ضرورت خرید لوازم آرایشی اصل

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارها برای بیشتر بانوان است. در صنعت زیبایی، همیشه وسوسه خرید محصولات تقلبی وجود دارند. هم چنین به گونه ای ساخته می شوند، که شبیه ترین کیفیت را به نوع اورجینال داشته باشند.

با این حال اغلب اوقات این محصولات ممکن است از مواد اولیه ضعیف و مضر ساخته شده باشند. در این جا است که خرید لوازم آرایشی اصل با اهمیت دیده می شود. اگر شما هم دغدغه خرید لوازم آرایشی اورجینال را دارید و علاقه دارید ویژگی ها و راهنمای خرید این محصولات را بدانید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید‌.

چرا باید لوازم آرایشی اصل خریداری کنیم؟

خرید لوازم آرایشی همیشه یک کار بسیار لذت بخش برای بسیاری از بانوان است. هنگامی که به بازار برای خرید مراجعه می کنید یا در انواع سایت لوازم آرایشی به دنبال محصول مورد نظر خود هستید، با انبوهی از کالاها و برند های مختلف روبه رو خواهید شد که همه ادعای اورجینال یا اصل بودن را دارند. اما چرا این موضوع برای خرید لوازم آرایش بسیار مهم است؟

اسپانسر لباس سکرت

همان طور که می دانید اکثر وسایل آرایشی که در بازار وجود دارند، از مواد شیمیایی ساخته شده اند. این ترکیبات اگر از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته نشده باشند، احتمال آسیب جدی به صورت آنی یا در دراز مدت را بر روی پوست و بدن خواهند داشت.

به عنوان مثال افلاتوکسین از نوع B یک ماده سمی است که اگر لوازم آرایشی و بهداشتی غیر اورجینال را آزمایش کنیم، این ماده را در بسیاری از آن ها پیدا خواهیم کرد. درواقع این مواد جایگزین ارزان تر انواع با کیفیت هستند. البته بسته به نوع لوازم آرایشی، می توان مواد سمی بسیاری را در آن ها شناسایی کرد که تعدادی را در زیر نام‌ می بریم.

سرب، قابل استفاده در رژ لب ها

یکی از رایج ترین مواد سمی در لوازم آرایشی سرب است. این ماده اثرات سو بالایی برای انسان دارد و می تواند روی تولید مثل، کلیه ها، کبد، سیستم عصبی و قلبی عروقی تاثیرات بدی بگذارد. از این رو باید خرید لوازم آرایشی بدون سرب را در اولویت‌ گذاشت.

آرسنیک، قابل استفاده در کرم ها

یکی دیگر از‌ مواد سمی که در لوازم آرایشی تقلبی وجود دارد آرسنیک است. این ماده در طول زمان می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی سلامتی داشته باشد. هم چنین برای زنان باردار و شیرده نیز بسیار مضر است.

جیوه، قابل استفاده در کرم های روشن کننده

اگر به تازگی کرم روشن کننده پوست خریداری کرده اید که ارزان قیمت تر از دیگر کرم های بازار بوده است، به احتمال بسیار زیاد در آن جیوه وجود دارد. جیوه ماده بسیار خطرناکی برای سلامتی است و به سرعت از طریق پوست جذب می شود. این ماده کاملا سرطان زا است و روی جنین نیز تاثیر می گذارد‌.

برلیوم، قابل استفاده در رژ لب ها

در خرید رژ لب تقلبی ممکن است برلیوم نیز وجود داشته باشد‌. از این رو ممکن است به بیماری های جبران ناپذیری مبتلا شوید. بنابراین باز هم خرید لوازم آرایشی تقلبی می تواند بسیار مضر باشد.

چطور لوازم آرایش غیر اصلی را تشخیص دهیم؟

بعد از اینکه با عوارض جبران ناپذیر خرید لوازم آرایشی تقلبی آشنا شدیم، در این قسمت بهتر است بدانیم که برای خرید لوازم آرایشی اصل و تشخیص آن ها از تقلبی چه کارهایی را باید انجام داده و به چه مواردی باید توجه کرد.

ممکن است لوازم آرایشی تقلبی بسیار شبیه به اصل باشد و به هیچ عنوان از ظاهر نتوان تشخیص داد. با این حال اولین موردی که در این زمینه به آن توجه می شود، بوی لوازم آرایشی است. معمولا محصولاتی که تقلبی است بوی نامطبوع یا غیر معمول دارند. سپس باید به قیمت آن توجه کرد. اگر قیمت یک محصول پایین باشد، احتمال اینکه تقلبی باشد زیاد است. به عنوان مثال اگر برند ساخت اروپا یا آمریکا باشد، برند هایی که ساخت چین هستند ممکن است ارزان تر به فروش رسند و معمولا تقلبی هستند.

بیشتر افرادی که به مواد مختلف شیمیایی حساسیت دارند احتمالا به این محصولات نیز واکنش نشان می دهند. پس بهتر است کمی از آن را روی پوست خود امتحان کنید و به محض دیدن بثورات پوستی می توان حدس زد که لوازم آرایشی تقلبی است.

هم چنین معمولا خرده فروشی های نا معتبر نیز به فروش محصولات تقلبی مشغول هستند، بنابراین علاوه بر توجه به علایم لوازم آرایشی تقلبی، باید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید. به عنوان مثال بسیاری از افراد امروزه عادت دارند بیشتر خرید های خود از جمله لوازم آرایشی را به صورت اینترنتی خریداری کنند. احتمال اینکه آنلاین شاپ محصولات پوستی بخاطر سود بیشتر محصول تقلبی را به شما بفروشند زیاد است.

بنابراین باید از سایت های بسیار معتبر خرید خود را انجام دهید. به این موضوع نیز باید توجه داشت که ممکن است محصولات های کپی یا با کیفیت نزدیک به اورجینال به شما پیشنهاد شوند. در این جا باید گفت این محصولات نیز ممکن است به پوست شما آسیب برسانند و تفاوتی با دیگر انواع تقلبی ندارند.

خرید لوازم آرایشی اصل را از کجا انجام دهیم؟

حال که با تمامی جوانب لوازم آرایشی تقلبی آشنا شدید، ممکن است از خود بپرسید که خرید لوازم آرایشی اصل را از کجا انجام دهم؟ البته وقتی به نزدیک سال نو می رسیم عده زیادی از افراد به همراه خرید پوشاک نو لوازم آرایشی جدید نیز تهیه می کنند.

بنابراین خرید لوازم آرایش 1402 نیز می تواند تبدیل به یک دغدغه برای بسیاری از افراد شود. ابتدا ممکن است به فکر خرید حضوری و فروشگاه های معتبر در این زمینه بیوفتید.

این روش نیز می تواند خوب باشد، زیرا امکان دیدن محصولات آرایشی از نزدیک وجود داشته و می توان تقلبی را از اصل تشخیص داد. اما در اینجا قصد داریم تا راهی بهتر را به شما پیشنهاد دهیم.

در بالا بیان شد که امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به حضوری ترجیح می دهند. درواقع این نوع خرید می تواند بسیار راحت و آسان انجام شده و محصول درب محل به شما تحویل داده شود. اما پیدا کردن یک آنلاین شاپ یا سایت معتبر ممکن است کمی سخت باشد.

از این رو به شما فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین را پیشنهاد می دهیم. شما می توانید به راحتی از این آنلاین شاپ، خرید لوازم آرایشی اصل را انجام دهید و هم چنین نسبت به اصل بودن اجناس نیز اطمینان کامل را داشته باشید.

این سایت یک فروشگاه جامع در این زمینه است که به شما کمک می کند محصولات مناسب خود را به راحتی پیدا کرده و با آسودگی و راحتی خیال آن ها را خریداری کنید.

و در آخر، چرا خرید اینترنتی لوازم آرایشی؟

خرید لوازم آرایشی آن هم به صورت آنلاین می تواند بسیار لذت بخش باشد. شما در حالی که استراحت می کنید وارد سایت معتبری مانند چاپار آنلاین خواهید شد و با استفاده از کمک پشتیبانی آنلاین فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنید. در این روش از خرید بدون تحمل شلوغی بازار و ترافیک، می توانید خرید خود را انجام دهید و با خواندن توضیحات محصول و مقایسه آن ها با هم، نوع مناسب خود را پیدا کنید. هم چنین قیمت منصفانه تری از لوازم آرایشی نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

یک دیدگاه

  1. لوازم آرایش اصلی از کجا بخریم؟
    میگن هرچی تو ایران هست رو تو کرج پر میکنن و به اسم برند میفروشن
    حلال حروم سرشون نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا