پوستآرایشزیبایی و آرایشسلامت
موضوعات داغ

اتو صورت یا درما اف چیست؟ فواید، مضرات و آموزش استفاده از اتوی صورت که بهتر است بدانید!

همه حقایق جالب درمورد اتو صورت را بدانید!

داشتن پوستی صاف، شفاف و بدون عیب، شما را جوان تر و جذاب تر از همیشه نشان می دهد، از همین رو بسیاری از خانم ها به دنبال روش های جدید برای زیبایی صورت و درمان چین و چروک پوست خود هستند. هر روز، روش های جدیدی برای پاکسازی و درخشندگی پوست صورت در دنیا معرفی میشود. یکی از جدیدترین ترند های تکنیک زیبایی و پاکسازی پوست؛ استفاده از دستگاه اتو صورت یا درما اف (دستگاه اسکرابر، اولتراسونیک) است.
اتوی صورت؛ میتواند یک جایگزین مناسب برای لیزر و بوتاکس باشد. در این سری از مطالب آموزش مراقبت، نگهداری و سلامت پوست از مجله آرایشی و زیبایی وقت مد، همه حقایق جذاب در مورد دستگاه اتو صورت یا درما اف، همچنین فواید و معایب و نحوه استفاده از اتو صورت را به شما آموزش میدهیم.

اتو صورت چیست؟ با درما اف آشنا شوید!

اتو صورت؛ دستگاهی است که به صورت حرفه ای در مراکز تخصصی آرایشگاه ها و همینطور به صورت دستگاه کوچکی در خانه، جهت جوانسازی پوست و تغذیه پوست، مورد استفاده قرار میگیرد.
دستگاه اتوی صورت؛ به روش فراصوتی، حباب های را ایجاد میکند که برای جوانسازی و تغذیه پوست ما مفید هستند. همچنین، به گفته سازندگان درمااف، این دستگاه؛ با حذف چربی های صورت و میکروب و آلودگی های پوست، هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمیکند.

در مورد سلامت و آرایش صورت بیشتر بدانید: درمارولر چیست با فواید و عوارض و نحوه استفاده از درمارولر (Dermarolling) آشنا شوید.

فواید دستگاه اتو صورت یا درما اف چیست؟

فواید دستگاه اتو صورت یا درما اف
فواید دستگاه اتو صورت یا درما اف

دستگاه درما اف مزایا و کاربردهای فراوانی برای پوست صورت دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

فواید و مزایای اتوی صورت یا همان درمااف چیست؟!

در نظر داشته باشید، ادعاهایی که در قسمت بالا برای فواید اتو صورت گفته شده، بر اساس ادعای سازندگان این دستگاه بوده و هیچ مطالعه علمی دقیقی در این زمینه انجام نشده است که آنها را تایید یا تکذیب کند. لذا مجله آرایش و زیبایی وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، طبق عهد و صداقت با خوانندگان عزیز، این مورد را متذکر شده و صحت این موارد را تایید نمیکند.

اسپانسر لباس سکرت

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با جدیدترین راز ها و تکنیک های علمی روز دنیا در زمینه زیبایی، سلامت و آرایش مو، این بخش از مجله زیبایی وقت مد را دنبال کنید.

آموزش استفاده از اتو صورت

آموزش استفاده از دستگاه اتو صورت
در زمان استفاده از دستگاه اتوی صورت؛ از ژل و مواد سفت کننده بهره می‌گیرند که به منافذ پوست نفوذ می‌کنند.

دستگاه درمااف یا اسکرابر؛ همانند میکرودرم ابریژن، برای پاکسازی و زیبایی انواع پوست معمولی تا حساس کاربرد دارد. برای آشنایی با ویژگی انواع جنس پوست این مطلب را بخوانید. امواج صوتی ایجاد شده توسط این دستگاه، تا انتهای اعصاب شما می‌رسند و هیچ ضرر ثابت شده ای ندارند.
پوست صورت به دلیل داشتن بافتی ظریف به امواج 3 مگاهرتز، بدن نیز بخاطر ضخامت عضلات و بافت ها به امواج 1 مگاهرتز و همچنین زیر چشم ها به علت داشتن پوستی ظریف و نازک از امواج 5 مگاهرتز استفاده میکنند.
متخصصان، در زمان استفاده از دستگاه اتوی صورت؛ از ژل و مواد سفت کننده بهره می‌گیرند که به منافذ پوست نفوذ می‌کنند.
این امواج به وسیله عضلات و تاندون پوست جذب شده و توسط استخوان ها منعکس می‌شوند. در نتیجه بافت های کناری پوست، دمای بالایی پیدا کرده و بدین ترتیب مواد زاید صورت دفع می‌شوند.
با انجام این کار، پوست پاکسازی و شفاف شده و لوازم آرایشی، بهتر جذب صورت خواهد شد.

در مورد زیبایی صورت بیشتر بدانید: همه حقایق فیلر صورت؛ عوارض، فواید فیلر، ژل یا پرکننده صورت و فوم شستشوی صورت.

آیا اتو صورت عوارض دارد؟ عوارض درما اف چیست!؟

حال، سوال این است که آیا استفاده از دستگاه فراصوتی اتو صورت و یا درمااف عوارضی هم دارد؟
این دستگاه یک روش ایمن و راحت برای تغذیه و زیبایی پوست صورت همانند اندولیفت است و تاکنون عوارض و خطری برای پوست توسط اتوی صورت، ثبت نشده است.

برای آشنایی با لیفت صورت با نخ! با حقایق علمی، فواید، عوارض نخ صورت آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

نکات مهم در مورد استفاده از دستگاه درمااف

  • دستگاه اتو صورت را بر روی مناطق زخم و یا ملتهب از پوست قرار ندهید.
  • درصورتیکه پوست حساسی دارید، حتما قبل از استفاده از این دستگاه با یک پزشک متخصص پوست، صحبت کنید.
  • به هیچ وجه اتوی صورت را در داخل دهان، بینی، گوش و یا نواحی بین سینه قرار ندهید.
  • توصیه میکنیم قبل از استفاده، حتما با پزشک متخصص پوست، مشورت کنید.
  • از مراکز معتبر و رسمی، برای تهیه دستگاه اتو صورت خرید بفرمایید.

مطالعه بیشتر: مدل موی مناسب فرم صورت زنانه چیست؟ کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟.

دستگاه اسکرابر یا اتوی صورت برای چه افرادی مناسب است؟

دستگاه اتو صورت یا درما اف و یا اسکرابر
دستگاه اسکرابر میتواند برای افراد بین 25 تا 60 سالگی استفاده شود.

دستگاه اسکرابر میتواند برای انواع پوست های حساس و معمولی در سنین بین 25 تا 60 سالگی استفاده شود. همچنین، خانم ها و آقایان به راحتی می‌توانند از این دستگاه برای ظاهر زیبای پوست خود بهره بگیرند، زیرا محدودیت جنسیتی ندارد.
ناگفته نماند که افرادی که دارای بیماری ها و شرایط جسمی خاصی هستند و یا بیماری قلبی دارند و بانوان باردار و شیرده از دستگاه اتوی صورت استفاده نکنند.

مطالعه بیشتر: پیلینگ پوست چیست؟ فواید و عوارض و مشکلات پیلینگ پوست صورت.

چند جلسه درمان با اتوی صورت نیاز است؟

تعداد جلساتی که برای درمان و شفافیت پوست صورت با کمک دستگاه اتوی صورت لازم است، تقریبا متفاوت میباشد. به عنوان مثال، اگر پوست چربی دارید، 1 تا 2 بار در روز و به مدت 3 تا 5 دقیقه از دستگاه اسکرابر اتوی صورت استفاده کنید. همچنین برای پوست مختلط نیز به مدت 2 تا 3 دقیقه، یک بار در روز از دستگاه اولتراسونیک بهره بگیرید. برای پوست خشک و حساس نیز هر دو روز یک بار به مدت 1 الی 2 دقیقه از این دستگاه استفاده نمایید.

در مجله وقت مد با مواد مهم درزیبایی و سلامت پوست مانند کاربرد، عوارض و فواید رتینول برای پوست، فواید، کاربرد و عوارض نیاسینامید و ویتامین B3 و نیکوتین آمید آشنا شوید.

کدام یک برای پاکسازی پوست بهتر است؟ درمااف یا میکرودرم!

همانطور که دربالا اشاره شد، تکنیک های زیادی برای زیبایی و جوانسازی صورت است که هر کدام از آنها فواید و عوارض خاص خود را دارند. باید بگوییم که دستگاه اتو صورت یا اولتراسونیک یک روش کاملا غیرتهاجمی بوده و به همین خاطر هیچ گونه درد و عوارض خاصی بای افراد ایجاد نمیکند. به علاوه، زمان استفاده از این دستگاه حدودا 30 الی 60 دقیقه میباشد، به همین دلیل اتوی صورت، می تواند جایگزین خوبی برای میکرودرم باشد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا