زیبایی، سلامت و آرایش موآرایشزیبایی و آرایشسلامت و زیبایی ابرومد و استایل زنانهمد و استایل مردانه
موضوعات داغ

جذابترین رنگ مو سال 1402 چیست؟ ترند رنگ مو 2023! با رنگ موی مد سال آشنا شوید

با شیکترین رنگ موی مد سال آشنا شوید

انتخاب رنگ موی سال 1402، یکی از مهمترین دغدغه های بانوان در نوروز پیش رو است. مد ها و رنگ های متنوع در سال 2023 برای رنگ مو در نظر گرفته شده اند. بسیاری از بانوان دوست دارند تا با ترندهای رنگ موی سال جدید که آرایشگران مورد استفاده قرار خواهند داد، آشنا شوند و از رنگ موی مد سال برای خود استفاده کنند.
بنابراین، توصیه می‌کنیم در ادامه این بخش از مجله زیبایی و آرایش وقت مد همراه ما باشید تا انواع جدیدترین و جذابترین رنگ موهای سال 1402 را به شما معرفی کنیم. حتما با یک پیش زمینه عالی در انتخاب رنگ مو به پیش آرایشگر مراجعه کنید و رنگ موی دلخواه خود را مطابق با ترند سال انتخاب کنید.

مدل رنگ مو هایلات جدید
مدل رنگ مو جدید

ترندهای رنگ موی سال 1402 یا سال 2023 را بشناسید!

توجه به زیبایی، سلامت و آرایش مو بسیار مهم و ضروری است. امسال رنگ های متنوعی برای رنگ مو ترند شده است که قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد که با توجه به رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش از مجله آرایشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/cat/beauty-grooming/makeup/)، 20 مورد از بهترین و شیک ترین ترندهای رنگ موی سال 1402 یا 2023 را همراه با جزئیات و تصاویر معرفی می‌کنیم تا با شناخت آنها و متناسب با سلیقه شخصی، چهره و فرم صورت و مدل موی خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین و شیک ترین ترندهای رنگ موی سال
بهترین و شیک ترین ترندهای رنگ موی سال در مجله وقت مد

مطالعه بیشتر: پر طرفدارترین رنگ مو 1403 چیست؟ با رنگ موی سال 2024 آشنا شوید!.

جدیدترین رنگ موی پلاتینی

رنگ موی پلاتینی 1402، همیشه زیبا و چشم گیر است. رنگ موی پلاتینی؛ یک نوع سایه رنگی بسیار متفاوت از بقیه رنگها دارد. آرایشگرها برای ایجاد رنگ موی پلاتینی از عوامل سفیدکننده، تونرها، ماسک های آبرسان، پودرهای شیمیایی و مقادیری پراکسید هیدروژن استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر، مطلب علمی آبرسانی مو چیست؟ چگونه مو را آبرسانی کنیم؟ (آموزش 6 روش آبرسانی موی سر و هیدراته کردن مو) را مشاهده کنید.

رنگ موی پلاتینی 1402 همیشه زیبا و چشم گیر است.
رنگ موی پلاتینی 1402 همیشه زیبا و چشم گیر است.

معمولا، این رنگ مو به خانم هایی با پوست سرد (به رنگ گلگونی و یا پوست روشن) مناسب می‌باشد. پس از انجام رنگ موی پلاتینی، مراقبت و نگهداری از مو رنگ شده لازم است. محافظ های حرارتی پس از استفاده از این همه مواد شیمیایی برای موهای شما نیاز می‌باشد.

اسپانسر لباس سکرت
مدل رنگ مو هایلات قهوه ای روشن
رنگ مو جدید 1402

رنگ موی آکاجو، یکی از انواع رنگ موی مد سال 2023

رنگ موی آکاجو که جز انواع رنگ موی مد سال 1402 می‌باشد، در واقع یک رنگ قهوه ای تیره است که به خوبی با انواع رنگ پوست همخوانی دارد. با این حال، رنگ موی آکاجو برای پوست های سرد بسیار زیباتر خواهد بود. این رنگ مو بدون دکلره بدست می‌آید. اگر علاقمند به مدل رنگ موهای بدون دکلره هستید حتما انواع روشهای رنگ کردن مو بدون نیاز به دکلره را مطالعه کنید.

رنگ مو آکاجو، یک رنگ قهوه ای تیره است که به خوبی با تمام رنگ های پوست همخوانی دارد.
رنگ مو آکاجو، یک رنگ قهوه ای تیره است که به خوبی با تمام رنگ های پوست همخوانی دارد.

مطالعه بیشتر: آموزش همه راز ها و تکنیک های و روشهای زیبایی در مد و استایل زنانه.

شیکترین رنگ موی بلوند 2023

رنگ موی بلوند 2023، تقریبا بین رنگ پولکی، بلوند اسکاتلندی و دارچینی می‌باشد. برای اعمال این رنگ مو باید از روش‌هایی مانند هایلایت یا بالیاژ مو استفاده شود. برای اینکه رنگ موی بلوند به پوست بیاید، بهتر است ترکیبی از سایه های رنگی را در موهای خود ایجاد کنید.

رنگ موی بلوند، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موی زنانه
رنگ موی بلوند، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موی زنانه

بانوانی با پوست گرم با رنگ موهای بلوند، خیلی جذاب و زیباتر بنظر می‌رسند. نکته مهم دیگر در مورد این رنگ مو مربوط به رنگ ابروها است که باید با رنگ موی بلوند و روشن هماهنگ باشد.

برای آشنایی با ترند سال پیش، مطلب محبوبترین و شیکترین رنگ موی سال را مشاهده کنید.

مدل رنگ مو هایلات پر
مدل رنگ مو شیک و جدید

رنگ مو جدید بلوند قارچی برای نوروز 1402

رنگ موی بلوند قارچی احتمالا تا کنون به گوش شما نرسیده باشد! اما این رنگ مو یکی از ترندهای سال 2023 است. این رنگ مو ترکیبی از هایلایت های خاکستری، و قهوه ای روشن می‌باشد.

رنگ موی بلوند قارچی، یکی از ترندهای سال 2023 است
رنگ موی بلوند قارچی، یکی از ترندهای سال 2023 است.

رنگ موی بلوند قارچی برای خانم هایی که علاقه ای به رنگ موی خیلی روشن ندارند اما رنگ تیره را نیز نمی‌پسندند، ایده آل است. فراموش نکنید این رنگ مو با فصول سرد سال سازگاری دارد. این رنگ مو بسیار شبیه به رنگ قارچ است. بعد از انجام رنگ مو حتما فرایند تثبیت رنگ مو را انجام دهید تا ماندگاری و براقیت خود را از دست ندهد.

رنگ موی بلوند قارچی
رنگ موی بلوند قارچی، یکی از ترندهای سال 1402 است.

درباره مو بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید!.

رنگ مو صورتی شیک و خاص

به گفته allure، رنگ موی صورتی برای خانم های رمانتیک و احساسی میتواند انتخاب ایده آلی در سال 1402 باشد. این سایه رنگی از ترکیب رنگ های سفید و قرمز به دست می‌آید. به علاوه، رنگ موی صورتی برای خانم هایی با پوست روشن و حتی سبزه مناسب است. شما می‌توانید برای تنوع بیشتر از رنگ موی صورتی پاستیلی بهره بگیرید. انواع روش رنگ مو وجود دارد که باید با توجه به نوع رنگ مدنظر و جنس مو خود بهترین روش را انتخاب کنید.

رنگ موی صورتی مناسب خانم های رمانتیک و احساسی است.
رنگ موی صورتی مناسب خانم های رمانتیک و احساسی و شیکپوش است.

رنگ موی قرمز آتشین ترند سال 2023

رنگ موهای سال 1402 بسیار پر زرق و برق و درخشان خواهند بود. درصورتی که، این موهای رنگ شده به خوبی آبرسانی شده و از محصولات بدون نمک با ph متعادل استفاده شود، نتیجه نهایی قطعا بی عیب و نقص خواهد بود.
همچنین نگهداری هفتگی از موهای رنگ شده قرمز (رنگ فانتزی)، ضروری است تا کمرنگ نشوند. در این مطلب بهترین محصولات مراقبت از مو را بشناسید.

رنگ موی قرمز آتشین، یکی از انواع ترند رمگ مو سال سال 2023
رنگ موی قرمز آتشین، یکی از انواع ترند رمگ مو سال سال 2023 است.

مطالعه بیشتر: بیوتین (Biotin) چیست؟ آیا بیوتن به درمان ریزش مو کمک میکند؟.

رنگ موی هایلایت یکی از محبوب ترین رنگ موهای نوروز 1402

رنگ موی هایلایت به دو شیوه در آرایشگاه انجام می‌شود. اولین روش هایلایت با استفاده از کلاه سیلیکونی است که هزاران سوراخ دارد. در اصل شما تعیین می‌کنید که کدام قسمت از موها از این سوراخ ها کشیده شده و تغییر رنگ داده شوند.
روش دیگر هایلایت این است که بخش های کوچکی از مو جدا شده و در فویل آلومینیومی‌ پیچیده شود. در این روش هیچ گونه دردی را در سر خود احساس نمی‌کنید. از جمله رنگهایی که برای هایلایت 1402 مد شده اند، بلوند طلایی، شنی و مرواریدی هستند.

رنگ مو هایلات، ترند رنگ موی سال 1402 است.
رنگ مو هایلات، ترند رنگ موی سال 1402 است.

بیشتر بدانید: آیا رنگ کردن مو باعث آسیب و ریزش مو میشود؟.

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی یاسی

یکی دیگر از ترندهای رنگ موی سال 1402، رنگ موی یاسی است که از سایه رنگی بنفش الهام می‌گیرد. اولین قدم برای داشتن رنگ موی فانتزی یاسی، دکلره کردن رشته های مو می‌باشد. این رنگ مو در فصول گرم سال، بسیار محبوبتر است. بنابراین می‌توانید از رنگ موی یاسی برای تابستان 2023 نیز استفاده کنید.

رنگ موی یاسی است، از سایه رنگی بنفش الهام می‌گیرد.
رنگ موی یاسی، که از سایه رنگی بنفش الهام می‌گیرد

شیک پوش باشید: با جدیدترین مدل مانتو سال 1402 یا 2023 آشنا شوید.

رنگ موی فانتزی آبی

یکی از پرکاربردترین رنگ موهای های سال 2023 طبق نظریه استایلیست ها، رنگ موی آبی می‌باشد. بنابراین برای رنگ موی آبی، حتما به تناژ آن توجه کنید تا تن رنگی انتخابی شما با موها و رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. برای داشتن رنگ موی آبی، نیاز به دکلره کردن موهای خود خواهید داشت. اگر باردار هستید با مشورت از پزشک خود از رنگ‌های بدون آمونیاک استفاده کنید.

یکی از پرکاربردترین رنگ موهای های سال 2023 طبق نظریه استایلیست ها، رنگ موی آبی می‌باشد.
یکی از پرکاربردترین رنگ موهای های سال 2023 طبق نظریه استایلیست ها، رنگ موی آبی است.

بیشتر بدانید: شیک‎ترین مدل موی باز مجلسی کدام است؟! با جدیدترین انواع مدل موی باز مجلسی آشنا شوید.

جذابترین رنگ مو مسی برای سال 1402

رنگ موی مسی شباهت بسیاری به رنگ قرمز دارد. این رنگ برای موهای بلند و براق مناسب است، زیرا رنگ بسیار پر جنب و جوشی می‌باشد. رنگ موی مسی با پوست متمایل به زرد (پوست سرد)، همخوانی بیشتری دارد. برای مراقبت از موهای بلند حتما به توجه بیشتری نیاز است.

رنگ مو مسی، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موی زنانه است.
رنگ مو مسی، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موی زنانه است.

تشخیص رنگ پوست: برای تشخیص رنگ پوست خود، ساعد دست را آنالیز کنید. به این صورت که اگر رنگ ساعد دست شما مایل به آبی و صورتی باشد، رنگ پوست شما سرد است و اگر رنگ دیده شده متمایل به زرد و رگه های کمی سبز است، تناژ پوست شما گرم می‌باشد.

برای مشاهده مطلب علمی انواع روغن مو و بهترین ویتامین تقویت کننده مو کدام است!؟ با انواع ویتامین تقویت کننده مو آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.

خاص ترین رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا بین سایه های رنگی قرمز روشن و شرابی قرار می‌گیرد. همچنین این رنگ مو، ته رنگ قهوه ای دارد. رنگ موی مارسالا در سال 1402 برای خانم هایی با پوست سبزه ایده آل است. همچنین، این رنگ مو در فصل پاییز، فوق‌العاده است.

رنگ مو مارسالا، مناسب برای کسانی که رنگ پوست روشن دارند.
رنگ مو مارسالا، مناسب برای کسانی که رنگ پوست روشن دارند.

درباره ترند ها بدانید: رنگ سال 1402 چیست و چگونه آن را ست کنیم؟.

رنگ مو فانتزی شرابی مد سال 1402

اگر می‌خواهید در سال جدید، چهره و ظاهری متفاوت تر داشته باشید، رنگ موی شرابی میتواند انتخاب مناسبی باشد. معمولا موهای مجعد و حالت دار برای این رنگ مو، ایده آل هستند. رنگ موی شرابی با بیشتر رنگ های پوست هماهنگی دارد، اما افراد سبزه و سیاه پوست بیشتر از این رنگ استقبال می‌کنند.

رنگ موی شرابی، مد سال 1402 است.
رنگ موی شرابی، رنگ مد سال 1402 است.

در مورد سلامت مو بدانید: فیلر مو چیست؟! (Hair filler) پرکننده مو! انواع روش، مواد تشکیل دهنده، فواید و عوارض فیلر مو.

جدیدترین رنگ مو سفید یا یخی را بشناسید

همواره رنگ موی سفید یا یخی، بسیار شیک و مدرن و بین بانوان محبوب است. یکی از روش های سفید کردن موها استفاده از یک تونر قوی می‌باشد. شامپوهای حاوی سولفات پس از استفاده از مواد شیمیایی برای روشن کردن موها، تارهای مو را خشک و شکننده می‌کنند. یکی از روش های مراقبت از مو بعد از انجام رنگ، پروتئین تراپی است.

رنگ مو سفید یا یخی
رنگ مو سفید یا یخی

یکی دیگر از راهکارهای جلوگیری از خشک شدن موها پس از سفید کردن آنها، استفاده از ماسک های حاوی نشاسته ذرت (همان نشاسته آشپزی) است. نشاسته ذرت با محافظت بالا از موهای سفید شده، موهای شما را سالم نگه می‌دارد.

مطالعه بیشتر: کوتیکول مو (Hair cuticle) چیست؟ روشهای مراقبت کوتیکول مو.

رنگ مو مشکی، همیشه جذاب و ترند

موهای مشکی و موج دار همیشه بعد از یک هیدراتاسیون، ظاهر بسیار خوب و یکنواختی پیدا می‌کند. موهای سیاه با مدل موهای مینیمالی و یا حتی صاف بسیار خوب به نظر می‌رسد. رنگ موی مشکی دارای درخشندگی و جذابیت بالایی برای خانم ها است. شما می‌‌توانید انواع مدل مو را در این بخش مشاهده و به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

رنگ مو مشکی، همیشه جذاب و ترند
رنگ مو مشکی، همیشه جذاب و ترند است.

درباره مو بخوانید: فواید و عوارض موس مو یا فوم مو (Hair mousse)، 4 مورد از عوارض فوم مو.

رنگ موی قهوه ای بهترین انتخاب برای نوروز 1402

یکی دیگر از مدهای سال 1402، رنگ موی قهوه ای بسیار جذاب است. یکی از نکات مثبت رنگ موی قهوه ای این است که هیچ گاه از مد نمی افتد. خانم ها می‌توانند از طیف رنگی قهوه ای روشن، متوسط و یا تیره برای موهای خود بهره بگیرند که برای انواع رنگ پوست مناسب است.

رنگ موی قهوه ای
رنگ موی قهوه ای

مطالعه بیشتر: حیوان سال 1402 چیست؟ نماد حیوان سال 2023 چیست؟.

رنگ مو جدید شکلاتی

رنگ موی شکلاتی با استفاده از تناژ و سایه های قهوه ای ساخته می‌شود بدون اینکه تیره شود. رنگ موی شکلاتی باید کمی روشن تر از رنگ مشکی و یا قهوه ای تیره باشد. رنگ موی شکلاتی با شماره 6.7 جذاب ترین رنگ مو در نظر گرفته می‌شود.

رنگ مو جدید شکلاتی
رنگ مو جدید شکلاتی

رنگ موی شکلاتی با پوستهای سبزه و حتی تیره (سیاه)، سازگاری دارد و ظاهری طبیعی به مو می‌بخشد.

بیشتر بدانید: 16 مورد از شیک ترین مدل موی مردانه 1402 را بشناسید.

متفاوت ترین رنگ موی طلایی

یکی دیگر از ترندهای برتر 1402 رنگ موی طلایی می‌باشد. مهمترین نکته برای رنگ موی طلایی، جلوگیری از زرد شدن مو است که برای این کار باید از شامپوی معروف بنفش بهره بگیرید. ناگفته نماند که شامپوی بنفش نباید بیش از 3 دقیقه بر روی موهای رنگ شده شما باقی بماند، زیرا احتمال بنفش شدن موها است. در این بخش بهترین محصولات مراقبت از مو را معرفی کرده ایم.

رنگ موی طلایی، محبوب ترین رنگ موی زنانه
رنگ موی طلایی، محبوب ترین رنگ موی زنانه

مسئله مهم دیگر در مورد موهای طلایی، مراقبت از آنها در برابر نور خورشید و سشوار و اتوی مو می‌باشد. به علاوه، اتو موی صاف و فر‌کننده می‌توانند برای موهای طلایی بسیار مضر باشند.

رنگ مو جدید خاکستری

برای رنگ موی خاکستری علاوه بر مراقبت های لازم، می‌توانید از پاک کننده های مناسب استفاده کنید؛ تا تار موها همیشه سفید و هم تراز باشد. برخی از کوتاهی های مو از جمله مدل پیکسی جذابیت بیشتری به موهای خاکستری رنگ می‌دهد. همچنین، هیدراتاسیون با ماسک های مناسب برای موهای رنگ شده خاکستری توصیه می‌شود.

رنگ مو جدید خاکستری
رنگ مو جدید خاکستری

در مورد مو بدانید: شیکترین جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه را بشناسید.

رنگ مو فانتزی کاراملی مد سال 2023

در سال 1402، می‌توانید بدون توجه به بافت مو و نوع موی خود با خیال راحت از رنگ موی کاراملی زیبا بهره بگیرید. رنگ میو کاراملی هیچ آسیبی به موها نمیزند و نگهداری آن بسیار راحت است. همچنین، این رنگ مو دیرتر محو می‌شود و شماره 7.7 آن بسیار جذاب است. در این رابطه مطلب آموزشی جدیدترین مدل بافت جلو مو! و آموزش انواع مدل بافت موی زنان را بخوانید.

رنگ مو فانتزی کاراملی مد سال 2023
رنگ مو فانتزی کاراملی مد سال 2023

اگر دوست دارید کمی جوان تر به نظر برسید، همیشه رنگ های روشن تر و مدل موهای کوتاه تر را انتخاب کنید. شما بعد از رنگ مو می‌توانید موهای خود را به زیباترین شکل کراتینه کنید.

رنگ موی آمبره

یکی دیگر از پرطرفدارترین تکنیک های رنگ مو برای سال 2023، آمبره است که موهای شما درخشان می‌کند. تکنیک رنگ موی آمبره کاملا با هایلایت کالیفرنیایی متفاوت است؛ اما نتیجه ای مشابه به آن را دارد فقط با این تفاوت که هایلایت های آن بیشتر و مشخص تر است. رنگ موهای مورد استفاده برای تکنیک آمبره در سال 1402، رنگ های بلوند، قهوه ای روشن و قرمز هستند.

رنگ مو آمبره
رنگ مو آمبره

بیشتر بدانید: مناسبترین و بهترین روغن برای درمان موخوره چیست!؟.

بهترین رنگ مو برای موهای بلند و متوسط در سال 1402 چیست!

بهترین رنگ مو برای موهای بلند در سال 2023، رنگ بلوند می‌باشد که می‌تواند از تکنیک هایلایت نیز بهره بگیرد. همچنین یکی دیگر از تکنیک های جذاب به غیر از هایلایت در سال 1402، آمبره است که بر روی موهای بلند فوق العاده زیبا می‌شود.

رنگ مو برای موهای بلند و متوسط و کوتاه
بهترین رنگ مو برای موهای بلند و متوسط در سال 1402

در تکنیک آمبره، ریشه موها نسبت به ساقه، تیره تر است و موهای شما در بخش پایین روشن تر هستند. بهترین رنگ مو برای موهایی با طول متوسط، قهوه ای روشن است. همه این تناژهای رنگی، چهره شما را جوان تر نشان می‌دهند.

بیشتر بدانید: 9مورد از روغن های موثر در رشد سریع مو را بشناسید!.

بهترین رنگ مو برای موی کوتاه در سال 1402

بهترین رنگ مو برای موهای کوتاه در سال 2023 و یکی دیگر از ترندها، رنگ موی مشکی است. توجه داشته باشید که موهای کوتاه و مشکی خود را همواره مرطوب نگه دارید. به این دلیل که موهای کوتاه در مقایسه با موی بلند، سریعتر رطوبت و آب خود را از دست می‌دهند. به همین علت بهتر است از ماسک های آبرسان برای موهای سیاه و کوتاه خود بهره بگیرید. ترندترین مدل مو کوتاه زنانه مدل موی باب می‌باشد.

در این رابطه مطلب مدل موی باب (Bob) چیست!؟ 15 مورد از بهترین و جذابترین مدل باب (همراه با ویدیو) را مشاهده کنید.

بهترین رنگ مو برای موی کوتاه در سال 1402
بهترین رنگ مو برای موی کوتاه در سال 1402

بیشتر بدانید: گچ مو یا رنگ موی موقت چیست؟ آموزش استفاده از انواع گچ مو (Hair Chalk).

رنگ موی آمبره و سامبره

در سال جدید، ما همچنان شاهد رنگ موهایی آمبره و سامبره (دو رنگ) در طول‌های مختلف و انعکاس های براق (قهوه ای شکلاتی، بلوند تافی و قرمز) خواهیم بود. همچنین استفاده از فیس فریم نیز ترند سال است.

مدل رنگ موی آمبره جدید و بلوند زنانه
رنگ موی آمبره

مطالعه بیشتر: ۱۱ سبک محبوب از انواع مدل موی جذاب زنانه ! با محبوب ترین و جذاب ترین مدل موی زنانه آشنا شوید.

رنگ موی هایلایت عسلی

رنگ موی هایلایت‎های عسلی دقیقاً از عسل الهام گرفته شده اند که بلوند طلایی را با رنگ‎های کهربایی و قهوه ای ترکیب می‎کنند. آنها فوق العاده و همه کاره هستند و برای بسیاری از رنگ‎های پوست (سفید، گندمی، سبزه) مناسب بوده و میتوان آن را با مدل مو گرگی استفاده کرد.

مدل رنگ موی هایلات عسلی شیک و جدید
رنگ مو هایلات عسلی مناسب همه سلیقه ها است.

ترندهای رنگ موی سال 1402 یا سال 2023 را بشناسید!

مدل رنگ مو هایلات پر

توجه به زیبایی، سلامت و آرایش مو بسیار مهم و ضروری است. امسال رنگ های متنوعی برای رنگ مو ترند شده است که قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد که با توجه به رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش از مجله آرایشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/cat/beauty-grooming/makeup/)، 20 مورد از بهترین و شیک ترین ترندهای رنگ موی سال 1402 یا 2023 را همراه با جزئیات و تصاویر معرفی می‌کنیم

شیکترین رنگ موی بلوند 2023

رنگ مو هایلات، ترند رنگ موی سال 1402 است.

رنگ موی بلوند 2023، تقریبا بین رنگ پولکی، بلوند اسکاتلندی و دارچینی می‌باشد. برای اعمال این رنگ مو باید از روش‌هایی مانند هایلایت یا بالیاژ مو استفاده شود. برای اینکه رنگ موی بلوند به پوست بیاید، بهتر است ترکیبی از سایه های رنگی را در موهای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا