زیبایی و آرایشآرایشزیبایی، سلامت و آرایش مو
موضوعات داغ

مدل موی چتری به چه فرم صورت می‌آید؟

با مهمترین نکات در انتخاب مدل موی چتری بر اساس فرم صورت آشنا شوید

مدل موی چتری تفاوت زیادی در چهره اعمال می‌کند و برای بسیاری افراد تصمیم گیری را در انتخاب، سخت است. حتما افرادی را دیده‌اید که دارای موهای چتری با چهره و استایل خیره کننده هستند و برخی دیگر با انجام این سبک کوتاهی مو، جذابیت خود را از دست داده اند، چرا که موی چتری مناسب همه نیست.
اگر شک دارید که موی چتری مناسب شما است یا نه و به دلیل ترس از تغییر دست به انتخاب نزده اید، مطالب زیبایی زنانه وقت مد(vaghtemod.ir) را دنبال کنید. در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که مدل موی چتری به چه فرم صورتی می‌آید و برای چه کسانی مناسب نیست.

مدل موی چتری

چتری یکی از انواع مدل مو است که ظاهر اشخاص را فورا تغییر می‌دهد. بهترین چتری ها، شکل صورت را کاملا تغییر داده و و برخی ویژگی های صورت را برجسته نشان می‌دهد. برای مثال چتری پرده ای صورت های گرد را کشیده نشان می‌دهد.
برای گرفتن تصمیم مناسب، مهم است فرم صورت خود را بشناسید. درست مانند انتخاب رنگ مو، استایل و مد، انتخاب مدل موی چتری امری شخصی است. اما اگر به دنبال راهنمای مفیدی برای یافتن انواع چتری برای فرم صورت خود هستید، به ادامه مطلب بروید.

مدل موی چتری

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟

اگر در مورد فرم صورت خود مطمئن نیستید، نگران نباشید، تشخیص آن را ساده کرده ایم. به صورت خود در آینه نگاه کنید و به سه قسمت کلیدی آن یعنی خط مو، خط فک و طول صورت توجه کنید.
اگر خط مو تا ابروها بیش از چهار انگشت فاصله دارد، شما دارای فرم صورت کشیده هستید و تقریبا انواع مدل موی چتری به شما می‌آید. اگر خط فک شما بیضی شکل است، چتری های کوتاه را برای خود انتخاب کنید. برای افرادی که صورت خیلی دراز و کشیده دارند، چتری های بلند و چند لایه مناسب است.

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟
چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم را در مجله وقت مد آموزش ببیند

مدل موی چتری به چه فرم صورت می‌آید؟

برای افرادی با پیشانی کوتاه چتری پرده ای مناسب بوده و برای کسانی که پیشانی بلندی دارند، چتری کامل و صاف مناسب است. اکنون که می‌دانید چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهید، در ادامه مطالب زیبایی و آرایش، آموزش انتخاب جذابترین چتری ها را همراه با نکات تکمیلی آورده ایم. مدل موی مناسب فرم صورت زنانه چیست؟ کدام مدل مو، مناسب فرم صورت خانم ها است؟.

چتری پرده ای مناسب صورت گرد

چتری پرده ای یا کناره ای برای افرادی با فرم صورت گرد با پیشانی کوتاه تا متوسط مناسب است، چرا که صورت را باریک تر نشان می‌دهد. چتری های پرده ای، به جای برجسته کردن شکل چانه، صورت را زاویه دار و زیبا تر نشان می‌دهد. چتری کناری را می‌توان با موس مو به هر فرم که دوست دارید در بیاورید.

اسپانسر لباس سکرت
چتری پرده ای مناسب صورت گرد

بیشتر بدانید: مدل موی مناسب فرم صورت مردانه چیست؟ مدل موی شیک برای فرم صورت مثلثی، مستطیلی، بیضی شکل آقایان.

چتری های بلند و لایه های برای صورت مربعی

چتری های بلند و لایه های برای صورت مربعی

اگر خط فک مربعی دارید، یک لبه بلند و چند لایه مو به برقراری تعادل ویژگی ای صورت کمک می‌کند. موهای چند لایه منجر می‌شود موهای نازک پر دیده شوند. در اصل از آنجا که خط فک روی صورت های مربعی مشخص تر است، چتری‌های لایه ای آن را نرم کرده و ویژگی های دیگر صورت را برجسته می‌کند. افرادی با این مدل صورت می‌توانند از چتری لایه ای و پرده ای بهره ببرند.

زیباتر شوید: اکستنشن مژه چیست؟ راهنمای انتخاب اکستنشن مژه و آموزش انواع فرم و حالت آن.

چتری صاف مناسب فرم صورت مستطیلی

افرادی که طول صورتشان بلند تر از عرض است، دارای فرم صورت مستطیلی هستند. بیشتر مدل های چتری برای این قالب صورت مناسب است. اما بهترین مدل آن چتری های صاف، مستقیم و سنگین است که تا خط ابرو یا کمی بالاتر از آن قرار می‌گیرند. این مدل چتری نظرها را به سمت چشم و ابرو جلب کرده و از طول چانه دور می‌کند.

چتری صاف مناسب فرم صورت مستطیلی

بیشتر بدانید: شیکترین جدیدترین مدل مو کوتاه زنانه (همراه با عکس).

چتری کوتاه برای صورت قلبی شکل

فرم صورت قلبی طول کوتاهتری نسبت به عرض دارد. به همین دلیل باید چتری را انتخاب کرد که به طول بیش از عرض توجه کند. صورت های قلبی به چتری های نیاز دارند که از پیشانی به سمت پایین کشیده شده و انحنای نوک چانه را برجسته کنند. چتری کوتاه که تا وسط پیشانی امتداد دارد برای صورت قلبی شکل مناسب بوده و توجه را به سمت چشم ها جلب می‌کند.

چتری کوتاه برای صورت قلبی شکل

زیباتر شوید: مدل موی باب (Bob) چیست!؟ 15 مورد از بهترین و جذابترین مدل باب (همراه با ویدیو).

به صورت بیضی انواع مدل موی چتری می‌آید

صورت های بیضی اساسا برای چتری ساخته شده اند و برای بسیاری از سبک ها مناسب هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم مدل چتری را انتخاب کنید که به کادربندی صورت بیضی و افزایش تمرکز روی چشم ها کمک کند. مدل چتری که از وسط کوتاه تر بوده و به تدریج در کناره ها بلند می‌شود برای این قالب صورت مناسب تر می‌باشد.

به صورت بیضی انواع مدل موی چتری می‌آید

بیشتر بدانید: شیکترین مدل موی زنانه برای عروسی! با جذاب ترین مدل موی زنانه برای عروسی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا