تخت اپیلاسیون و ماساژ جدید و حرفه ای بخر !

تخت اپیلاسیون و ماساژ یکی از ملزومات ضروری در سالن‌های زیبایی است که برای پاکسازی بدن، صورت، ریلکسیشن و ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولیدی ها با بررسی نیاز بازار سعی کرده تنوع زیادی از انواع تخت اپیلاسیون و همچنین تخت ماساژ را طراحی و تولید کند، تا صاحبین آرایشگاه‌ها به راحتی بتوانند مناسب‌ترین محصول را انتخاب نمایند. کافیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های تخت اپیلاسیون و ماساژ در سالن ها


در محیط آرایشگاه‌های زنانه و مردانه تخت اپیلاسیون و ماساژ جزء ابزارهای مهم محسوب می‌شوند و به صورت مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین سبب لازم است که برخی از ویژگی‌ها را داشته باشند، تا در طولانی مدت بدون از دست رفتن کیفیت، بتوان از آنها استفاده کرد.

اسپانسر لباس سکرت

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تخت اپیلاسیون و ماساژ شامل موارد ذیل است:

داشتن فوم سرد در قسمت نشیمن اپیلاسیون مانع از فرورفتگی آن در حین استفاده طولانی مدت می‌شود.


روکش این تخت‌ها از جنس چرم مصنوعی با کیفیت انتخاب شده، تا در صورت بروز هرگونه آلودگی بتوان آن را تمیز کرد.


شاسی تخت را از جنس فولاد به هم پیوسته طراحی کرده‌اند، تا وزن افراد را به خوبی تحمل کند.


تنوع زیاد در طرح دوخت تخت اپیلاسیون، موجب شده تا به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.
تخت اپیلاسیون و ماساژ

محتوای تبلیغاتی AD

انواع تخت اپیلاسیون و ماساژ


در حال حاضر که خدمات اپیلاسیون و ماساژ در بسیاری از آرایشگاه‌های تخصصی انجام می‌شود، نیاز به خرید تخت اپیلاسیون و ماساژ بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

به همین سبب فعالین این حوزه سعی کرده‌اند تا تنوع بالایی از انواع تخت را طراحی و تولید کنند. مجموعه پرشین کلاسیک، یکی از مراکز فعال در زمینه ساخت تجهیزات آرایشگاهی است.

در صورتی که قصد تهیه تخت ماساژ یا تخت اپیلاسیون را دارید، بهتر است با برخی از مدل‌های آن آشنا شوید.

https://www.persianclassic.com/product-category/skin-and-beauty-beds/waxing-and-massage-bed/

انواع تخت اپیلاسیون و ماساژ


تخت اپیلاسیون در تنوع بسیار بالایی تولید شده، تا هر مجموعه با توجه به نیاز و کارایی خود انواع تخت اپیلاسیون را سفارش دهد. از پرطرفدارترین مدل‌های آن شامل موارد ذیل است:

تخت اپیلاسیون پایه لوله‌ای با پایه‌های آلومینیومی مستحکم


تخت اپیلاسیون پایه تاشو مناسب برای سالن‌های کوچک


تخت اپیلاسیون کمددار مناسب برای نگهداری لوازم اضافی در حین کار


تخت اپیلاسیون تاشو با قابلیت جمع شدن به طور کامل


تخت ماساژ ساده دارای کاربری دو منظوره


تخت ماساژ پرتابل قابل حمل و نقل به راحتی


تخت ماساژ ثابت مناسب برای تمامی سالن‌ه


تخت اپیلاسیون و ماساژ

محتوای تبلیغاتی AD


نکات مهم در انتخاب تخت اپیلاسیون و ماساژ


تا اینجا متوجه شدیم که تخت اپیلاسیون و ماساژ جزء مهم‌ترین ابزارهای سالن‌های آرایش بزرگ و کوچک است. پس لازم است که نکات مهم در هنگام انتخاب این تخت‌ها را مد نظر قرار بدهید، تا در نهایت یک محصول با کیفیت بالا تهیه کنید.

از مهمترین نکات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

جنس روکش تخت


در عملیات ماساژ و اپیلاسیون ممکن است آلودگی‌هایی در طی استفاده بر روی روکش به وجود بیاید، پس جنس روکش را به گونه‌ای انتخاب کنید که قابل شست و شو باشد.

طراحی ارگونومیک


در صورتی که انواع تخت ماساژ و اپیلاسیون طراحی ارگونومیک داشته باشند، مشتری در طولانی مدت از دراز کشیدن بر روی تخت خسته نمی‌شود و این تأثیر بیشتری در جلب رضایت مشتری دارد.

جنس پایه‌های تخت


معمولاً تخت‌های اپیلاسیون و ماساژ باید در محیط آرایشگاه جابجا شوند، پس به جنس پایه‌های آن دقت کنید، تا در حین جابجایی دچار آسیب نگردند، همچنین تحمل وزن مشتری هم داشته باشند.

دارای سری قابل تنظیم


این ویژگی برای تخت‌های ماساژ ضروری است، تا سر مشتری مناسب با نوع ماساژ قرار بگیرد، پس حتماً به این نکته توجه ویژه‌تری داشته باشید.

محتوای تبلیغاتی AD

فاکتور های مهم در خرید اینترنتی تخت اپیلاسیون و ماساژ


ممکن است در هنگام مراجعه به بازارهای حضوری با تنوع بالایی از محصولات و برندها مواجه شوید و به راحتی نتوانید از بین این تنوع دست به انتخاب و خرید بزنید. یکی از راه‌های بسیار آسان برای خرید، انتخاب وب سایت‌های آنلاین است.

برای اینکه خرید اینترنتی تخت اپیلاسیون و ماساژ به خوبی انجام شود، باید برخی از فاکتورهای مهم را مدنظر قرار بدهید که در ادامه به چند مورد مهم آن می‌پردازیم:

خرید مستقیم از تولید کننده


اگر تولید کننده‌های معتبر را شناسایی کرده و از طریق وب سایت آنها اقدام به خرید کنید، تا حد زیادی می‌توانید هزینه‌های مربوط به خرید را کاهش بدهید.

مشخص کردن نوع نیاز


قبل از اینکه دست به انتخاب و خرید بزنید، باید نیازهای خود را به طور کامل مشخص کنید، تا از میان تنوع بالای محصولات بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دریافت مشاوره تخصصی


قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً مشاوره تخصصی از کارشناسان وب سایت‌ها دریافت کنید و اطلاعات خود را در مورد مشخصات و ویژگی محصولات کامل نمایید.

شرایط ارسال سریع


ابتدا شرایط ارسال وب سایت‌ها را بررسی کنید و تا حد امکان خرید خود را از وب سایت‌هایی که امکان ارسال سریع کالا را دارند انجام بدهید.

کیفیت و ضمانت


معمولاً انتخاب برندهای مطرح با کیفیت بالایی همراه است و در صورتی که محصولات خود را ضمانت کنند، با خیال راحت‌تر می‌توانید اقدام به ثبت سفارش انواع تخت اپیلاسیون و ماساژ نمایید.

تولیدی تخت اپیلاسیون و ماساژ در ایران


تخت‌های آرایشگاهی در سالن‌های زیبایی، مراکز لیزر و بسیاری از مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس پیدا کردن تولیدی تخت اپیلاسیون و ماساژ در ایران برای تمامی این مراکز اهمیت زیادی دارد. این تخت‌ها در تنوع بالا، مناسب برای خدمات مختلف طراحی شده‌اند، هر سالن بسته به شرایط کاری خود می‌تواند اقدام به تهیه این تخت‌ها کند.

مجموعه پرشین کلاسیک یکی از بزرگترین مراکز تولیدی تخت اپیلاسیون و ماساژ در ایران محسوب می‌شود که نه تنها در این حوزه، بلکه در زمینه تجهیزات آرایشگاهی و مراکز زیبایی هم فعالیت حرفه‌ای و تخصصی دارد. در صورت نیاز به تهیه هرگونه تخت اپیلاسیون و ماساژ با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه، کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا تجربه خریدی سریع با ضمانت و کیفیت بالا را به دست آورید.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

دکمه بازگشت به بالا