زیبایی، سلامت و آرایش موآرایشزیبایی و آرایش
موضوعات داغ

جدیدترین انواع مدل موی چتری را بشناسید!

با شیکترین مدل موی چتری آشنا شوید

یکی از داغ ترین ترندهای مو سال، مدل موی چتری است و به دلیل اینکه حاشیه تنوع زیادی دارند، بین بانوان از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. انواع مدل موی چتری متنوع مانند چتری بلند، کوتاه، کم پشت، پر پشت و دیگر موارد وجود دارند که اگر فرم صورت و آن مدل ها را به صورت کامل نشناسید، انتخاب را برای شما سخت خواهند کرد.
در این بخش از مطالب زیبایی و آرایش زنانه از مجله وقت مد(vaghtemod.ir)، شما را با جدیدترین مدل های چتری زنانه آشنا خواهیم کرد.

انواع مدل موی چتری

برای انواع فرم صورت چه مدل موی چتری مناسب است؟

موهای چتری به صورت کلی، چهار نقطه مختلف صورت را می‌توانند بپوشانند که شامل بالای ابروها، سطح چشم، بخش گونه و خط فک هستند. اگر به زیبایی و آراستگی زنانه اهمیت می‌دهید، باید به شما بگوییم موی چتری، تقریبا به همه می‌آید، فقط در ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید و سپس دست به انتخاب بزنید:

برای انواع فرم صورت چه مدل موی چتری مناسب است
  • برای چهره های مربعی یا قلبی مدل موی چتری با حاشیه پر مناسب است تا ظاهر را نرم نشان دهد.
  • برای فرم صورت مستطیلی، چتری های بریده و صاف مناسب هستند.
  • مدل چتری کناری، یک طرفه یا پرده ای ابعاد بیشتری به صورتهای گرد می‌دهد.
  • به فرم صورت بیضی، انواع مدل چتری می‌آید.
انواع مدل موی چتری شیک

در مورد مدل موی زنانه بدانید: مدل موی مناسب فرم صورت زنانه چیست؟ کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟.

انواع مدل موی چتری

مدل موی چتری یک راه حل عالی برای قاب کردن چهره و برجسته کردن ویژگی های صورت است. این مدل مو ظاهر شما را جوان تر و جسور نشان می‌دهد. چتری ها در هر سنی برای خانوم ها مناسب هستند و برای فرار از یکنواختی، انتخاب مناسبی می‌باشند.

اسپانسر لباس سکرت

در این بخش مد و استایل، تمامی انواع مدل مو چتری را خواهید دید و توضیحات کوتاه آن را خواهید خواند و سپس دست به انتخاب بزنید.

انواع مدل موی چتری

مدل چتری موی پرده ای

مدل موهای چتری پرده ای، از وسط جدا شده و کنار پیشانی را همانند پرده قاب می‌کنند. در اصل مرکز مو کوتاه تر شده و در طرفین به قطعات بلند تر تبدیل می‌شود. چتری پرده ای نیاز به نگهداری کمی دارد، رشد آن سریع است و کوتاه نیست.

مدل موی چتری پرده ای

بلندی این مدل مو به قدری است که احساس کنید مدل چتری دارید، اما در عین حال طول آن به قدری است که پشت گوش قرار بگیرد یا به سمت دم اسبی تان کشیده شود. اگر به دنبال مدل موی چتری هستید که نیازی به توجه مداوم یا مدل دیگری نداشته باشند و در عین حال ظاهر جدیدی به شما بدهند، این گزینه عالی است.

مدل موی چتری

در مورد مدل مو زنانه بدانید: شیکترین جدیدترین مدل مو کوتاه زنانه (همراه با عکس).

مدل موی چتری بلانت یکی از محبوب ترین انواع چتری

در مدل موی چتری بلانت، چتری ها مستقیما بر روی پیشانی بریده می‌شوند و طول آنها تا ابروها است. در مدل موی چتری بلانت؛ چتری ها صاف بوده و پف مو را از بین می‌برند. این مدل نسبت به مدل های دیگر به نگهداری بیشتری نیاز دارد، به این معنی که باید این چتری ها را مرتبا کوتاه کنید تا زیاد بلند نشوند.

مدل موی چتری بلانت

در مورد زیبایی و مدل مو بدانید: 11 سبک از انواع مدل شینیون مو زنانه! با شیکترین مدل شینیون خانم ها آشنا شوید (همراه با ویدیو).

انواع مدل موی چتری شیک زنانه

مدل مو چتری ریز و کوتاه

چتری کوتاه دخترانه

این مدل چتری ها ظاهری مدرن را ارائه می‌دهند و تا وسط پیشانی حدود یک اینچ بالاتر از ابروها کوتاه می‌شوند. چتری ریز و کوتاه برای افراد جسور با فرم صورت گرد مناسب است. این مدل مو نیز نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی دارد، اما نتیجه نهایی آن ارزشش را دارد.

انواع مدل موی چتری جدید و ترند

با مدل موی زنانه آشنا شوید: شیک‎ترین مدل موی باز مجلسی سال کدام است؟! با جدیدترین انواع مدل موی باز مجلسی جدید آشنا شوید.

مدل چتری لایه ای

چتری های لایه ای، از لایه ها و طول های مختلف برای ترکیب با بقیه موها تشکیل شده اند. تصور کنید لایه های قاب بندی با چتری ها مخلوط شده و تبدیل به یک مدل زیبا شوند. مدل موی چتری لایه ای را می‌توان از وسط جدا کرد، صاف کرد یا به پهلو و پشت گوش انداخت.

مدل چتری لایه ای

در مورد زیبایی مو بدانید: انواع مدل موی کوتاه زنانه برای موهای پرپشت! با شیکترین مدل های مو مخصوص موی پرپشت آشنا شوید.

چتری کوتاه، بالای ابرو

این مدل مو که به عنوان چتری میکرو نیز شناخته می‌شود و بلندی آن تا بالای ابرو است، محبوبیت بالایی دارد. چتری کوتاه را می‌توان به صورت صاف یا با برش ریز کوتاه کرد. اگر مدل موی پانک را دوست دارید، چتری کوتا و تا بالای ابرو مناسب شما است. برای انجام این مدل نزد آرایشگر حرفه ای بروید تا خیال شما آسوده باشد.

چتری کوتاه، بالای ابرو

در مورد استایل و زیبایی بدانید: مد و استایل پانک چیست؟

مدل موی چتری فر

اگر فر موهای شما ریز هست، مدل چتری کوتاه و ریز را انتخاب کنید و اگر موهای فر شما درشت است از چتری بلند و بلانت بهره بگیرید. با استفاده از موس مو به چتری خود حالت بدهید. مهم است که بدانید موها نازک است یا ضخیم در این صورت انتخاب بهتری را خواهید داشت.

مدل موی چتری فر

چتری یک طرفه یا کج

مدل موی چتری یک طرفه یا کج عموما برای همه اشکال صورت جذاب است، به همین دلیل به کسانی که برای اولین بار می‌خواهند موهای خود را چتری کنند، این مدل را پیشنهاد می‌دهیم. برای داشتن چتری کج کافی است؛ مو را به صورت زاویه دار تا بالای استخوان گونه کوتاه کنید تا گرد ترین بخش صورت را باریک و زیبا نشان دهید.

چتری یک طرفه یا کج

با زیبایی مو آشنا شوید: نکات طلایی برای راهنمای انتخاب مدل موی مردانه! چه مدل موی برایتان مناسب است؟.

مدل موی چتری بلند یکی از محبوب ترین مدل های مو

چتری بلند یک مدل مدرن، ظریف و در عین حال کلاسیک می‌باشد. این مدل مناسب افرادی است که تغییر زیاد را نمی‌پسنند؛ بلندی چتری تا روی لب و خط فک است. می‌توانید موها را به صورت دو طرفه کنید و مدل لایه لایه را بر روی آن پیاده کنید. البته مدل موی چتری باب در مدل چتری های بلند بسیار محبوب است. مدل موی باب (Bob) چیست!؟ 15 مورد از بهترین و جذابترین مدل باب (همراه با ویدیو).

مدل موی چتری بلند یکی از محبوب ترین مدل های مو

مدل چتری پیکسی

این مدل مو شامل چتری های تکه تکه ای است که در سر تا سر پیشانی به صورت زاویه دار کوتاه شده. مدل چتری پیکسی برای تینیجرها و افراد کم سن و سال بیشتر توصیه می‌شود. شما با استفاده از یک حالت دهنده مو می‌توانید به زاویه های چتری به شکل دلخواه حالت دهید.

مدل چتری پیکسی

در مورد تیپ خوب بدانید: استایل تینیجری یا نوجوانی (Teenage style) چیست؟

مدل موی چتری عروسکی

این چتری تا بالای ابرو و وسط پیشانی کوتاه شده و در کناره ها تا خط فک بلند هستند. چتری عروسکی به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارد و نیاز است تا به آن حالت دهید. این مدل موی چتری به افراد کم سن و سال و کسانی که به دنبال تغییر زیاد در چهره خود هستند، توصیه می‌شود.

انواع مدل موی چتری عروسکی

بیشتر بدانید: فیس فریم چیست؟ شیکترین مدل های فیس فریم و هایلات جلو مو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا