زیبایی، سلامت و آرایش موآرایشزیبایی و آرایش
موضوعات داغ

مدل مو گرگی چیست؟ شیکترین انواع مدل مو گرگی یا ولف کات

معرفی جدید ترین مدل موی زنانه گرگی

مدل مو گرگی یا ولف کات، یکی از ترندهای سال جدید است که توسط مدل ها و سلبریتی‌های تاثیر گذار معرفی می‌شود. مدل مو گرگی، نوع پیشرفته کوتاهی مو، با لایه بندی متنوع است. این مدل کوتاهی مو، مناسب هر نوع مو با هر طول، رنگ و حجمی می‌باشد. در این سری از مطالب آموزش زیبایی و آرایش از مجله وقت مد(vaghtemod.ir)، شما را با شیکترین انواع مدل مو گرگی و ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد.

مدل مو گرگی یا ولف کات چیست؟

مدل مو گرگی (Wolf Cut)؛ نوعی کوتاهی است که حجم مو را در نیمه بالایی سر متمرکز کرده و در بخش پایین کم حجم می‌شود. یکی از ویژگی های شاخص مدل مو ولف کات، حجم و لایه های زیاد آن است. مدل مو گرگ لایه های کوتاهتر در بالای سر برای افزایش حجم و لایه های بلندتر در پشت سر ارائه می‌دهد.

مدل مو گرگی یا ولف کات چیست؟
نمونه مدل مو گرگی یا ولف کات

قبل از انتخاب این مدل از جدیدترین مدل مو کوتاه زنانه، به مواردی مانند انواع فرم صورت خود دقت کنید و بر اساس آن، مدل موی مناسب را انتخاب کنید.

مدل موی گرگی یا ولف کات؛ ترکیبی از مو شگت و مو کفال می‌باشد، که با تغییراتی امروزی و مدرن شده است. مدل مو گرگی، باعث قاب بندی زیبا صورت با چتری های که در کنار هم قرار گرفته اند می‌شود. این مدل همان طور که از نامش مشخص است ژولیده، خشن و درهم است که به انواع جنس مو، رنگ پوست، انواع فرم چشم و انواع فرم بدن می‌آید.

نمونه مدل مو گرگی یا ولف کات

بیشتر بدانید: فیس فریم چیست؟ شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو.

اسپانسر لباس سکرت

آموزش روش های حالت دادن به مدل مو گرگی

در این بخش از مطالب زیبایی، سلامت و آرایش مو وقت مد، روش های حالت دادن به مدل مو گرگی را به شما معرفی کرده ایم که شامل موارد زیر است:

آموزش روش های حالت دادن به مدل مو گرگی در مجله وقت مد
آموزش روش های حالت دادن به مدل مو گرگی در مجله وقت مد
  • مدل چتری را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. چتری یکی از مشخصه های مدل مو گرگی است و با سبک‌های مختلف انجام می‌شود. چتری پرده ای برای افرادی با فرم صورت مربع و مستطیل مناسب است و چتری کناری مناسب صورت های گرد و بیضی می‌باشد. در مطالب قبلی مجله وقت مد، مدل مو مناسب فرم صورت مردانه را معرفی کرده ایم.
  • وقتی موهایتان کمی نم دار و خیس است به وسیله سشوار این مدل مو نامرتب را حالت دهید. با کمک سشوار به موها حجم داده و ظاهری مرتب خواهید داشت.

آموزش روش های حالت دادن به مدل مو گرگی
آموزش روش های حالت دادن به مدل مو گرگی

بیشتر بدانید: مدل موی مناسب فرم صورت زنانه چیست؟ کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟.

مدل مو گرگی یا ولف کات برای چه کسانی مناسب است؟

برای افرادی که موهای نازک و کم حجم دارند، مدل مو ولف کات مناسب است. اگر موهای ژولیده، شلخته و نامرتب دوست دارید و به دنبال راهی برای جذاب کردن ظاهر خود هستید، بهتر است مدل مو گرگی را امتحان کنید.

انواع مدل مو گرگی؛ روی تمامی طول موها چه بلند و چه کوتاه قابل انجام است اما روی موهای کوتاه تر جلوه بیشتری دارد. در سری مطالب آرایش، انواع مدل مو کوتاه زنانه را معرفی کرده ایم.

مدل مو گرگی یا ولف کات برای چه کسانی مناسب است؟
مدل مو گرگی یا ولف کات برای همه افراد مناسب است

بیشتر بدانید: شیکترین مدل موی زنانه برای عروسی! با جذاب ترین مدل موی زنانه برای عروسی آشنا شوید.

مدل مو گرگی برای چه فرم صورتی مناسب است؟

با کوتاهی مناسب، مدل مو گرگی برای هر فرم صورتی می‌تواند مناسب باشد. لایه های پر حجم و کوتاه صورت، این مدل مو را مناسب افرادی با فرم صورت گرد می‌کند.
اگر فک زاویه دار دارید، کوتاهی ولف کات به نرم تر دیده شدن آن کمک می‌کند. افرادی با فرم صورت مستطیلی بهتر است مدل مو گرگی کوتاه را برای خود انتخاب کنند تا صورت آنها بیش از اندازه کشیده دیده نشود.

مدل مو گرگی برای چه فرم صورتی مناسب است؟
مدل مو گرگی برای فرم صورت مستطیلی مناسب تر است.

کسانی که فرم صورت گرد یا بیضی دارند بهترین کاندید برای کوتاهی مدل مو گرگی هستند، چون انواع برش ها به این نوع فرم صورت می‌آید.

بیشتر بدانید: انواع مدل موی کوتاه زنانه برای موهای پرپشت! با شیکترین مدل های مو مخصوص موی پرپشت آشنا شوید.

شیکترین مدل های مو گرگی

همان طور که بیان کردیم، مو ولف کات، انواع مدل دارد. در این بخش از مطالب سلامت و آرایش صورت وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با شیکترین مدل مو گرگی آشنا می‌کنیم.

شیکترین مدل های مو گرگی

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل مو اسپایکی ! با انواع مدل مو اسپایکی کوتاه و بلند آشنا شوید.

شیکترین مدل های مو گرگی

مدل مو باب گرگی

مدل مو باب که بسیار ترند شده است به هر نوع فرم صورتی می‌آید. مدل مو باب اگر به صورت گرگی کوتاه و برش شود یک سبک مدرن و جدید با ظاهری زنده می‌سازد.

مدل مو باب گرگی

بیشتر بدانید: شیک‎ترین مدل موی باز مجلسی سال کدام است؟! با جدیدترین انواع مدل موی باز مجلسی جدید آشنا شوید.

مدل مو ولف کات با لیاژ

مدل رنگ بالیاژ به مدل مو ولف کات بسیار می‌آید و به شما ظاهری درخشان و فوق العاده می‌دهد. مدل مو بلند خود را به صورت گرگی حالت داده و با رنگ مو بالیاژ ترکیب کنید.

مدل مو ولف کات با لیاژ
مدل مو ولف کات با لیاژ

بیشتر بدانید: گچ مو یا رنگ موی موقت چیست؟ آموزش استفاده از انواع گچ مو (Hair Chalk).

مدل مو گرگی فرفری

مدل مو کوتاه گرگی با موهای مجعد و فر شگفت انگیز به نظر می‌رسد، زیرا لایه های کوتاه روش عالی برای برجسته کردن فر طبیعی است. این مدل مو حجم اضافی موهای فر را برداشته تا بدون احساس سنگینی، حالت و حجم داشته باشند.

مدل مو گرگی فرفری
مدل مو گرگی فرفری یکی از محبوب ترین انواع مدل مو گرگی

بیشتر بدانید: آموزش نگهداری و مراقبت از موی فر (Curly Hair).

مدل مو گرگی با چتری بلانت

چتری های صاف، برای فرم صورت گرد و مستطیلی مناسب هستند. مدل مو چتری بلانت برای ولف کات یک انتخاب عالی است و به صورت حالت نوستالژیک می‌دهد.

مدل مو گرگی با چتری بلانت
مدل مو گرگی با چتری بلانت

زیباتر شوید: 16 مورد از شیک ترین مدل موی مردانه، بهترین مدل موی مردانه سال را بشناسید.

عکس مدل مو گرگی یا ولف کات

عکس مدل مو گرگی یا ولف کات

در بخش زیر انواع مدل مو گرگی با موهای بلند و کوتاه را آورده ایم تا با مقایسه تصاویر بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب مدل مو ولف کات به میزان حجم مو، رنگ مو و فرم صورت خود حتما توجه کنید.

عکس مدل مو گرگی یا ولف کات

بیشتر بدانید: 20 سبک از جدیدترین انواع مدل مو مردانه، شیکترین مدل موی مردانه کدام است؟!.

عکس مدل مو گرگی یا ولف کات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا