مد و استایل مردانهاکسسوری مدمد و استایل

5 نکته ضروری برای خرید لباس خواب مردانه !

مهمترین مواردی که در انتخاب لباس خواب مردانه باید بدانید

لباس خواب مردانه، یکی از اکسسوری های مهم برای داشتن خوابی آسوده و آرام است که میتواند در کیفیت خواب شما تاثیر چشم گیری داشته باشد. اما بسیاری از آقایان، با نکات مهم و ضروری در انتخاب و خرید لباس خواب مردانه، آشنا نیستند! مناسب ترین نوع لباس خواب مردانه کدام است؟ چه جنس و کیفیتی را باید انتخاب کرد؟ چگونه سایز لباس راحتی مردانه خود را بدانیم؟ استفاده از چه نوع لباسی برای شما مضر است؟
در ادامه این بخش از سری مطالب مد و استایل مردانه، شما را با مهمترین نکات در خرید لباس راحتی و لباس خواب مردانه، آشنا خواهیم کرد.

بهترین جنس لباس خواب مردانه چیست؟

لباس راحتی یا لباس خواب مردانه همانطور که از نام آن پیداست، باید از جنس نرم، لطیف، راحتو سبکی برخوردار باشد تا خوابی آرام و با آسایش را فراهم کند. انواع پارچه با ویژگی های متفاوت وجود دارند که هرکدام ویژگی خاصی دارند. به گزارش lebassecret، پارچه های ساتن ابریشم، حریر، پارچه نخی، گیپور، از از محبوب ترین مدل های پارچه برای لباس خواب مردانه هستند.
در مطالب قبلی درباره 8 دلیل مهم برای اینکه چرا باید لباس خواب و لباس زیر بپوشیم؟! و 6 ویژگی مهم لباس خواب ساتن ابریشم به صورت کامل توضیح دادیم. اما در بخش زیر، معایب و فواید هرکدام از این انواع جنس لباس راحتی را خواهید دانست.

بهترین جنس لباس خواب مردانه

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس حریر

از پارچه حریر، بیشتر در تولید انواع لباس زیر فانتزی، لباس خواب زنانه فانتزی و مدل های خاصی از لباس خواب مردانه استفاده می‌شود.

معایب: این جنس لباس خواب مردانه، فقط برای فصل های بسیار گرم سال مانند تابستان مناسب است. باتوجه به بدن نما بودن این پارچه، بجز در اماکن خصوصی، نمیتوان از آن استفاده کرد. پوشش ناکافی، عدم لطافت و نرمی کافی، از دیگر معایب این نوع پارچه برای لباس راحتی مردانه است. با توجه به استفاده از مواد نفتی و پلاستیکی در تولید لباس حریر، ممکن است به مشکلات پوستی و حساسیت های پوستی دچار شوید.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس حریر

فواید: پارچه حریر قیمت ارزانی داشته و هوادهی خوبی برای پوست به همراه دارد. از لباس خواب حریر میتوان در آب و هوای مرطوب و بسیار گرم، استفاده کرد. چروک پذیری کم، از فواید پارچه حریر است.

اسپانسر لباس سکرت

درباره استایل بدانید: 14 تکنیک مخفی کردن شکم با لباس برای خانم ها و آقایان.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس نخی

لباس خواب مردانه نخی، از انواع جنس محبوب برای لباس راحتی مردانه است که در فصل های گرم سال، استفاده زیادی دارد. اما این پارچه نیز، از معایب و فواید خاصی برخودار است که در بخش زیر، آن ها را خواهید خواند.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس نخی

فواید: لباس خواب مردانه نخی، خنک بوده و برای آب و هوای گرم و تابستان مناسب است. وزن سبک و قیمت پایین، از دیگر ویژگی های این جنس لباس راحتی مردانه است. تنفس پذیری بالا لباس راحتی مردانه نخی، به تنفس سلولی در پوست کمک می‌کند.

معایب: چروک پذیری زیاد، از معایب لباس خواب مردانه نخی است که در زیبایی آن، تاثیر زیادی دارد. ماندگاری کم، از دیگر مشکلات لباس راحتی نخی آقایان است. این جنس از لباس، معمولا فقط برای فصل تابستان مناسب است.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس نخی

برایتان جالب خواهد بود: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس گیپور

لباس خواب مردانه جنس گیپور هم مانند لباس خواب نخی، برای فصل های گرم سال مناسب است و زیبایی خاصی دارد که البته صرفا درمورد لباس خواب زنانه محبوب بوده و در بین آقایان، از تقاضای بسیار کمی برخوردار بوده.

فواید: خنکی زیاد لباس خواب مردانه گیپور، آن را برای استفاده در فصل های گرم سال مناسب می‌کند. اگر از جنس نرم و لطیف این نوع پارچه تولید شود، راحت بوده و علاوه بر زیبایی، آسایش را به همراه دارد.

معایب: لباس خواب مردانه گیپور، از محبوبیتی بین آقایان برخوردار نیست! برای همین نمیتوان مدلی از آن را در بازار، یافت. این جنس لباس مردانه، صرفا برای فصل بسیار گرم سال مناسب بوده و در فصل های سرد، قابل استفاده نیست. عموما پارچه گیپور موجود در بازار، از نوع بدون کیفیت و سفت است که پوست را آزار داده و ممکن است حساسیت های پوستی محدودی در موارد نادر، ایجاد کند.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس ساتن ابریشم

ساتن ابریشم، پارچه ای لوکس، نرم و شیک است که از دیرباز توسط پادشاهان و ثروتمندان و طراحان مد و استایل، مورد استفاده قرار می‌گرفت. این پارچه، به عنوان بهترین جنس لباس خواب مردانه نیز به شمار می‌رود که در زیر دلایل آن را خواهید خواند.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس ساتن ابریشم

فواید: لباس خواب مردانه از جنس ساتن ابریشم اصل که در برند های لباس خواب معتبر مانند لباس سکرت با سابقه بیش از ده سال فعالیت عرضه می‌شود، بسیار نرم، لطیف، راحت و لوکس است. جلوه زیبایی ساتن، میتواند زیبایی اندام شما را تکمیل کند. نرمی و لطافت این پارچه، خوابی آرام را به همراه دارد. قیمت مناسب، عدم الکتریسته ساتن، سلامت پوست و همچنین کمک به سلامت مو، از دیگر فواید ساتن ابریشم اورجینال است.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس ساتن ابریشم

معایت: از بزرگترین مشکلات لباس خواب مردانه ساتن ابریشم، وجود انواع مختلف ساتن با کیفیت های پایین است که به جای ساتن ابریشم، توسط فروشگاه های متفرقه با قیمت های پایین، به فروش می‌رسد. میزان چروک پذیری این پارچه نیز میتواند برای بعضی از افراد، آزاردهنده باشد.

 لباس خواب جنس ساتن ابریشم

فواید و مشکلات پارچه لباس خواب مردانه لینن یا لنین

لینن یا لنین، از پارچه های نخی با کیفیت مناسب و ایده آل برای استفاده در تولید لباس شب مردانه است که بسیار خنک بوده و برای فصل های گرم سال، لباسی ایده آل است. در مطلب پارچه لینن چیست؟ کاربرد و ویژگی لنین را بدانید! حقایق جالب پارچه لنین در این باره بیشتر خواهید خواند.

فواید: لینن یا لنین، پارچه لباس راحتی بسیار خنکی است که مخصوص استفاده در تابستان و بهار است. از این جنس لباس راحتی مردانه، در مناطق گرم سیری استفاده می‌کنند. این جنس پارچه، برای انواع مانتو زنانه نیز محبوب است. وزن سبک، قابلیت تنفس سلولی به دلیل منافذ موجود در لنین و همچنین قیمت مناسب از دیگر ویژگی های مفید این جنس پارچه برای لباس خواب است.

معایب: از لباس خواب مردانه جنس لینن یا لنین، در فصل های سرد سال نمیتوان استفاده کرد. نرمی این جنس لباس، بسیار کمتر از ساتن ابریشم است. چروک پذیری پارچه لنین زیاد بوده و نیاز به اتو خواهد داشت.

معایب و فواید لباس خواب مردانه جنس لنین

چگونه سایز لباس راحتی مردانه را بدانیم؟ (راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی آقایان)

در فروشگاه های معتبر لباس خواب مردانه مانند برند قدیمی لباس سکرت، راهنمای بسیار کاملی برای انتخاب سایز لباس خواب مردانه وجود دارد. انتخاب سایز، یکی از مهمترین نکات در زمان خرید لباس راحتی آقایان است که باید به آن توجه کرد. در زیر، راهنمای انتخاب سایز لباس شب مردانه را خواهید دید.

روش اول انتخاب سایز لباس خواب مردانه:

راهنمای انتخاب سایز لباس خواب لباس سکرت
راهنمای انتخاب سایز لباس خواب لباس سکرت

جدول سایز بندی لباس خواب مردانه

سایز بندی لباس خواب مردانهدور سینه دور کمردور باسن قد آستین
سایز مردانه 48 (کوچکترین)968610264
سایز مردانه 501009010664
سایز مردانه 521049411064
سایز مردانه 541089811464
سایز مردانه 5611210411865
سایز مردانه 5811610812265

لطفا فقط بر اساس این جدول، سایز لباس خواب انتخاب بفرمایید

  • حتما میزان آزادی مورد نظر (مشتریان بر حسب سلیقه عموما بین 4 تا 8 سانت آزادی در نظر میگیرند) در اندازه ها لحاظ کنید.
  • برای اندازه گیری دور سینه و دور باسن، برجسته ترین و برای اندازه گیری دور کمر، باریکترین قسمت آن را اندازه گیری بفرمایید.
  • قد یا بلندی استاندارد در پیراهن مردانه 72 و بلندی شلوار مردانه 105 و قد شلوارک حدودا 55 سانتی متر است.
  • در صورتی که شکم دارید، لطفا اندازه دور شکم را هم در قسمت یادداشت سفارش درج کنید.
  • اگر سایز شما در جدول نبود، با پشتیبانی واتس اپ و یا تلفن لباس سکرت در تماس باشید تا به صورت سفارشی محصول مورد نظر تولید شود.

روش دوم: انتخاب سایز لباس خواب مردانه از روی لباس

  • برای اندازه گیری لباسی که اندازه اش رو دوست دارید انتخاب کرده و به روش زیر عمل کنید👇
  • (در روش دوم نیازی به لحاظ کردن میزان آزادی نیست، چون از روی لباسی که اندازه اش رو میپسندید، سایز رو بدست میارید.)
  • برای اندازه گیری دورسینه از بخش زیر بغل پیراهن تا سمت دیگه زیر بغل رو اندازه بگیرید.
  • برای اندازه گیری دور کمر از کمر شلوار کش استفاده کنید( بدون اینکه شلوار رو کش بدید اندازه اش رو بگیرید).
  • برای اندازه گیری دور باسن جایی که باسن شلوار رو پر می کنه اندازه بگیرید. (برجسته ترین بخش)
لباس راحتی مردانه

مطالعه بیشتر: شلوار اسلش چیست؟ شلوار اسلش رو با چی ست کنیم؟.

کدام مدل لباس خواب آقایان برای شما مناسب تر است؟

به صورت کلی در آقایان شیک پوش، میتوانند دو مدل لباس خواب مردانه شامل بلوز و شلوار آستین کوتاه و بلند و همچنین روبدوشامبر را انتخاب کنند. از این لباس ها، در استایل مردانه هم برای لباس راحتی، هم برای مهمانی استفاده می‌شود. همانطور که در مطلب روبدوشامبر چیست، مفصل توضیح دادیم، استفاده از روبدوشامبر، استایل شما را شیک تر از همیشه خواهد کرد.

5 نکته ضروری برای خرید لباس خواب مردانه

  • سعی کنی از بهترین جنس لباس خواب مردانه که در بالا معرفی شده است، استفاده کنید.
  • در زمان خرید لباس خواب مردانه، حتما ویدیو محصول را مشاهده کرده و با دید باز، انتخاب کنید.
  • برای انتخاب سایز لباس راحتی، از راهنمای انتخاب سایز بالا، استفاده کنید.
  • جنس لباس و اکسسوری در سلامتی و پوست و موی شما، تاثیر گذار است. در این باره مطالب فواید کلاه خواب برای مو و فواید روبالشتی ساتن ابریشم برای پوست و مو را مشاهده کنید.
  • از برندها و فروشگاه های قدیمی که از سابقه بیش از ده سال برخوردار هستند، خرید کنید تا علاوه بر قیمت مناسب، بهترین جنس لباس را داشته باشید و شیکتر از همیشه باشید.
  • برای زیبایی بیشتر، میتوانید لباس خواب مردانه خود را با سایر اکسسوری خواب خود ست کنید.
مهمترین نکات درخرید لباس خواب مردانه

مطالعه بیشتر: 40 مدل از جدیدترین و شیکترین مدل لباس خواب فانتزی در سال 2024.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا