مد و استایل زنانهاکسسوری مدمد و استایل
موضوعات داغ

شیکترین مدل های مانتو 1403؛ رنگ سال مانتو 1403 یا 2024

با شیکترین و جذابترین مدل های مانتو سال 1403 آشنا شوید

استفاده از شیکترین مدل های مانتو 1403 و یا رنگ سال مانتو 1403، تیپ و استایل بانوان را جذاب تر و زیباتر از همیشه خواهد کرد. افراد شیک پوش، به استایل و تیپ خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند با مدل های جدید آشنا شده و در صورت تمایل از آنها استفاده کنند.
در این بخش از مطالب مد و استایل زنانه در مجله وقت مد، شیکترین مدل های مانتو 1403 را به همراه رنگ مانتو 2024 معرفی کرده ایم تا بین بهترین مدل ها، مدل مورد پسند خود را بیابید.

مدل مانتو عید
مدل مانتو سبز رنگ

شیکترین مدل های مانتو 1403

همانند مدل های مانتو سال 1402، در سال جدید تنوع زیادی از انواع مانتو، در بازار عرضه می‌شود تا بتواند هر سلیقه ای را شامل شوند. از جمله مدل های مانتو 1403، مانتو کتی، مانتو سوزن دوزی، مانتو ژاکارد، پیراهن ساحلی، مانتو شومیزی و … است.
در بخش زیر جدیدترین مدل مانتو 2024 را معرفی کرده و نحوه ی ست کردن آنها را آموزش خواهیم داد.

مانتو کتی جدید با شلوار
مانتو شیک و جدید 1403

درباره استایل زنانه بدانید: مانتو مناسب هر اندام چیست؟ مدل مانتو مناسب هر اندام را در مجله وقت مد، بشناسید.

مانتو جلو بسته

یکی از ترندهای سال جدید، مانتو جلو بسته است که در بخش جلو دکمه ای نمی‌خورد و جلو باز هم نیست. این مدل مانتو اغلب دارای یقه گرد بوده و از بخش جلو کوتاه و از پشت بلند است.
پیشنهاد می‌کنیم مدل مانتو جلو بسته را با شلوارهای لینن و مام استایل و صندل های دخترانه جدید ست کنید. برای تجربه استایل مینیمال از رنگ های نود بهره بگیرید.

مدل مانتو جلو بسته
مدل مانتو جلو بسته با شلوار

درباره ترند مانتو بخوانید: شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی.

اسپانسر لباس سکرت

مانتو کتی یکی از شیکترین مدل مانتوهای 1403

مانتو کتی، چند سال مدوام است که جزو محبوب ترین مانتوهای سال به شمار می‌آید. امسال نیز این مدل، یکی از شیکترین مانتوهای 1403 می‌باشد.
پیشنهاد می‌کنیم مانتو کتی کتان و بدون طرح را با انواع شلوار نیم بگ و بگ به همراه کتانی یا کالج زنانه ست کنید. مانتو کتی را با چی ست کنیم؟ روش های ست کردن مانتو کتی را به صورت کامل آموزش ببینید.

مدل مانتو کتی
مدل مانتو کتی ست با شلوار جدید

مانتو شومیزی

استفاده از مانتو شومیزی و مانتو جلو بسته به دختران پیشنهاد ویژه می‌شود. مانتوهای شومیزی طرحدار و بدون طرح با قد کوتاه در سال 1403 روانه بازار شده اند که شما می‌توانید بنا به سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. مانتو شومیزی با شلوار اسکینی یا شلوار راسته به همراه صندل و حتی کتانی استایل جذابی می‌شود.

مدل مانتو شومیزی
مانتو شومیزی شیک

درباره لباس زنانه بدانید: شلوار اسلش چیست؟ شلوار اسلش رو با چی ست کنیم؟.

جدیدترین مدل مانتو عید 1403، ست کت و پیراهن

یکی از جدیدترین و شیکترین مدل های مانتو 1403، ست کراپ یا کت با پیراهن است. یک کت کوتاه طرحدار را با پیراهن بدون آستین به رنگ کرم ست کنید. برای اینکه استایل خود را تکمیل کنید از صندل های بدون پاشنه استفاده کنید.
بجای کت می‌توانید از کراپ های آستین دار که در تنوع زیاد وجود دارند استفاده کنید. اگر دوست دارید از زیر پیراهن، شلواری بپوشید، شلوار لگ را توصیه می‌کنیم. سعی کنید از انواع مدل سوتین مناسب برای پوشیدن زیر مانتو، استفاده کنید تا سلامتی خود را حفظ کنید.

ست کت و پیراهن
مدل ست کت و پیراهن زنانه

مطالعه بیشتر: بیکینی چیست؟ انواع لباس بیکینی چه ویژگی دارند؟!.

ست کت و دامن

به گزارش vaghtemod، برای عید 1403، مدل کت و دامن بسیار محبوب شده است. کت های کوتاه با دامن های بلند به همراه کفش پاشنه بلند و صندل جذابیت فراوانی دارند. اگر جزو بانوانی هستید که خاص و متفاوت بودن برای شما اهمیت بالایی دارد از انتخاب ست کت و دامن غافل نشوید.
بنا به سلیقه خود، مدل ساده یا طرحدار آن را می‌توانید انتخاب کنید.

مدل جدید مانتو
ست زیبا مانتو 1403

25 سبک از جدیدترین مدل دامن! شیکترین مدل دامن زنانه را بشناسید.

مدل مانتو سوزن دوزی، ترند 2024

اگر به دنبال مدل مانتو مجلسی و شیک برای سال 2024 هستید، مانتو سوزن دوزی یکی از بهترین مدل ها می‌باشد. انواع جنس پارچه را در مطالب قبلی مد و استایل معرفی کرده ایم که پارچه سوزن دوزی یکی از شیکترین و لوکس‌ترین نوع پارچه ها می‌باشد. مانتو سوزن دوزی جلو باز را با شلوار واید لگ یا راسته به همراه کفش پاشنه بلند ست کنید.

مدل مانتو کوتاه سوزن دوزی شده
مدل مانتو سوزن دوزی جدید

شیکترین مدل مانتو 1403، وست با شومیز

مانتو وست با شومیز سفید
ست سومیز با وست

وست ها، مانتوهای حلقه ای و بدون آستینی هستند که با انواع شومیز قابل ست شدن می‌باشند. یکی از شیکترین مدل مانتوهای 2024، وست به همراه شومیز است.
پیشنهاد می‌کنیم، مانتو وست سوزن دوزی کوتاه را با شومیزهای آستین پفی سفید رنگ ست کنید. برای تکمیل استایل از شلوار بوت کات یا نیم بگ به همراه صندل بدون پاشنه بهره بگیرید.

ست وست و شومیز
ست وست با شومیز

مطالعه بیشتر: روبدوشامبر چیست؟ با انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه جدید آشنا شوید.

مانتو کفتان

مانتوهای کفتان، پیراهن های بلند و جلو بسته ای هستند که به دلیل گشاد بودن کاملا راحت می‌باشند. این مدل مانتو برای سال 1403 انتخاب شده است.

مدل مانتو بلند و کفتان
مدل مانتو جدید و مشکی

یکی از بهترین استایل های جنوب، پوشیدن مانتو کفتان می‌باشد. علاوه بر این، مانتو کفتان یک گزینه مناسب برای مانتو تابستانی است. مدل ساده یا خامه دوزی شده آن را با صندل و کیف های کوچک یک طرفه ست کنید و مانند الماس بدرخشید.

ست کت و شلوار زنانه
کت و شلوار زنانه زیبا

مطالعه بیشتر: 19 سبک از انواع مدل کیف زنانه! کدام مدل کیف زنانه، استایل شما را لاکچری می کند؟.

مانتو کیمونو

مانتو کیمونو همانند روبدوشامبرها گشاد و آستین مستطیلی هستند. اگر فردی توپر یا چاق هستید و دوست دارید شکم خود را مخفی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در سال 1403 به فکر خرید مانتو کیمونو باشید.

مدل مانتو کیمونو کوتاه
مدل مانتو کیمونو کوتاه 1403

مانتو کیمونو را با شلوار اسلوچی یا جذب ست کنید. 6 مدل از انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن! با انواع مانتو که شما را چاقتر نشان می‌دهد آشنا شوید.

مدل مانتو 1403 اینستاگرام، مانتو ژاکارد

یکی از مانتوهای 1403 اینستاگرام، مانتوهای ژاکارد هستند که در طرح های متنوع عرضه می‌شوند. پارچه ژاکارد دارای طرح برحسته از خود پارچه است که جنسی خشک و آهاردار دارد.

مدل مانتو کتی ژاکارد
مدل جدید از مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد را با انواع شلوار بگ یا راسته کوتاه می‌توان ست کرد. برای تکمیل استایل خود از کفش های مجلسی شیک و زیبا استفاده کنید. با شلوار بگ چی بپوشیم !؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ را بشناسید.

کت شانل برای نوروز 1403

کت شانل از جنس پارچه شانل، لمه دار با تار پود برجسته است که برای نوروز 1403 ترند شده است. کت شنل بیشتر با رنگ مشکی، سفید و کرم به بازار عرضه شده اند. کت شنل کوتاه را با انواع شلوار مام استایل کتان و کتانی سفید یا کالج ست کنید. کفش مناسب هر مدل شلوار زنانه چیست؟ با هر مدل شلوار زنانه، چه کفشی را ست کنیم؟.

کت شانل مشکی و طلایی
کت شانل زنانه

درباره سلامت زنان بدانید: کاپ قاعدگی چیست؟ عوارض، فواید، کاربرد و آموزش استفاده از کاپ قاعدگی.

مانتو خامه دوزی از زیباترین مدل های 1403

مانتوهای خامه دوزی از شیکترین مدل مانتوهای 1403 است که برای سال جدید مجددا مد شده است. پارچه خامه دوزی عموما با نخ های ابریشمی و کاموایی دوخته می‌شوند. اگر به داشتن استایل سنتی و در عین حال مجلسی علاقه دارید، مانتو خامه دوزی را با شلوار بگ یا واید لگ پارچه ای ست کنید.

مدل مانتو خامه دوزی
مدل مانتو کتی خامه دوزی 2024

درباره بهداشت زنان بدانید: تامپون چیست؟ کاربرد، مزایا، عوارض و آموزش استفاده ایمن از تامپون قاعدگی.

پیراهن ساحلی

برای فصل گرم سال 2024 به شما پیشنهاد می‌کنیم از پیراهن های ساحلی گشاد و بلند استفاده کنید. بهترین جنس پیراهن های ساحلی کتان و نخی هستند که شما را خنک نگه می‌دارند.

مدل های گلدوزی شده این پیراهن های ساحلی نیز در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه شده اند که می‌توانید با لگ یا جوراب شلواری ست کنید.

مانتو زنانه جدید و کوتاه
مدل مانتو برای عید

خوش استایل شو: جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو کرسپو؛ روش های ست کردن انواع مانتو کرسپو.

رنگ مانتو 1403 یا 2024

همان طور که می‌دانید رنگ سال 1403 یا 2024، رنگ هلویی یا همان گلبهی است. به همین دلیل رنگ مانتو سال 1403 نیز هلویی می‌باشد.

مدل کت و شلوار زنانه
مانتو شیک و جدید

در نظر داشته باشید مانند چند سال اخیر فقط یک رنگ به عنوان ترند زنانه سال شناخته نمی‌شود و برای در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها، علاوه بر رنگ هلویی رنگ های دیگری مانند کرم، قرمز، مشکی، سبز، نارنجی، آبی و سفید برای امسال در نظر گرفته شده است. بهتر است رنگ مانتو خود را بر اساس رنگ پوست، فرم بدن و نوع استایل خود انتخاب کنید.

مانتو رنگ سال
شیکترین مدل مانتو

بیشتر بدانید: 6 مدل از انواع مانتو برای چاق تر دیده شدن! با انواع مانتو که شما را چاقتر نشان می‌دهد آشنا شوید!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا