زیبایی، سلامت و آرایش موآرایشزیبایی و آرایشمد و استایلمد و استایل زنانه
موضوعات داغ

پر طرفدارترین رنگ مو 1403 چیست؟ با رنگ موی سال 2024 آشنا شوید!

شیکترین رنگ موی مد سال 1403 را بشناسید

اگر به دنبال بهترین ایده های رنگ مو هستید، این مطلب را تا آخر بخوانید. هیچ راهی بهتر از تغییر شکل مو و استفاده از پر طرفدارترین رنگ مو 1403، برای تازه کردن ظاهر وجود ندارد. برای سال 2024 رنگ مو با تناژ سرد و خنثی، ترند شده است.
در این سری از مطالب ترند و سلامت و زیبایی مو از مجله vaghtemod، پرطرفدارترین رنگ مو 1403 را به شما معرفی خواهیم کرد.

پر طرفدارترین رنگ مو 1403! با رنگ موی سال 2024 آشنا شوید

در زمان انتخاب رنگ مو، مهم است که رنگ چشم، رنگ طبیعی مو و رنگ صورت را در نظر بگیرید. ترندهای رنگ مو سال 1403 شامل؛ بلوند شنی، پلاتینی یخی، رنگ مو گیلاسی، سایه های قرمز و مشکی می‌باشد. در این بخش با انواع رنگ مو ترند سال 2024 آشنا خواهید شد تا برای سال جدید با ظاهری جذاب و دلربا ظاهر شوید.

پر طرفدارترین رنگ مو 1403! با رنگ موی سال 2024 آشنا شوید
پر طرفدارترین رنگ مو 1403! با رنگ موی سال 2024 آشنا شوید

قرمز تند، ترند رنگ موی سال 2024

در سال 2023 رنگ مو قرمز بسیار زیاد محبوب بود، به همین دلیل در سال جدید نیز این رنگ مو جزو ترندها قرار دارد. بسته به رنگ پوست و چشم، امتحان کردن موی قرمز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر از رنگ تند قرمز خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به سراغ رنگ شرابی بروید.
فراموش نکنید که مراقبت های بعد از رنگ مو قرمز و در این محدود رنگی بسیار با اهمیت است. برای جلوگیری از محو شدن رنگ موی خود، از شامپوهای مخصوص تثبیت کننده رنگ بهره بگیرید.

قرمز تند، ترند رنگ موی سال 2024
قرمز تند، ترند رنگ موی سال 2024

درباره زیبایی زنانه بخوانید: رنگ موی بدون آمونیاک چیست؟ حقایق مهم درباره کاربرد، فواید، ویژگی و آموزش استفاده.

رنگ مو بلوند رنگین کمانی

ترکیبی از رنگ های طلایی یا بفش، با سایه بلوند، بعد و حجم می‌بخشد. این سبک از پر طرفدارترین رنگ مو 1403، شبیه به آمبره طلایی است که هایلات های روشن در موهای بلوند دیده می‌شوند. اگر رنگ پوست شما روشن است از رنگ مو بلوند رنگین کمانی بهره بگیرید.

اسپانسر لباس سکرت
رنگ مو بلوند رنگین کمانی
رنگ مو بلوند رنگین کمانی

بیشتر بدانید: گچ مو یا رنگ موی موقت چیست؟ آموزش استفاده از انواع گچ مو (Hair Chalk).

مسی طلایی، رنگ مو سال 1403

برای اینکه سایه قرمز مو، عمق طبیعی تری داشته باشد، هایلات های مسی طلایی با پایه قرمز را انتخاب کنید. رنگ مسی طلایی، زیبا و فریبنده است و حتما با دکلره مو انجام می‌شود و باید توسط آرایشگر با تجربه و حرفه ای انجام شود تا موها دچار موخوره و شکستگی نشوند. در این باره مناسبترین و بهترین روغن برای درمان موخوره چیست!؟ را بخوانید.

رنگ موی مسی طلایی

رنگ مو براق طبیعی

اگر از رنگ موی که در حال حاضر دارید راضی هستید، اما به دنبال چیزی هستید که کمی تغییر در شما ایجاد کرده و به نگهداری کمی نیاز داشته باشد؛ براق کننده های مو انتخاب مناسبی هستند. براق کننده ها بجای ایجاد تغییر در رنگ مو، درخشندگی و طراوت مو را افزایش می‌دهند.

رنگ مو براق طبیعی

بیشتر بدانید: 7 ترفند شگفت انگیز، برای تثبیت رنگ مو پس از رنگ کردن.

رنگ موی بلوند درخشان برای سال 2024

بلوند درخشان از ترکیب چندین رنگ طلایی متالیک و پلاتین در سراسر مو ایجاد می‌شود، که به یک رنگ اجازه می‌دهد تا با ایجاد پس زمینه ای برای درخشش روشن ترین رنگ حاضر شود. سبک ترین رنگ های بلوند را با رنگ توپاز گرم ترسیم کنید تا تعادل طبیعی ایجاد شود.

رنگ موی بلوند درخشان برای سال 2024

رنگ مو هلویی

رنگ هلویی یا زرد آلوی گرم که با رنگ مسی نیز شناخته می‌شود با ترکیب سایه های هلویی در سراسر مو ایجاد می‌شود. رنگ سال 1403، هلویی می‌باشد؛ اگر شما هم دوست دارید طبق مد سال پیش بروید از این رنگ مو برای سال جدید بهره ببرید.

رنگ مو بلوند رنگین کمانی
رنگ مو بلوند رنگین کمانی

بالیاژ معکوس

بالیاژ معکوس، به عنوان یکی از برترین ترندهای رنگ مو در سال 1403 ظاهر شد. بر خلاف بالیاژ سنتی که موها را با دکلره و اضافه کردن رشته های روشن، روشن تر می‌کند؛ بالیاژ معکوس با رنگ کردن تارهای تیره مو با استفاده از رنگ موی دائمی همه چیز را تغییر می‌دهد. بالیاژ معکوس نسبت به بالیاژ معمولی، ملایم تر بوده و موها را سالم و شاداب نگه می‌دارد. اگر به دنبال رنگ مو با کمترین آسیب هستید این رنگ را امتحان کنید.

رنگ مو کرم بلوند، ترند سال 1403

این رنگ با ترکیبی از هایلات بلوند گرم و سرد بر پایه بلوند متوسط به دست می‌آید که به موها حالت پویا و سرزنده می‌دهد. اگر پوست روشنی دارید و دوست دارید تغییری زیادی در چهره شما ایجاد شود، رنگ مو کرم بلوند یکی از بهترین انتخاب ها است.

رنگ مو کرم بلوند، ترند سال 1403
رنگ مو کرم بلوند، ترند سال 1403

بیشتر بدانید: عوارض رنگ کردن مو در دوران قاعدگی! آیا رنگ کردن مو در دوران پریودی، مضر است؟.

بلوند عسلی

رنگ موی بلوند عسلی جایی بین بلوند کاراملی و بلوند کرم است. این رنگ ترکیبی فوق العاده از قهوه ای و بلوند می‌باشد که ظاهری آرام و با وقار به شما می‌دهد. رنگ موهای بلوند عسلی جزو معدود رنگ هایی است که تقریبا به تمامی رنگ پوست ها می‌آید.

رنگ موی بلوند عسلی، ترند رنگ موی سال 1403
رنگ موی بلوند عسلی، ترند رنگ موی سال 1403

رنگ مو سامبره

همان طور که می‌دانید، رنگ مو سامبره با فاصله 5 سانتی متری از ریشه ایجاد شده و هر چه به ساقه مو نزدیک تر می‌شود، روشن تر خواهد شد. موهای خود را به حالت سامبره یخی در یباورید تا حالتی زیبا و خاص در چهره شما ایجاد شود.

رنگ مو سامبره

زیباتر شوید: آیا بعد از کراتینه مو می‌توان مو را رنگ کرد؟.

بلوند خاکستری

بلوند خاکستری؛ یک انتخاب همیشگی برای سال 2024 است. این سایه با رنگ سرد، با ته رنگ نقره ای و کم رنگ خود، جایگزینی شیک برای بلوندهای گرم می‌باشد. رنگ مو بلوند خاکستری در طول سال 1403، محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد و ظاهری مدرن و براق ارائه می‌دهد.

رنگ موی بلوند خاکستری، ترند رنگ موی سال 1403

رنگ مو اسپرسو برای سال 1403

تغییر رنگ از بلوند به سبزه را با رنگ قهوه ای اسپرسو و تقریبا مشکی کم رنگ امتحان کنید تا ظاهری براق و زیبا ارائه دهد. رنگ مو اسپرسو یکی از ترندهای سال 1403 بوده که بدون نیاز به دکلره مو و آسیب به مو به راحتی بدست می‌آید.

قهوه ای شکلاتی، رنگ موی ترند سال 1403
قهوه ای شکلاتی، رنگ موی ترند سال 1403

رنگ مو قهوه ای شکلاتی

این رنگ کمی تیره تر از سبزه عسلی بوده و یاد آور آب نبات شیرین دوران کودکی است. رنگ موی قهوه ای شکلاتی ظاهری براق و درخشان دارد که به انواع رنگ پوست نیز می‌آید. اگر دوست دارید از رنگ مو بدون دکلره بهره ببرید، به شما قهوه ای شکلاتی را پیشنهاد می‌کنیم.

قهوه ای شکلاتی، رنگ موی ترند سال 1403
قهوه ای شکلاتی، رنگ موی ترند سال 1403

در مورد رنگ مو بدانید: آیا رنگ کردن مو باعث آسیب و ریزش مو میشود!؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا