پوستآرایشزیبایی و آرایشسلامت
موضوعات داغ

بهترین ژل شستشو ایرانی و خارجی! با بهترین انواع ژل شستشو صورت آشنا شوید

انواع ژل شستشو صورت ایرانی و خارجی را بشناسید

یکی از اصول بهداشتی برای داشتن پوستی سالم و زیبا، استفاده از لوازم بهداشتی مانند ژل شستشو به خصوص برای بانوان است. اما آیا با بهترین ژل شستشو ایرانی و خارجی آشنا هستید؟ بهترین انواع ژل شستشو کدام است و چه ویژگی های دارد؟
در این بخش از سری مطالب زیبایی و آرایش از مجله وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با بهترین انواع ژل شستشو آشنا خواهیم کرد. همچنین در بخش کامنت ها، میتوانید نظر سایر کابران را درباره هر کدم از برند های ژل تمیز کننده ایرانی و خارجی، مطالعه کنید.

بهترین ژل شستشو ایرانی و خارجی و ویژگی های آن ها

در مطالب قبلی، درباره ژل شستشو صورت چیست و چه عوارض و کاربردی دارد، توضیح دادیم. همچنین شما را با فوم شستشوی صورت و کاربرد آن، آشنا کردیم. در این سری از مطالب سلامت و آرایش صورت، با بهترین ژل شستشو ایرانی و خارجی و ویژگی های منحصر به فرد هر کدام آشنا خواهید شد.

بهتر است قبل از استفاده از هرکدام از انواع ژل های شستشو ایرانی و خارجی، اطلاعات لازم درباره جنس پوست و رنگ پوست خود را داشته باشید.

ژل شسشتو لافارر (lafarrerr)

یکی از برند های ایرانی پرفروش در زمینه انواع ژل شستشو ایرانی، برند لافارر (lafarrerr) است. ژل شستشو و لایه بردار صورت لافارر، بنا بر گزارش تولید کننده، از ویژگی تنظیم ترشح چربی و جلوگیری از بروز انواع آکنه و انواع لک های پوست، برخوردار بوده و لایه برداری کمی از پوست به همراه دارد. این ژل شستشو ایرانی، میتواند به حفظ باکتری های مفید روی پوست، کمک کند.

ژل شسشتو لافارر (lafarrerr)
ژل شسشتو لافارر (lafarrerr) یکی از برند های موفق ایرانی

همچنین مطرح شده که ژل شستشو و لایه بردار صورت لافارر مدل 01 و 03، برای پاکسازی منافد باز پوست نیز مناسب است. در مطالب قبلی همه چیز درباره منافذ باز پوست چیست؟ علت و درمان باز شدن منافذ پوست را توضیح دادیم.

اسپانسر لباس سکرت

ژل شستشو و لایه بردار صورت لافارر، در دو مدل 01 و 03 برای پوست خشک و پوست چرب، مناسب است.

در مورد پوست بیشتر بدانید: تونر چیست؟ روش استفاده، کاربرد و فواید تونر پوست.

ژل شستشو هیدرودرم (Hydroderm)

یکی دیگر از انواع ژل شستشو صورت ایرانی که در در فروشگاه های آرایشی موجود است، ژل شستشو هیدرودرم (Hydroderm) است. این نوع ژل شستشو، بنا بر ادعای سازند آن، میتواند سلول های مرده پورت را از بین برده و لایه برداری پوست را انجام دهد. همچنین گزینه مناسبی برای آبرسانی پوست است که به خوبی باعث حفظ رطوبت مورد نیاز پوست می‌شود.

ژل شستشو هیدرودرم (Hydroderm)، با PH پوست سازگار بوده و برای پوست های حساس نیز، ایده آل است. بازسازی پوست، عدم وجود مواد صابونی، تمیزکننده مناف بار پوست و مناسب بودن برای تمام سنین، از دیگر ویژگی های ابراز شده توسط این برند ایرانی تولید کننده ژل شستشو صورت و بدن است.

ژل شستشو هیدرودرم، در دو مدل مخصوص پوست های خشک و پوست های چرب، در بازار وجود دارد.

درباره پوست بدانید: پوست دهیدراته چیست؟ علائم، علت و روش های درمان پوست دهیدراته.

ژل شستشو فاربن (Farben)

ژل شستشو فاربن (Farben)، از دیگر برند های ایرانی مطرح تولید کننده ژل های شستشو در ایران است که بنا بر گفته شرکت تولید کننده، برای انواع پوست مناسب بوده و همچنین حاوی روغن آرگان است. در مطالب قبلی درباره خواص روغن آرگان برای پوست، روش ساخت، کاربرد و فواید، آموزش استفاده از روغن آرگان (راز های جذاب) و همنین خواص روغن آرگان برای مو توضیح دادیم.

بنا بر ادعای تولید کننده ژل شستشو فاربن (Farben)، این ژل دارای خاصیت جوانسازی پوست بوده و فاقد پارابن و فتالات است. رطوبت رسانی، جلوگیر از خشکی پوست، دارابودن ویتامین E، تنطیم PH پوست و مناسب بودن برای استفاده روزمره، از دیگر ویژگی های این ژل شستشو ایرانی است.

ژل شستشو فاربن مخصوص پوست های چرب نیز از ویژگی لایه برداری پوست، جلوگیری از آسیب دیدگی بافت پوست، پاکسازی منافذ باز پوست و جلوگیری از تجمع چربی، از بارز ترین ویژگی های این مورد از بهترین ژل شستشو ایرانی و خارجی است.

در مورد پوست بخوانید: عوارض لیزر موهای زائد! با مشکلات جدی و باورنکردنی لیزر موهای زائد آشنا شوید.

ژل شستشو ویتالر (Vitalayer)

یکی دیگر از انواع تولید کننده های ایرانی در زمینه تولید ژل شستشو، که در دو نوع مخصوص پوست خشک و پوست چرب عرضه می‌شود، ژل شستشو ویتالر (Vitalayer) است. این مدل از ژل شستشو پوست و صورت، بنا بر گفته تولید کننده، فاقد ماده پارابن (در مطالب قبلی مجله وقتمد درمورد این ماده توضیح دادیم) است و در کاهش و تسکین التهابات و قرمزی سطح پوست نیز تاثیر دارد.

همچنین این مدل ژل شستشو ایرانی، پاک کننده موثر آلودگی های پوست بوده و پوست را ضد عفونی می‌کند. ژل شستشو ویتالر (Vitalayer) سبز رنگ، که مخصوص پوست های چرب است، در تنظیم چربی سطح پوست موثر بوده و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر برای پوست همچون پارابن است.

ژل شستشو ویتالر (Vitalayer)

مطالعه بیشتر: پیلینگ پوست چیست؟ فواید و عوارض و مشکلات پیلینگ پوست صورت.

ژل شستشو گارنیر (Garnier)

از جمله بهترین ژل شستشو خارجی که در ایران محبوب بوده، ژل شستشو گارنیر (Garnier) است. البته باید در نظر داشته باشید که مدل های تقبلی تمام ژل های شستشو با برند های متنوع در فروشگاه های غیر معتبر عرضه می‌شوند.
ژل شستشو گارنیر (Garnier) مخصوص پوست خشک، آبرسان پوست بوده و از هیالورنیک اسید استفاده کرده و برای پوست های حساس نیز، مناسب است.
در مطالب قبلی درباره علائم و تشخیص پوست حساس! علت و روش های درمان و مراقبت از پوست حساس توضیح دادیم.

ژل شستشو گارنیر (Garnier) مخصوص پوست چرب نیز، آبی رنگ بوده و بنا بر ادعای تولید کننده، برای کاهش منافذ باز پوست مناسب بوده و خاصیت ضد آکنه دارد. همچنین این ژل شستشو، لایه بردار و پاک کننده قوی پوست است.

مطالعه بیشتر: آیا کرم ضد آفتاب رنگی ضرر دارد؟ ضد آفتاب رنگی یا بدون رنگ، کدام بهتر است؟.

ژل شستشو سیمپل (simple)

یکی از بهترین ژل شستشو خارجی، برند سیمپیل است. ژل شستشو سیمپل (simple)، تولید کشور انگلستان بوده و بنا بر ادعای تولید کننده آن، مدل مخصوص پوست خشک و حساس این مدل ژل شستشو صورت و بدن، میزان چربی سطح پوست را کنترل کرده و از بروز هرگونه جوش مانند جوش های سر سیاه، جلوگیری می‌کند.
در سری مطالب سلامت از رسانه علمی وقت مد، درباره بهترین و سریعترین روش‎ درمان جوش زیر پوستی، ماسک‎ خانگی برای درمان جوش سرسیاه و همه چیز در مورد جوش سرسیاه (Blackhead)، علت، پیشگیری، درمان، توضیح دادیم.

ژل شستشو سیمپل (simple) مخصوص پوست چرب، از شوینده ملایمی با پاک کنندگی بالای برخوردار بوده و برای پوست های حساس نیز، مناسب است. این ژل شستشو صورت خارجی، حاوی پرو ویتامین B5 بوده و نرم کننده و تغذیه کننده انواع جنس پوست است.

ژل شستشو سیمپل (simple)

درباره پوست بدانید: اگزما پوستی چیست؟ انواع اگزما، نشانه ها، علت، پیشگیری و درمان اگزمای پوست.

ژل شسشو بایودرما (Bioderma)

از جمله بهترین انواع ژل شستشو خارجی که در ایران محبوب است، میتوان به ژل شسشو بایودرما (Bioderma) اشاره کرد، که تولید کشور فرانسه بوده و در دو مدل مخصوص پوست های چرب و پوست های خشک تولید شده است.
ژل شسشو بایودرما (Bioderma) مخصوص پوست چرب، بنا بر ادعای تولید کننده، از قدرت تنظیم کننده گی چربی پوست برخوردار بوده و از ایجاد آکنه و انواع جوش، جلوگیری می‌کند.
این ژل شستشو، حاوی مواد ضد التهاب و مرطوب کننده بوده و از کشیدگی و عوامل پیری پوست، جلویگری به عمل می‌آورد.

مدل ژل شسشو بایودرما (Bioderma) مخصوص پوست های خشک نیز پاک کننده مناسب پوست بوده و فاقد موارد لایه بردار است. این ژل شستشو خارجی مناسب انواع جنس پوست بوده و حاوی میسلار و آبرسان پوست است.

مطالعه بیشتر: دلایل افتادگی پوست چیست؟ با روش های درمان شلی و افتادگی پوست آشنا شوید!.

ژل شستشو نیتروژنا (Neutrogena)

یکی دیگر از بهترین انواع ژل شستشو خارجی، ژل شستشو نیتروژنا (Neutrogena) است که تولید کشور آمریکا بوده و فاقد موادی مانند پارابن است. ژل شستشو نیتروژنا نارنجی رنگ که مخصوص پوست های چرب است، برای پوست های که دچار جوش و آکنه هستند نیز مناسب بوده و از بین برند موثر در جوش های سر سیاه بوده و شوینده مناسب باری سطح پوست صورت است.

ژل شستشو نیتروژنا (Neutrogena) آبی رنگ، برای پوست های خشک طراحی شده و از بین برنده التهاب و قرمزی و آبرسانی عمیق پوست است. این ژل شستشو خارجی، حاوی هیالورونیک است که پاک کنندگی مناسبی به همراه دارد. این ژل شستشو صورت و پوست، همچنین برای انواع جنس پوست نیز مناسب است.

ژل شستشو نیتروژنا (Neutrogena)

مطالعه بیشتر: نیاسینامید چیست؟ فواید، کاربرد و عوارض نیاسینامید و ویتامین B3 و نیکوتین آمید.

ژل شستشو بادی شاپ (THE BODY SHOP)

ژل شستشو بادی شاپ (THE BODY SHOP)، تولید کشور انگستان بوده و از پاک کنندگی مناسبی برخوردار است. ژل شستشو بادی شاپ مدل مخصوص پوست های چرب، سبوم اضافی را کاهش داده و جای جوش را ترمیم می‌کند. در مطالب قبلی درباره سبوم پوست و مو (Sebum)، درمان، کنترل آن، توضیح دادیم. این ژل شستشو صورت و پوست خارجی، دارای روغن درخت چایی است.

ژل شستشو بادی شاپ مدل مخصوص پوست خشک نیز به ادعای تولید کننده آن، آبرسان مغذی برای پوست بوده و حاوی ویتامین ای و جوانه گندم است. این ژل خارجی شستشو صورت، دارای قدرت پاک کنندگی مناسب بوده و از بافت کرمی برخوردار بوده که فاقد پارابن و الکل است.

مطالعه بیشتر درباره پوست: فواید روغن زیتون برای پوست چیست؟ درباره مضرات روغن زیتون برای پوست چه میدانید؟!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا