مد و استایلاکسسوری مدبرند های فشنمد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

شلوار اسلش چیست؟ شلوار اسلش رو با چی ست کنیم؟

با مهمترین نکته ها در خرید و ست کردن شلوار جاگر آشنا شوید

شلوارهای اسلش، از جمله لباس های راحتی، ورزشی و غیر رسمی به شمار می‌آیند که در دهه اخیر بین بانوان و آقایان بسیار ترند شده است. بهتر است بدانید که شلوار های اسلش در شکل، اندازه و ضخامت متنوع در بازار عرضه شده و باید آن را با لباس مناسب ست کنید. آیا با انواع شلوار اسلش و نکات مهم خرید آن آشنا هستید؟
در این سری از مطالب مد و استایل از مجله وقت مد(vaghtemod.ir)، به شما آموزش می‌دهیم که شلوار اسلش چیست و چه ویژگی هایی دارد و آن را چگونه ست کنیم.

شلوار اسلش چیست؟

اسلش ها (Joggers)، یک شلوار به سبک غیر رسمی با کمربند مناسب می‌باشند که عموما از بخش بالا گشاد و در مچ پا با یک کش، جمع می‌شوند. شلوار اسلش، از نظر جنس و مدل کلی، بسیار شبیه شلوارهای ورزشی هستند و برای فعالیت های بدنی تولید شده اند و در مد و استایل زنانه یا استایل مردانه، تاثیر زیادی دارند.

شلوار جاگر چیست

شلوار اسلش حداقل راحتی و تحرک را به شما می‌دهد زیرا در زمان تولید از جنس پارچه های مخصوص مانند پنبه، پشم و پلی استر استفاده کرده اند. تفاوت اصلی بین شلوار ورزشی و شلوار اسلش در این است که شلوارهای ورزشی نازک، سبک وزن و انعطاف پذیرتر از این مدل هستند.

درمورد انواع شلوار زنانه بدانید: شلوار برمودا چیست؟ جدیدترین انواع مدل شلوار برمودا و نحوه ست کردن آن.

شلوار اسلش گشاد چیست؟

در چند سال اخیر که تیپ های بگ و خیابانی، ترند زنانه و ترند مردانه شده اند، شلوارهای اسلش به صورت گشاد نیز عرضه می‌شوند. این مدل شلوار، از بخش پایین با کش جمع نمی‌شود و از قسمت باسن تا پایین گشاد است و حالت راسته یا بگ دارد.

اسپانسر لباس سکرت

شلوار اسلش گشاد نیز داری کمربند قابل تنظیم و جیب های کاربردی بوده و در جنس های متنوع عرضه می‌شود.

شلوار جاگر گشاد

مطالعه بیشتر: با شلوار بگ چی بپوشیم !؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ را یاد بگیرید.

تفاوت شلوار گرمکن با اسلش

شلوار گرمکن مانند هودی و سویشرت برای زمستان و هوای سرد طراحی شده است. برای انجام ورزش در فصل زمستان توصیه می‌شود، از شلوار گرمکن و ضخیم استفاده کنید. گرمکن ها همان سطح تحرک و سهولت دسرسی را به دوندگان ارائه می‌دهند، که اسلش ها، عرضه می‌کنند. گرمکن ها یه خوبی با انواع سویشرت و هودی ست می‌شوند.

گرمکن ها با مواد متفاوتی تولیده شده اند و جنس پارچه آنها ضخیم تر از شلوار اسلش می‌باشد. هر دو گزینه عالی برای دویدن و پیاده روی هستند. شلوارهای اسلش برای ورزش های سبک و پیاده روی مناسب بوده و جنس آنها عموما تنفس پذیر می‌باشد و گرمکن ها برای فعالیت های سنگین بیشتر کاربرد دارند.

شلوار جاگر زنانه

خوش استایل شو: انواع مدل شلوار لگ! راهنمای خرید شلوار لگ، جنس مناسب، روش ست کردن و عوارض استفاده از آن.

شلوار اسلش رو با چی ست کنیم؟

ست کردن شلوار اسلش، شاید سخت به نظر برسد، چرا که بیشتر به عنوان لباس راحتی کاربرد دارد. با این وجود بدون توجه به فرم بدن با توجه به استایل زنانه و مد و استایل مردانه، می‌توان ست های زیبایی را با این مدل شلوار داشت. در ادامه روش های ست کردن شلوار اسلش را برای شما گرد آوری کرده ایم که شامل موارد زیر است:

شلوار اسلش را با تیپ غیر رسمی ست کنید

اسلش ها الهام گرفته از سبک و استایل خیابانی هستند. آنها را با یک تیشرت ساده، هودی، سویشرت با یک جفت کفش ورزشی ست کنید. مانند خود ورزشکاران، می‌توانید برای تکمیل استایل خود در فصل تابستان از کلاه های لبه دار و شیک ترین مدل های عینک به عنوان اکسسوری استفاده کنید.
از آنجا که شلوارهای جاگر در بخش مچ باریک می‌شوند، ناخوداگاه توجه ها به سمت کفش ها جلب می‌شود. مهم است به تمیزی کفش توجه کنید تا استایل زیبایی داشته باشید.

شلوار اسلش را با تیپ غیر رسمی ست کنید

دراین باره بدانید: 10 ویژگی مهم کفش پیاده روی که باید بدانید! خصوصیات مهم کفش پیاده روی را بشناسید.

شلوار اسلش را با کت ست کنید

اگر علاقه ای به تیپ های رسمی ندارید و دوست دارید شلوار اسلش را بپوشید، از شلوار اسلش جین یا کتان استفاده کنید. شلوار اسلش جین را با یک کت بلیزر بدون دکمه باز یا نیمه بسته ست کنید.

برای کفش هایتان یک جفت کفش کتانی رسمی یا یک جفت کفش راحتی یا کالج در نظر بگیرید. کفش مناسب هر مدل شلوار مردانه را بشناسید! چه کفشی برای چه شلوار مردانه ای مناسب است؟. کفش مناسب هر مدل شلوار زنانه چیست؟ با هر مدل شلوار زنانه، چه کفشی را ست کنیم؟.

تیپ خاص با شلوار اسلش

از آنجا که شلوار اسلش ساده به نظر می‌رسد به شما آزادی عمل می‌دهد تا تیپ های متنوعی را در بخش بالاتنه امتحان کنید. برای بخش بالاتنه یک تیشرت یا کراپ سفید یا نیم تنه انتخاب کنید و به عنوان رویه کار یک ژاکت پشمی یا کت جین بپوشید.

با پوشیدن یک کت جین یا ژاکت رنگی تضاد زیبایی با شلوار اسلش به وجود می‌آید که جذابیت شما را دو چندان می‌کند.

تیپ خاص  با شلوار جاگر

به تیپ خود اهمیت دهید: انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه (شیکترین مدل کفش برای ست کردن با کت و شلوار).

آموزش انتخاب بهترین شلوار اسلش

یک شلوار اسلش عالی، ترکیبی از راحتی، کیفیت و تطبیق پذیری است. در زمان خرید شلوار اسلش به نکات زیر توجه کنید:

  • به دنبال یک اسلش باشید که از موارد نرم و قابل تنفسی مانند پنبه یا ترکیبی از مواد کشی تولید شده و دارای یک کمربند قابل تنظیم و جیب های کاربردی باشد. اگر این شلوار را قصد دارید فقط در باشگاه بپوشید، باید توجه کنید که سبک وزن بوده و همانند لباس های ورزشی رطوبت گیر باشد. اگر برای استفاده روزانه از اسلش استفاده می‌کنید، جنس پنبه و کتان برای شما توصیه می‌شود.
  • مهم است مارک و سبک های مختلف را امتحان کنید تا متناسب با تیپ بدنی و استایل شخصی خود، دست به انتخاب بزنید. اگر شلوار اسلش از پایین تنگ را دوست ندارید، مدل های گشاد آن را انتخاب کنید.
  • شلوارهای اسلش در رنگ های روشن، خنثی و پر رنگ تولید می‌شوند. اگر به دنیای مد علاقه دارید، رنگ های روشن و متفاوت را بپوشید. اگر فرد محافظه کاری هستید، شلوار اسلش با رنگ هایی مانند خاکی، خاکستری، زیتونی، سرمه ای و مشکی مناسب شما هستند. روانشناسی رنگ ها؛ تاثیرات مثبت و منفی رنگها در زندگی شما چیست!.
  • اگر علاقه به شلوار بگ دارید. می‌توانید از شلوار اسلش بگ استفاده کنید و با انواع تیشرت گشاد استایل متفاوتی داشته باشید.

خوش استایل شو: با شلوار نیم بگ چی بپوشیم؟ آموزش زیباترین روش ست کردن لباس با شلوار نیم بگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا