زیبایی و آرایشآرایش

آموزش 5 تکنیک، کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش!

آموزش انواع روش کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش!

اگر دوست دارید چشم ها و لب ها خود را بزرگتر نشان دهید و بینی خود را باریکتر و کوچکتر از آن چیزی که هست ظاهر کنید، این کارها بدون عمل های جراحی و با آرایش امکان پذیر است. تنها لازم است با راز های کوچکتر نشان دادن بینی با آرایش و یا تکنیک های باریکتر نشان دادن بینی با آرایش و میکاپ، آشنا باشید.
در این سری مطالب آرایش و زیبایی از رسانه وقت مد(vaghtemod.ir)، انواع روش ها و تکنیک های کوچکتر و بارکتر نشان دادن بینی به وسیله میکاپ و آرایش را آموزش داده ایم، تا با کمترین هزینه، تغییر بزرگی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

روش های کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش

روش های کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش

در مطالب قبلی مجله وقت مد، در مورد درشت نشان چشم با آرایش، برجسته کردن لب با آرایش، آموزش های را دادیم. در این بخش، می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بدون هزینه اضافی به وسیله چند حرکت ساده، کاری کنید که بینی شما باریک و کوچک به نظر برسد.
اگر دوست دارید به وسیله آرایش تغییرات زیادی را در ظاهر خود ایجاد کنید، در بخش زیر از مطالب آموزش آرایش تمامی تکنیک های کوچکتر نشان دادن بینی با آرایش را آموزش ببینید.

روش های کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش
آموزش روش های کوچکتر و باریکتر نشان دادن بینی با آرایش در مجله وقت مد.

درباره زیبایی بینی بدانید: فیلر بینی چیست؟ کاربرد، ماندگاری، فواید و عوارض پرکننده بینی یا رینوپلاستی.

به وسیله کانتور بینی را کوچکتر و بارکتر نشان دهید

کانتور، یکی از ابزارهای آرایشی مهم در سلامت و آرایش صورت است که تغییر زیادی ،در اجزای صورت به وجود می‌‌آورد. کانتورینگ بینی، شامل سایه زدن و برجسته سازی است که باعث می‌شود، بینی باریک تر دیده شود. ویژگی مثبت کانتورینگ بینی این است که باعث تقویت ساختار طبیعی صورت می‌شود.

اولین قدم برای کانتور بینی، آماده سازی و انجام پرایمر است، تا بر اساس انواع فرم صورت خود، ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. بر روی صورت، یک زیر سازی به رنگ مات نه براق اعمال کنید. از آنجا که در طول روز بینی امکان دارد چرب و براق شود از پودری استفاده کنید تا هر نوع درخشندگی را از بین ببرد.

اسپانسر لباس سکرت
با استفاده از کانتور بینی را کوچکتر و بارکتر نشان دهید
با استفاده از کانتور بینی را کوچکتر و بارکتر نشان دهید

برای استفاده از تکینک کانتورینگ بینی، که از ساده ترین تکنیک های کوچکتر نشان دادن بینی با آرایش است، جمله آموزش کانتور مجله وقت مد، را در گوگل جستجو کنید.

بیشتر بدانید: ترفندهای آرایش چشم ریز! با سایه، خط چشم، هایلایتر، ریمیل مناسب میکاپ چشم ریز آشنا شوید(همراه با ویدیو).

استفاده از پرایمر، کانسیلر و هایلایتر برای کوچک نشان دادن بینی

همان طور که گفتیم، قبل از اعمال کانتور باید برای آماده سازی صورت از پرایمر استفاده کنید. پرایمر صورت، باعث محو شدن منافذ باز پوست، کاهش خطوط و چین و چروک و کنترل درخشندگی پوست می‌شود. دو خط از جلوی ابرو تا نوک بینی بکشید، تا یک خط صاف داشته باشید.

برای استفاده از این تکنیک باریکتر نشان دادن بینی با آرایش؛ خطوط کانتور را به هم، نزدیکتر کنید. هر چه خطوط نزریکتر باشند، بینی نازکتر از چیزی که هست نشان داده می‌شود. از کانسیلر و هایلایتر برای کشیدن خطوط پل بینی، استفاده کنید. به وسیله هایلایتر یک خط نازک از بالای بینی تا نوک بینی بکشید.

استفاده از پرایمر، کانسیلر و هایلایتر برای کوچک نشان دادن بینی
آموزش استفاده از پرایمر، کانسیلر و هایلایتر برای کوچک نشان دادن بینی در مجله vaghtemod

زیباتر شوید: انواع سبک و مدل میکاپ عروس! شیکترین مدل آرایش عروس را بشناسید!.

ترکیب خطوط کانتور شده روی بینی

این مرحله مهمترین گام است. اگر خطوط روی صورت شما، به درستی ترکیب نشوند، بر روی صورت باقی خواهند ماند و ظاهر شما را بدشکل نشان خواهند داد. برای اینکه بینی را باریکتر نشان دهید، به سمت داخل و مرکز بینی تمرکز کنید. اگر نوک بینی شما فرم گرد و پیازی دارد، قرار گرفتن کانتور در کناره های بینی، باعث برجسته به نظر رسیدن آن می‌شود.
برای اینکه بینی را باریکتر کنید، کمی کانتور به نوک بینی بزنید و آن را به خوبی ترکیب کنید. این موارد جزئی آرایشی، در زیبایی زنانه تاثیر زیادی دارد.

برای اینکه بینی نازک دیده شود، از رنگ کانسیلر که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست است، انتخاب کنید. کانسیلر را به دو طرف بینی اضافه کرده و با پودر ترکیب کنید. این تکنیک آرایشی با کانتور باعث می‌شود، سایه ها و خطوط در پوست جذب شده و دماغ شما، باریک تر و کوچک تر دیده شود.

زیباتر شوید: انتخاب سایه چشم مناسب بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم!.

چگونه بینی را کانتور کنیم تا بلندتر به نظر برسد

برای اینکه بینی را بلند تر نشان دهید، خطوط کانتور را از بخش منحنی استخوان ابرو، سایه بزنید و تا انتهای بینی ادامه دهید. هایلایتر را تا انتهای پل بینی بزنید و آن را بین ابروها تا به سمت بالا بکشید تا جایی که هایلایتر به بالاترین نقطه ابروها برسد. اگر دوست دارید دماغ شما، بلندتر به نظر برسد، به نوک بینی یک هایلایتر بزنید. از پودری درخشان استفاده کنید و به کمک برس آن را روی بینی بمالید.

آموزش چگونه بینی را کانتور کنیم تا بلندتر به نظر برسد
آموزش چگونه بینی را کانتور کنیم تا بلندتر به نظر برسد ذر رسانه وقت مد.

درباره ترند زنانه بدانید: انواع میکاپ لایت و آرایش ملایم یا اروپایی (light make up).

استفاده از رژگونه برای کوچک نشان دادن بینی

ایجاد گونه برجسته، توجه را به سمت بینی کمتر می‌کند و این یکی از روش های کوچکتر نشان دادن بینی با آرایش است. در مطالب قبلی رسانه Vaghtemod، به صورت کامل برجسته کردن گونه با آرایش را آموزش داده ایم.
خطوط کانتور را به صورت مورب روی گونه ها بکشید و از برس برای ترکیب کردن کانتور استفاده کنید. با انجام کانتور کل صورت، صورت را پرتر نشان داده و توجه را به هر نقطه از صورت به غیر از بینی جلب کنید. بر روی گونه برنز کننده بزنید، تا تغییرات را مشاهده کنید.

درباره ترند های آرایشی بیشتر بدانید: 15 مورد از جدیدترین انواع مدل آرایش و میکاپ (Makeup) در دنیا.

برای اینکه بینی کوچکتر به نظر برسد، چشم ها را درشت تر کنید

اگر چشم های شما به مواد آرایشی حساسیت دارد، از تکنیک های درشت کردن چشم بدون آرایش استفاده کنید. بهترین ریمل های بلند کننده و حجم دهنده را روی مژه ها اعمال کنید. انجام اکستنشن مژه نزد یک فرد حرفه ای، چشم ها را درشت تر نشادن داده و توجه به سمت بینی را کمتر می‌کند. مدل خط چشم را متناسب با فرم چشم خود بکشید.

برای اینکه بینی کوچکتر به نظر برسد، چشم ها را درشت تر کنید

درباره زیبایی صورت بدانید: عمل جراحی بوکال فت چیست؟ تخلیه چربی دهانی (Buccal fat) عوارض، فواید، حقایق.

استفاده از رژ‌لب برای کوچک به نظر رسیدن بینی

برای اینکه توجه را از سمت بینی خود منحرف کنید، مهم است که سبک آرایش انواع مدل لب را بدانید. قبل از استفاده از انواع رژ‌لب، بالم لب روی لب ها بمالید. در مرحله بعد خط لب را خارج از خطوط لب ترسیم کنید. در مرحله آخر، تینت لب یا رژلب مایع را اعمال کنید. رنگ های گرم برای برجسته کردن لب، مناسب هستند.

جدیدترین مطالب درباره سلامت و زیبایی لب بدانید: خط لب دائم یا تاتو لب چیست؟ با مهمترین عوارض و فواید آن آشنا شوید!.

چگونه بینی را صاف نشان دهیم

برای این که بینی صاف به نظر برسد، نیاز است به وسیله کانتور دو خط مستقیم از کناره های بینی بکشید. این خطوط را در پایین و زاویه بین سوراخ بینی به هم وصل کنید و با یک برس کرکی آنها را بمالید تا محو شوند. برای مرحله آخر، نوک بینی را به وسیله هایلایتر را برجسته کنید. برای این کار یک خط ظریف بین مرکز ابرو و پایین پل بینی بکشید و به خوبی آنها را ترکیب کنید.

زیباتر شوید: آرایش اسموکی یا دودی (Smokey makeup) چیست؟ آموزش میکاپ دودی یا اسموکی، ترفند ها و لوازم مورد نیاز.

نکات طلایی برای کوچک نشان دادن بینی

  • پل بینی را برجسته کنید و با کشیدن خطوط تیره در امتداد دو طرف بینی، بینی را نازک کنید.
  • برای کوچکتر نشان دادن بینی با آرایش؛ از کانسیلر یا هایلایتر یک الی دو درجه روشن تر از رنگ پوست و کانتور دو درجه تیره تر استفاده کنید.
  • گونه ها را کانتور کرده یا رژگونه بزنید تا توجه به سمت بینی کمتر شود و دماغ شما مورد توجه قرار نگیرد.
  • شما به یک برس ریز و زاویه دار برای شکل دادن به بینی و یک برس کرکی برای ترکیب کردن خطوط نیاز دارید.
  • هایلایترهای براق باعث می‌شوند، توجه ها به بینی جلب شود، به همین دلیل یا از آنها استفاده نکنید یا خیلی کم روی بینی بمالید.
  • برای کانتور کردن بینی از پودرهای تیره استفاده کنید تا بینی شما نازکتر دیده شوند.
  • گونه خود را برجسته تر نشان دهید.
  • لب خود را با آرایش برجسته تر کنید.
  • از یک برس کانسیلر استفاده کنید و آن را روی منحنی سوراخ های بینی بکشید. تیره کردن انتهای بینی به سر بالایی کردن نوک بینی کمک می‌کند، تا بینی، کوتاه و کوچک دیده شود.
نکات طلایی برای کوچک نشان دادن بینی

بیشتر بدانید: آموزش ترفندهای آرایش پلک افتاده همراه با عکس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا