مد و استایل زنانهسلامتمد و استایل

سوتین جک دار چیست؟ کاربرد، فواید و عوارض سوتین جک دار را بدانید!

آیا استفاده از سوتین جک دار عوارض دارد؟

سوتین جک دار، مدلی از سوتین است که علاوه بر حمایت و پشتیبانی از سینه، در صورت انتخاب سایز و مدل مناسب، میتواند سینه شما را جذاب تر و خوش فرم تر نشان دهد. اما قبل از خرید سوتین جک دار، باید در مورد فواید و عوارض آن، مطالب لازم را بدانید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید.
در این سری از مطالب مد و استایل زنانه از وقت مد، انواع مدل سوتین جک دار را به شما معرفی کرده و فواید و کاربرد آن ها را توضیح خواهیم داد.

سوتین جک دار چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش lebassecret، سوتین جک دار، سبکی از انواع مدل سینه بند زنانه است که با داشتن پدهای مخصوصی در داخل کاپ سوتین، سین ها را به سمت بالا لیفت داده و آن ها را زیباتر و خوش فرم تر، نشان خواهد داد. در واقع این مدل سینه بند، نوعی سوتین لیفت دهنده است که برای بانوانی که سینه های کوچک و یا افتاده و آویزانی دارند، بسیار مناسب بوده و به ترند زنانه تبدیل شده است.

سوتین جک دار چیست و چه کاربردی دارد؟

مطالعه بیشتر: اندازه سینه خانم ها، به چه عواملی بستگی دارد؟ با انواع روش بزرگ کردن سینه با لباس آشنا شوید.

فواید سوتین جک دار چیست؟

همانطور که توضیح دادیم، سینه بند جک دار، به وسیله پد های که در داخل کاپ خود دارد، سینه را به سمت بالا، لیفت خواهد داد. این در حالی است که علاوه بر وظیفه اصلی خود، یعنی حمایت از سینه، باعث زیباتر نشان دادن سینه خواهد شد. بانوان زیادی در دنیا، دچار افتادگی سینه هستند و یا سینه های کوچکی دارند که دوست دارند آن ها را بزرگ تر از آن چه که هست، نشان دهند.

میتوان گفت، مهمترین کاربرد سوتین جک دار، لیفت دهی و حمایت از سینه است. بانوان از سوتین جکدار، معمولا در زیر انواع لباس مجلسی، استفاده می‌کنند تا خود را خوش فرم تر نشان دهند. اما استفاده طولانی مدت از این مدل سینه بند، به دلایلی که در پایین توضیح داده شده، مناسب نیست. همچنین میتوانید برای راهنمای بیشتر، مطلب پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟ را مشاهده کنید.

اسپانسر لباس سکرت
فواید سوتین جک دار چیست؟

مطالعه بیشتر: چه سنی برای پوشیدن سوتین مناسب است؟ راهنمای انتخاب اولین سوتین برای دختران.

انواع سوتین جک دار

در بخش زیر، انواع سوتین جک دار را همراه با کاربرد آنها، مشاهده خواهید کرد:

سوتین جک دار فانتزی

سینه بند جک دار فانتزی، سبکی از انواع سوتین جک دار است که فرم زیباتری داشته و معمولا به وسیله تور، توز گاز، لایه و کاپ های مخصوص، جلوه بسیار زیبایی دارد. از سوتین جکدار فانتزی، برای تحکیم روابط زناشویی و تحریک آن، استفاده زیادی می‌شود. برای دیدن جدیدترین انواع مدل لباس زیر فانتزی اینجا کلیک کنید.

جک داخل سوتین جک دار

بیشتر بدانید: شورتکس چیست؟ فواید، کاربرد و نحوه ی استفاده از شورت پریودی.

سوتین جک دار توری

همانطور که از نام این سبک از انواع سوتین جک دار مشخص است، از پارچه های توری که تنفس پذیری زیادی داشته و جلوه زیبایی به پوست می‌دهد، تولید می‌شود. از سوتین های جک دار توری، با توجه به اینکه برای تنفس سلولی پوست سینه مفید است، میتوان به صورت طولانی مدت تری نسبت به سایر انواع سینه بند جک دار، استفاده کرد.

بیشتر بدانید: روبدوشامبر چیست؟ با انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه جدید آشنا شوید.

سوتین جک دار دکلته

از سوتین جک دار دکلته نیز به دلیل فرم دهی بسیار زیبا به سینه، برای مهمانی ها و مجالس و لباس های مهمانی، استفاده زیادی می‌شود. این مدل سوتین، سینه را به هم نزدیک کرده و فرم گرد تری به سینه خواهد داد.

بیشتر بدانید: بادی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ انواع بادی و روش های ست کردن آن.

سوتین جک دار مجلسی

سوتین مجلسی جک دار نیز همانند انواع مدل بالا، فرم زیایی به سینه داده و به خوبی از آن ها حمایت خواهد کرد. این مدل سوتین جک دار، برای پوشیدن در زیر جدیدترین و شیک ترین انواع مدل لباس مجلسی زنانه بسیار مناسب بوده و برای بانوانی که به فرم بدن خود، اهمیت زیادی می‌دهند، مناسب تر است.

بانوان بخوانند: آموزش انتخاب سایز کاپ قاعدگی، نحوه ی انتخاب اندازه مناسب.

عوارض سوتین جک دار را بدانید!

بهتر است بدانید از سوتین جک دار نیز مانند انواع مدل سوتین، نباید به صورت طولانی مدت استفاده کرد. همچینین در زمان خرید سوتین مجلسی از برند های و سایت های معتبر مانند برند لباس سکرت، باید به راهنمای انتخاب سایز، دقت کنید. چرا که پوشیدن لباس تنگ، با عوارض زیادی همراه است.
علاوه بر این، یکی از مهمترین عوارض سوتین های جک دار، فشار زیاد به سینه است. برای همین نباید در زمان خوابیدن، از آن استفاده کرد. چرا که در صورت استفاده طولانی مدت از سینه بند جک دار، فشار زیادی به غده های لنفاوی وارد خواهد شد و بهتر است شب ها در زمان خواب، آن ها را نپوشیدن و از سایر لباس ها مانند لباس خواب، استفاده کنید.

عوارض سوتین جک دار را بدانید!

بیشتر بدانید: بهترین برند لباس زیر و لباس خواب در ایران.

سینه بند جک دار مناسب چه لباس هایی است؟

همانطور که در بخش بالای این مطلب از سری مطالب آموزش مد و استایل زنانه از مجله وقت مد توضیح دادیم، بهتر است از سوتین جک دار، در زیر لباس های مجلسی، لباس های مهمانی، لباس های فانتزی استفاده کنید. این مدل لباس ها، به دلیل باز بودن و پوشش بدن نما، نیاز به سوتین های جک داری دارند که شما را زیباتر نشان دهند و در عین حال، حمایت لازم را از سینه داشته باشند.

بیشتر بدانید: 5 نکته ضروری برای خرید لباس خواب مردانه !.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا