است که علاوه بر زیبایی، راحتی زیادی را به همراه دارد. اگر تاپ مناسب را در لباس زنانه خود استفاده کنید، استایل زنانه جذابی خواهید داشت. مدل مناسب از تاب، به زیبای با انواع کت قابل ست کردن است. البته باید سایر اکسسوری ها مانند انواع مدل سوتین، کلاه زنانه و انواع کیف زنانه را در رنگ های مناسب انتخاب کنید.

کراپ، از زیر کت چی بپوشیم

اورال، لباسی مناسب برای پوشیدن در زیر کت

اورال، لباسی مناسب برای پوشیدن در زیر کت

لباس سرهمی یا اورال، با توجه به فرمی که دارد با انواع مدل کت زنانه قابل ست کردن است. اورال لباسی است که به صورت یک دست، سر تا پای شما را پوشش خواهد داد. در انتخاب لباس سرهمی یا همان اورال باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که این لباس برای هر کس و هر فرم بدنی مناسب نیست. اگر اندام پهم و چاقی دارید از این لباس، استفاده نکنید.

ست سرهمی و کت

در این باره مطلب با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم!؟ و چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟ را بخوانید.

بادی-زنانه-زیر-کت

لباس بادی را با انواع مدل کت ست کنید

لباس بادی، یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن در زیر کت و شومیز زنانه است که استایل شما را جذاب تر خواهد کرد. لباس بادی را میتوان در مدل های ساده و با رنگ های ست شده با کت خود انتخاب کنید.

بادی مناسب پوشیدن زیر کت

سعی کنید در ست کردن لباس باید با کت و شومیز، از رنگ شلوار متمایز با لباس بادی خود، بهره بگیرید.

لباس بادی را با انواع مدل کت ست کنید

ست کت زنانه با پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی، یکی از انواع مدل لباس زنانه مناسب برای ست کردن با کت زنانه است. در مطالب قبلی درباره شیکترین و جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه و روش های ست کردن آن، توضیح دادیم.

ست پیراهن ساحلی و کت زنانه

شلوار مناسب برای ست کردن با انواع مدل کت زنانه

از مهمترین اکسسوری های لباس برای پوشیدن با کت و شومیز، انواع شلوار زنانه مناسب است. انتخاب شلوار، به فرم بدن و مدل کت شما، بستگی دارد. جدیدترین انواع مدل شلوار نیم بگ، شلوار بگ، شلوار اسلوچی میتواند گزینه های مناسبی برای ست کردن با کت زنانه باشد.

شلوار مناسب برای ست کردن با انواع مدل کت زنانه

در این باره مطالب با شلوار نیم بگ چی بپوشیم؟ و با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟  به شما کمک زیادی خواهد کرد

ست لباس سرهمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا