سلامت و زیبایی ابروآرایشپوستزیبایی و آرایشزیبایی، سلامت و آرایش مو
موضوعات داغ

بولدبروز ابرو چیست؟ نحوه ی انجام، کاربرد، عوارض و فواید آن

حقایق مهم درباره بولدبروز (Bold Brows) را بدانید!

ابروها بر روی ظاهر صورت بسیار تاثیر گذار هستند. به همین دلیل بسیاری افراد به دنبال تکنیک های زیبایی ابرو برای پر‌تر، پر‌رنگ تر و طبیعی کردن آن ها هستند. خالکوبی ابرو امروزه بسیار ترند شده است و یکی از محبوب ترین روش های آن بولدبروز ابرو است. اما فواید، عوارض بولدبروز ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟
در این بخش از مطالب زیبایی و آرایش از مجله وقت مد(vaghtemod.ir)، شما را با بولدبروز ابرو، نحوه ی کارکرد، کاربرد، عوارض و فواید آن آشنا می‌کنیم تا با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنید.

بولدبروز ابرو چیست؟

بولدبروز (Bold Brows)، یک تکنیک همانند میکروبلیدینگ است که، به ابروها رنگ و حجم بیشتری می‌دهد. در این روش زیبایی صورت و ابرو، خطوطی که کشیده می‌شوند، در جهت رشد طبیعی موی ابروها هستند و در نهایت آنها حالتی و قوسی نرم و یکدست پیدا می‌کنند.

بولدبروز ابرو چیست؟

برای افرادی که ابروهای روشن دارند، بولدبروز به گونه ای عمل می‌کند که آنها را پر حجم و پر رنگ نشان می‌دهد. با انجام بولدبروز ابرو، توجه از سیاهی زیر چشم، دور شده و به طور طبیعی، چشم ها را برجسته نشان می‌دهد. بولدبروز به وسیله سوزن های یکبار مصرف و دستی انجام می‌شود، فراموش نکنید که این روش نیمه دائمی است و باید نکات ضروری در آن رعایت شود.

برای آشنایی با ساختار مو، دلایل ریزش مو در زنان، سری مطالب زیبایی، سلامت مو را مشاهده کنید.

بولدبروز ابرو (Bold Brows)، چگونه انجام می‌شود؟

بولدبروز، همانند میکروبلیدینگ به وسیله یک ابزار دستی که از سوزن های ریز تشکیل شده است، اعمال می‌شود. سوزن ها در رنگدانه میکروبلیدینگ فرو رفته و از طرف پوست کشیده شده تا خطوط ابرو را ایجاد کنند.

اسپانسر لباس سکرت

برخی از متخصصان، از ابزار ظریفی به نام “نانو تیغه” استفاده می‌کنند که ضربه ها رو به صورت متوالی و نازک تر اعمال می‌کند. این خطوط به قدری نازک و ظریف هستند که تفاوت بین موهای طبیعی ابرو و خالکوبی شده قابل تشخیص نیست. حتی اگر علاقه به ابروهای نازک دارید از روش بولدبروز ابرو می‌توانید بهره ببرید و فقط حالت و رنگ آنها را تغییر دهید.

بولدبروز ابرو (Bold Brows)، چگونه انجام می‌شود؟

با روش زیبایی ابرو آشنا شوید: بوتاکس ابرو چیست؟ با فواید و عوارض و میزان ماندگاری بوتاکس ابرو آشنا شوید!.

مراقبت های قبل از بولدبروز ابرو

  • قبل از بولدبروز ابرو از انجام لیزر و رنگ کردن ابروی خود خودداری کنید.
  • در زمان قاعدگی از انجام بولدبروز اجتناب کنید.
  • از آشامیدن نوشیدن های الکلی و مواد دارای کافئین دوری کنید.
  • قبل از انجام بولدبروز حتما با متخصص مشورت کنید.
  • از آفتاب گرفتن پرهیز کنید.
مراقبت های قبل از بولدبروز ابرو

در مورد ابرو بدانید: کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود! مزایا، ماندگاری و عوارض کاشت طبیعی ابرو (دائمی) چیست؟.

کاربرد و فواید بولدبروز ابرو چیست؟!

بر کسی پوشیده نیست که داشتن ابروهای تیره و شاداب در چند سال گذشته به ترند زیبایی تبدیل شده است. در بخش زیر، تمامی کاربرد و فواید بولدبروز را خواهید خواند:

  • بولدبروز به صورت، فرم زیبایی می‌دهد. ابروها نقش مهمی در صورت ایفا می‌کنند و از آنها برای ایجاد ظاهری متعادل و متقاون می‌توان استفاده کرد.
  • این تکنیک شما را جوان تر نشان می‌دهد یا به عبارتی باعث جوانسازی می‌شود. یک لیفت ابرو به راحتی چشم ها را بزرگتر نشان داده و یک روش ضد پیری است.
  • فرم ابروهای درست، توجه را از گودی زیر چشم و سیاهی آن دور می‌کند. به همین دلیل بولدبروز برای زیبایی صورت بسیار تاثر گذار است.
  • بولدبروز ابرو به دلیل فرم دهی و پر رنگ کردن ابرو شما را شیک و با مد روز نشان می‌دهد.
  • ابروهای پر رنگ به افراد حس قدرت می‌دهند. بعد از انجام بولدبروز، ابروهایتان تیره، خوش رنگ و به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند. این تکنیک زیبایی اعتماد به نفس را به شما باز می‌گرداند.
کاربرد و فواید بولدبروز ابرو چیست؟!

بیشتر بدانید: ریمو ابرو چیست؟ انواع روش ریمو ابرو یا پاک کردن تاتو ابرو و عوراض آن.

معایب و عوارض بولدبروز ابرو چیست؟

این روش به این دلیل که به صورت دستی انجام می‌شود، به مهارت بالایی نیاز دارد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود برای انجام بولدبروز ابرو نزد پزشک متخصص بروید. افرادی که در گذشته تاتو ابرو انجام داده اند از این تکنیک زیبایی برای فرم دهی ابروی خود نمی‌توانند بهره ببرند.

در روزهای اول بعد از بولدبروز، ابرو رنگ بسیار تیره ای به خود می‌گیرد که زیبا به نظر نمی‌رسد ولی نگران نباشید باید این علائم تا نهایتا یک هفته رفع شود.
از دیگر عوارض بولدبروز این است که امکان دارد ابروها تقارن نداشته باشند و صورت را زشت کرده و منجر به دلسردی مراجعین می‌شود.
افرادی که دارای سابقه بیماری های پوستی هستند، حتما برای انجام این روش زیبایی باید با پزشک مشورت کنند.

بولدبروز-ابرو

در مورد زیبایی و مراقبت از ابرو بدایند: آموزش اصلاح ابرو در خانه، با تکنیک های مهم برداشتن ابرو آشنا شوید (همراه با ویدیو).

تفاوت بین میکرویلیدینگ ابرو و بولدبروز چیست؟

همان طور که در بخش بالا توضیح دادیم، تکنیک میکروبلیدینگ و بولدبروز از لحاظ ابزار، ایجاد قوس در ابرو، فرم دهی و روش اعمال تقریبا مشابه هم هستند. با این وجود روش بولدبروز ابرو پیشرفته و پیچیده تر است و کسانی که با آن آشنا هستند، آن را به میکروبلیدینگ معمولی ترجیح می‌دهند.

میکروبلیدینگ بیشتر برای فرم دهی برای ابروهای نازک مناسب است و با استفاده از یک قلم خطوط ریزی را در بین ابروها ایجاد می‌کند. در تکنیک بولدبروز به وسیله قلمی سوزنی و نوک تیز، رنگ در سطح پوست ابرو اعمال شده و منجر به ضخامت، تیرگی و بلندتر شدن ابروها می‌شود.

در مورد زیبایی ابرو آگاه شوید: میکروشیدینگ ابرو چیست؟ عوارض، فواید، روش انجام شیدینگ ابرو.

تفاوت بین بولدبروز و فیبروز ابرو چیست؟

بولدبروز در اصل همان فیبروز ابرو است و تفاوت آنها در ظرافت خطوط می‌باشد. فیبروز برای افرادی که ابروهای کم پشت و نازک دارند یک انتخاب عالی است؛ در حالی که Bold Brows ظاهری پر پشت، پر رنگ و طبیعی به ابروها می‌دهد.
این دو تکنیک به قدری به هم شباهت دارند که حتی رنگ های مصرفی در آنها یکسان است. خطوط ایجاد شده در بولدبروز نرم تر و طبیعی تر هستند و این دلیل محبوبیت این روش است.

در مورد درمان های ابرو بدانید: 5 روغن برای رشد و تقویت ابرو! روش های طبیعی برای تقویت ابرو را بشناسید.

مراقبت های بعد از بولدبروز ابرو کدام است؟

  • تا سه روز بعد از انجام بولد بروز از دوش گرفتن خودداری کنید.
  • از شامپوهای اسیدی استفاده نکنید.
  • بعد از انجام بولدبروز از پمادی که برایتان تجویر می‌شود، به صورت مرتب استفاده کنید.
  • از دست زدن به ناحیه تحت درمان و کندن زخم پرهیز کنید، چرا که منجر به بروز لک بر روی پوست، اسکار و تغییر رنگ ابرو می‌شود.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید تا چند روز خودداری کنید.
  • از زدن سایه ابرو، ژل ابرو و سایر لوازم آرایشی مربوط به آن تا یک الی دو ماه پرهیز کنید.
  • بعد از انجام بولدبروز تا حداقل یک ماه به استخر و سونا نروید و سولاریم انجام ندهید.
  • در صورت بروز مشکل بدون درنگ به پزشک مراجعه کنید.

در مورد ابرو بدانید: همه حقایق مهم در مورد فیلر ابرو را بدانید! عوارض، مزایا، ماندگاری، مراقبت های لازم فیلر ابرو یا ژل ابرو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا